- Waardering
- 8.746
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vooral zelf zoeken naar podcasts en onbevooroordeeld een paar afleveringen luisteren. Maar ik ben dan ook niet zo bezig met actualiteiten van de dag.Ik heb anders al een tijdje niets meer van Russia Today gezien...
Al een tijdje vraag ik me af wat een goede nieuwsbron zou zijn om een beetje bij te blijven en óók wat meer perspectieven te zien, dat grazen op twitter wordt een mens ook niet beter van.
Misschien maar weer terug naar NOS of RTL icm GeenStijl, dat is dan accepteren dat je het nieuws een week of een dag later krijgt, maar geeft misschien wat meer rust.
Iemand suggesties?
Nee, in rijk Rusland merken ze er niets van.
Inmiddels worden de dienstplichtigen met nauwelijks 4 maanden basis training naar Oekraïne gestuurd om te vechten.
Ze mogen niet in het buitenland vechten, dus doen de Russen alsof Oekraïne van hun is. Dan mag het wel![]()
Hoe bedoel je ?
Het punt met zo'n podcast is dat daar mensen van alles kunnen roepen en het is vaak niet (eenvoudig) te controleren.Vooral zelf zoeken naar podcasts en onbevooroordeeld een paar afleveringen luisteren.
Ik ben daar mogelijk teveel mee bezig, maar ik wil wel een beetje op de hoogte zijn van wat het nieuws is. Het is even zoeken naar een balans.Maar ik ben dan ook niet zo bezig met actualiteiten van de dag.
Gaat dat niet op voor elk medium?Het punt met zo'n podcast is dat daar mensen van alles kunnen roepen en het is vaak niet (eenvoudig) te controleren.
Ik zou vooral argwanend zijn tov van de kanalen die constant afgeven op de MSM.Ik ben daar mogelijk teveel mee bezig, maar ik wil wel een beetje op de hoogte zijn van wat het nieuws is. Het is even zoeken naar een balans.
Die heb ik ook nooit serieus kunnen nemen.Ook bij een Joe Rogan kunnen gasten rustig aangetoonde onzin herhalen zonder hierop aangesproken te worden. Rogan zelf heeft hier soms ook een handje van.
Ben wel eens 20 jaar in Afrika geweest. Toen ik terug was ff bij mijn moeder langsgeweest, maar die moest eerst het nieuws zien op tv. Dus ik zeg mam, ik ga nu voorspellen wat er allemaal aan de orde komt en zat er niet ver naast...Het punt met zo'n podcast is dat daar mensen van alles kunnen roepen en het is vaak niet (eenvoudig) te controleren.
Een voorbeeld.
Toen dr. Diederik Smit te gast was bij die podcast riepen de twee heren de hele tijd van alles over de werking van allerlei supplementen, vooral die de show sponsorden. Dan is Diederik een verademing om te horen zeggen dat bepaalde dingen niet bewezen zijn of dat hij dat verband niet kent.
Ook bij een Joe Rogan kunnen gasten rustig aangetoonde onzin herhalen zonder hierop aangesproken te worden. Rogan zelf heeft hier soms ook een handje van.
Ik ben daar mogelijk teveel mee bezig, maar ik wil wel een beetje op de hoogte zijn van wat het nieuws is. Het is even zoeken naar een balans.
Je hoopt bij nieuws- en actualiteitenprogramma's dat daar een gedegen redactie achter zit, al is het vaak afhankelijk van visie en mening in hoeverre er gecorrigeerd wordt.
Dat doet GeenStijl in zekere zin ook en die vind ik vrijwel altijd beter dan de MSM, zeker gezien hun bezetting.Ik zou vooral argwanend zijn tov van de kanalen die constant afgeven op de MSM.
Hij heeft regelmatig mooie gasten en mooie gesprekken, maar dat is niet hetzelfde.
Maar ik ben dan ook nog lang niet van jouw niveau, al zie ik her en der wel terugkerende thema's, dus wellicht wordt het nog wat met me.Ben wel eens 20 jaar in Afrika geweest. Toen ik terug was ff bij mijn moeder langsgeweest, maar die moest eerst het nieuw zien op tv. Dus ik zeg mam, ik ga nu voorspellen wat er allemaal aan de orde komt en zat er niet ver naast...
Ik denk het niet.
Binnenkort met Trump in office denk ik sowieso dat men Oekraine loslaat en Rusland al het gebied links van de Dnjepr pakt en eventueel ook Odessa. En daar zal het wel een beetje stoppen / bevriezen / whatever.
Nog erger dan het associatieverdrag?Ik denk dat er BEHOORLIJK was backlash zou komen als Oekraine nu meteen in de EU toegelaten zou worden, waarvan een groot deel ook terechte kritiek zou zijn.
Potentieel een hoop negatieve gevolgen voor de andere EU landen.
Hoe bedoel je allemaal, bedoel je dan alle landen of alle mensen? De lusten en de lasten van de EU zijn nogal onevenredig verdeeld binnen Nederland, maar als land kunnen we ongetwijfeld schermen met mooie cijfers over BNP en gemiddeld een maandsalaris extra verdienen.De EU moet wel een unie blijven waar we uiteindelijk allemaal van profiteren, niet een liefdadigheidsproject waar rijke landen de rekening betalen voor de problemen van de arme landen, zoals het nu soms al zo is.
Onmiddellijk toetreden zal het begin van het einde van de EU betekenen.Ik denk dat er BEHOORLIJK was backlash zou komen als Oekraine nu meteen in de EU toegelaten zou worden, waarvan een groot deel ook terechte kritiek zou zijn.
Hoewel ik niet zo van het doomdenken ben denk ik dat je daar nog best wel eens gelijk in zou kunnen hebben.Onmiddellijk toetreden zal het begin van het einde van de EU betekenen.
Er worden dan zoveel voorwaarden geschonden dat elk land daarna ook van alles gaat proberen wat eigenlijk niet zou kunnen binnen de bestaande regels.Hoewel ik niet zo van het doomdenken ben denk ik dat je daar nog best wel eens gelijk in zou kunnen hebben.
Afrika interessant. Vertel eens daaroverBen wel eens 20 jaar in Afrika geweest. Toen ik terug was ff bij mijn moeder langsgeweest, maar die moest eerst het nieuws zien op tv. Dus ik zeg mam, ik ga nu voorspellen wat er allemaal aan de orde komt en zat er niet ver naast...
Onmiddellijk toetreden zal het begin van het einde van de EU betekenen.