MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

IS vormt naar alle waarschijnlijkheid een grotere dreiging dan ooit. True, ze hebben geen groot gebied onder controle (wel delen in bijv. Somalië), maar de dreiging van aanslagen in Europa is nog nooit zo hoog geweest. Verslagen zijn ze allerminst.
Aanslagen in Rusland zijn ook niet mild.

Aanslagen in Rusland zijn ook niet mild.
Absoluut, gisteren was het weer raak in een gevangenis.
En in de hele Sahelregio krijgen ze ook steeds meer voet aan de grond, net als andere jihadistische bewegingen. Overigens loopt dat steeds meer uit de klauwen. Niet geheel toevallig sinds de Russen daar zitten en sinds de coups zijn gepleegd.

Gebeuren in Afrika constant gruwelijke dingen. Hoor je nauwelijks wat van.
Slachtoffers zijn vaak Christenen, daders vaak moslim, past ook niet in het "narratief" en in het gewenste dader/slachtoffer-denken, bovendien zou dat "extreem rechts" in de kaart spelen.

Absoluut, gisteren was het weer raak in een gevangenis.
En in de hele Sahelregio krijgen ze ook steeds meer voet aan de grond, net als andere jihadistische bewegingen. Overigens loopt dat steeds meer uit de klauwen. Niet geheel toevallig sinds de Russen daar zitten en sinds de coups zijn gepleegd.
Die Russen vervangen daar de Fransen, die willen genoeg rust voor verrijking.

Bijlagen

• 4ku59dp5yn2d1.jpeg
    4ku59dp5yn2d1.jpeg
    74,2 KB · Weergaven: 26
Over China gesproken, die hebben een heel andere horizon.

Het duurt meer dan 30 jaar, maar uiteindelijk is de Zuidchinese Zee bijna hún zee.

Laatst bewerkt:
Steks, als je je verveelt, kun je me factchecken svp ;)

1724774845901.png

Ben ik helaas niet geweest...

Malawi, Zambia, Mozambique, Zimbabwe, Tanzania, Kenia, Zuid Afrika, Lesotho wel.
Ik had wel verwacht met jouw achtergrond als evolutiebioloog dat je dan ook wel in Madagascar was geweest. Daar zijn toch heel interessante flora en fauna voor jouw vakgebied?

Ik had wel verwacht met jouw achtergrond als evolutiebioloog dat je dan ook wel in Madagascar was geweest. Daar zijn toch heel interessante flora en fauna voor jouw vakgebied?
Had er aanvankelijk met huwelijksreis naartoe gewild, maar ben toen naar de Masai Mara en de Seychellen gegaan.

Mijn vakgebied was bewijzen vinden voor natuurlijke selectie en (statistische) methoden bedenken om dat te meten. Malawi was maar een excuus, had dat onderzoek ook op de Hoge Veluwe of in mijn achtertuin kunnen doen. (In Malawi deed ik ook onderzoek in mijn achtertuin.)

Had er aanvankelijk met huwelijksreis naartoe gewild, maar ben toen naar de Masai Mara en de Seychellen gegaan.

Mijn vakgebied was bewijzen vinden voor natuurlijke selectie en (statistische) methoden bedenken om dat te meten. Malawi was maar een excuus, had dat onderzoek ook op de Hoge Veluwe of in mijn achtertuin kunnen doen. (In Malawi deed ik ook onderzoek in mijn achtertuin.)
In Malawi ook onderzoek gedaan naar de vissen in het meer?

In Malawi ook onderzoek gedaan naar de vissen in het meer?
Helaas niet, wel veel in gezwommen en Bilharzia gekregen. Was wel een alternatief plan, maar dan in het Tanganyika meer. Het Malawi meer lag ook niet direct in mijn achtertuin.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven