- Waardering
- 8.745
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Omdat het discriminatie is. En we hadden afgesproken dat we dat niet meer zouden doen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat het discriminatie is. En we hadden afgesproken dat we dat niet meer zouden doen.
Wie zijn we? En wie dwingt ons dat op en berispt degene die zich daar niet aanhoudt?Omdat het discriminatie is. En we hadden afgesproken dat we dat niet meer zouden doen.
Ommdat je dan geen haar beter bent als een dictatuur. Daarnaast lijkt dit mij juridisch onhoudbaar.
Art 1Wie zijn we? En wie dwingt ons dat op en berispt degene die zich daar niet aanhoudt?
Leuk grapjeOmdat het discriminatie is. En we hadden afgesproken dat we dat niet meer zouden doen.

Jouw moeder heeft echt steekjes laten vallen tijdens de opvoeding.Wie zijn we? En wie dwingt ons dat op en berispt degene die zich daar niet aanhoudt?
Laten we het dan afschaffen, weet je wel hoe moeilijk het leven is sinds dat discrimineren niet meer mag, vooral voor rechtse blanke mannen, die de e maatschappij hebben opgebouwd.Leuk grapje
De gene die denkt dat discriminatie ooit de mensheid gaat verlaten heeft zijn hoofd ook hard gestoten.
We pikken alleen spullen af van de slechteriken.Ommdat je dan geen haar beter bent als een dictatuur. Daarnaast lijkt dit mij juridisch onhoudbaar.
Als je het zogenaamd doet om een teken af te geven zet je jezelf alleen voor lul als Europese unie.
Daarnaast is het ook teken naar andere miljardairs dat je bezittingen hier blijkbaar zo in beslag kunnen worden gekomen als Von der Leyen weer haar maandelijkse periode heeft.

Haven’t they all.Jouw moeder heeft echt steekjes laten vallen tijdens de opvoeding.
Vind dat wel weer erg discriminerend van je. Valt me beetje tegen...
Ik hoor veel donkere mensen het hebben over white privilege maar heb er nog niets van gemerkt.Vind dat wel weer erg discriminerend van je. Valt me beetje tegen...

Waarom niet ?Ik zal de laatste zijn die beweert dat het een maand geleden allemaal goed geregeld was op deze aardkloot, maar je kan ook niet stellen dat de invasie van Oekraïne door de Russen een positieve draai aan de situatie (lokaal of mondiaal) zal geven.
Niet genoeg?Begin trouwens maar bij het Belgische koningshuis, hoeveel Congolezen heeft Leopold nog ook alweer over de kling gejaagd?

Ja dat heb ik nou ook met een bepaalde kunstschilder uit Oostenrijk.

Heeft die ook Congolezen laten vermoorden?Ja dat heb ik nou ook met een bepaalde kunstschilder uit Oostenrijk.
![]()
Ja, uit het Franse vreemdelingenlegioen.
Ik vind inderdaad dat koningshuizen, Bezos en ander tuig gewoon belasting moeten betalen. En de manier waarop Bezos rijk is geworden zou ik in moderne tijd niet meer willen toestaan. Net zoals de kinderarbeid van Apple. Wij betalen allemaal bakken belasting, zowel wij als elke burger in een Westers land. De bedrijven en ultrarijken betalen relatief weinig. Waar bezos het vermogen gelijk aan de begroting van een Midden-Amerikaans land. Prima om zsm van de Saudische olie af te stappen. Lijkt me uitstekendJa leuk maar zo werkt dat niet. Dus nu gaan we met zijn allen bepalen voor wie wel en voor wie niet ons recht geldt, op basis van wie er wel en niet ethisch handelt?
Lol hoe kan je als weldenkend mens zoiets nou goedkeuren. Dan heb je echt een gigantisch groot bord voor je kop.
Nou dan kunnen we van iedereen wel tegoeden gaan bevriezen en spullen in beslag nemen. Te beginnen met alle koningshuizen, alle Saudi's, alle Afrikaanse en Midden-Oosterse leiders, Jeff Bezos, Apple, etc.
Begin trouwens maar bij het Belgische koningshuis, hoeveel Congolezen heeft Leopold nog ook alweer over de kling gejaagd?