XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.243
Ommdat je dan geen haar beter bent als een dictatuur. Daarnaast lijkt dit mij juridisch onhoudbaar.

Als je het zogenaamd doet om een teken af te geven zet je jezelf alleen voor lul als Europese unie.

Daarnaast is het ook teken naar andere miljardairs dat je bezittingen hier blijkbaar zo in beslag kunnen worden gekomen als Von der Leyen weer haar maandelijkse periode heeft.

Leuk grapje :)

De gene die denkt dat discriminatie ooit de mensheid gaat verlaten heeft zijn hoofd ook hard gestoten.
Laten we het dan afschaffen, weet je wel hoe moeilijk het leven is sinds dat discrimineren niet meer mag, vooral voor rechtse blanke mannen, die de e maatschappij hebben opgebouwd.
En er zaten namelijk heel veel voordelen aan.

Ommdat je dan geen haar beter bent als een dictatuur. Daarnaast lijkt dit mij juridisch onhoudbaar.

Als je het zogenaamd doet om een teken af te geven zet je jezelf alleen voor lul als Europese unie.

Daarnaast is het ook teken naar andere miljardairs dat je bezittingen hier blijkbaar zo in beslag kunnen worden gekomen als Von der Leyen weer haar maandelijkse periode heeft.
We pikken alleen spullen af van de slechteriken. :trollface:

Ik zal de laatste zijn die beweert dat het een maand geleden allemaal goed geregeld was op deze aardkloot, maar je kan ook niet stellen dat de invasie van Oekraïne door de Russen een positieve draai aan de situatie (lokaal of mondiaal) zal geven.

Ik zal de laatste zijn die beweert dat het een maand geleden allemaal goed geregeld was op deze aardkloot, maar je kan ook niet stellen dat de invasie van Oekraïne door de Russen een positieve draai aan de situatie (lokaal of mondiaal) zal geven.
Waarom niet ?
Zo geweldig was het niet in Oekraïne.

Heb je die woke megacorporaties ook weer.

Ja leuk maar zo werkt dat niet. Dus nu gaan we met zijn allen bepalen voor wie wel en voor wie niet ons recht geldt, op basis van wie er wel en niet ethisch handelt?

Lol hoe kan je als weldenkend mens zoiets nou goedkeuren. Dan heb je echt een gigantisch groot bord voor je kop.

Nou dan kunnen we van iedereen wel tegoeden gaan bevriezen en spullen in beslag nemen. Te beginnen met alle koningshuizen, alle Saudi's, alle Afrikaanse en Midden-Oosterse leiders, Jeff Bezos, Apple, etc.

Begin trouwens maar bij het Belgische koningshuis, hoeveel Congolezen heeft Leopold nog ook alweer over de kling gejaagd?
Ik vind inderdaad dat koningshuizen, Bezos en ander tuig gewoon belasting moeten betalen. En de manier waarop Bezos rijk is geworden zou ik in moderne tijd niet meer willen toestaan. Net zoals de kinderarbeid van Apple. Wij betalen allemaal bakken belasting, zowel wij als elke burger in een Westers land. De bedrijven en ultrarijken betalen relatief weinig. Waar bezos het vermogen gelijk aan de begroting van een Midden-Amerikaans land. Prima om zsm van de Saudische olie af te stappen. Lijkt me uitstekend

Ik vind inderdaad dat mensen niet zo veel f**k-you money zouden mogen hebben. Over ethisch gesproken.

Maar dan nog heeft het weinig te maken met de Russische oligarchen, die op nog veel onethischere manieren aan hun geld zijn gekomen meestal. Het is gewoon Maffia gesteund door de staat (putin)

Terug
Naar boven