XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.262
Prima om zsm van de Saudische olie af te stappen. Lijkt me uitstekend
Lolwut? Ik hoor de laatste tijd wel vaker mensen roepen dat we moeten stoppen met olie. Toevallig ook allemaal mensen met geen kennis van scheikunde.

Ik vind inderdaad dat mensen niet zo veel f**k-you money zouden mogen hebben. Over ethisch gesproken.
Waarom niet?

Maar dan nog heeft het weinig te maken met de Russische oligarchen, die op nog veel onethischere manieren aan hun geld zijn gekomen meestal. Het is gewoon Maffia gesteund door de staat (putin)
De Russische oligarchen zijn onethischer dan de rest? Heb je hier ook voorbeelden van?

Hoe is bijvoorbeeld een Russische oligarch onethischer dan een Afrikaanse warlord die kindsoldaten gebruikt? Welke zijn diamanten of goud gewoon aan het Westen slijt.
Of een Belgische koning die tussen de 1 en 10 miljoen n*gers in Congo heeft vermoord. Over ethiek gesproken..

Of een Westerse coalitie onder leiding van Amerika die 20 jaar lang huishoudt in Irak en Afghanistan, honderduizenden onschuldige burgers vermoord, mensen zonder recht op een eerlijk proces jaren lang martelt in Gitmo, allemaal onder het mom van terreurbestrijding (lol hoe verzin je het eigenlijk).

En dan gaan wij de Russen wijzen op hoe onethisch ze zijn? Lol dat is alsof Adolf Hitler mensen erop wijst dat antisemitisme slecht is.

Wie al deze bullshit die je nu op tv ziet gelooft, dat Rusland de grote vijand is, Oekraïne een heldenland en wij de ethische bevrijders, dan ben je gewoon ongelooflijk naïef.

Het westen geeft geen f**k om Oekraïne, ze gebruiken Oekraïne om Rusland aan te pakken en de burgers zijn slechts collateral damage.

Laatst bewerkt:
Heeft Oekraïne zelf niet jarenlang z'n eigen burgers in het oosten zitten bombarderen?

• #1.264
Heeft Oekraïne zelf niet jarenlang z'n eigen burgers in het oosten zitten bombarderen?
Ja, vanaf 2014 hebben ze o.a. de Donbas gebombardeerd. Met artillerie ook. Veel burgerslachtoffers (was immers een burgeroorlog).

En die man, die dat al 8 jaar lang doet, wordt nu op tv weggezet als DE held van Oekraïne?

Laatst bewerkt:
  • #1.265
Over maffiapraktijken gesproken trouwens @Sparks79 , hoe denk je dat Hunter Biden, zoon van POTUS Joe Biden, aan dat baantje bij dat Oekraïnse oliebedrijf (Burisma) is gekomen?
Omdat ie zo goed Chinese hoertjes kan schlongen terwijl hij ondertussen crack rookt?

Ja, vanaf 2014 hebben ze o.a. de Donbas gebombardeerd. Met artillerie ook. Veel burgerslachtoffers (was immers een burgeroorlog).

En die man, die dat al 8 jaar lang doet, wordt nu op tv weggezet als DE held van Oekraïne?

Ik neem aan dat je daar Zelensky mee bedoeld? Begon zijn term niet pas eind 2018/begin 2019?

• #1.269
Interessante read dit.
Wij proberen nu drastisch met alle macht Rusland failliet te krijgen, maar dit gaat zwaar backfiren.

Dit conflict draait om zoveel meer dan wat men je doet geloven. Lees het artikel.

Laatst bewerkt:
Missile strike mogelijk op Universiteit/SBU gebouw in Charkov.

Mooiheh, hoe de mensen die anderen betichten van het volgen van de propaganda zelf speelbal zijn van de wolven in schaapkleren. Maar het zelf blijkbaar niet door hebben.

We hebben het nu over cancelen iedereen met een Russisch paspoort, de reden is het Russisch zijn.
Vierdaagse mars, songfestival, sporters etc.
Dat er een aantal rijke criminelen nu gedwarsboomd worden prima, maar de reden is onethisch en onschuldigen zijn er de dupe van.

• #1.275
We hebben het nu over cancelen iedereen met een Russisch paspoort, de reden is het Russisch zijn.
Vierdaagse mars, songfestival, sporters etc.
Dat er een aantal rijke criminelen nu gedwarsboomd worden prima, maar de reden is onethisch en onschuldigen zijn er de dupe van.
Zelfs Russische paralympische atleten worden nu gecancelled.

Hoe laag. Best ziek eigenlijk.

• #1.280
Ik neem al dat ze die Russisch 'speciale' atleten ook verbannen hebben?

Dat begrijp ik wel.

Terug
Naar boven