Zelfs Apple.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lolwut? Ik hoor de laatste tijd wel vaker mensen roepen dat we moeten stoppen met olie. Toevallig ook allemaal mensen met geen kennis van scheikunde.Prima om zsm van de Saudische olie af te stappen. Lijkt me uitstekend
Waarom niet?Ik vind inderdaad dat mensen niet zo veel f**k-you money zouden mogen hebben. Over ethisch gesproken.
De Russische oligarchen zijn onethischer dan de rest? Heb je hier ook voorbeelden van?Maar dan nog heeft het weinig te maken met de Russische oligarchen, die op nog veel onethischere manieren aan hun geld zijn gekomen meestal. Het is gewoon Maffia gesteund door de staat (putin)
Ja, vanaf 2014 hebben ze o.a. de Donbas gebombardeerd. Met artillerie ook. Veel burgerslachtoffers (was immers een burgeroorlog).Heeft Oekraïne zelf niet jarenlang z'n eigen burgers in het oosten zitten bombarderen?
Wie bedoel je?En die man, die dat al 8 jaar lang doet, wordt nu op tv weggezet als DE held van Oekraïne?
Ja, vanaf 2014 hebben ze o.a. de Donbas gebombardeerd. Met artillerie ook. Veel burgerslachtoffers (was immers een burgeroorlog).
En die man, die dat al 8 jaar lang doet, wordt nu op tv weggezet als DE held van Oekraïne?
Klopt ja 2019, daarvoor was het Poroshenko. Correctie.Ik neem aan dat je daar Zelensky mee bedoeld? Begon zijn term niet pas eind 2018/begin 2019?
Was dat nav de door ons aangespoorde rellen?Ik neem aan dat je daar Zelensky mee bedoeld? Begon zijn term niet pas eind 2018/begin 2019?
Faculteit sociale wetenschappen, geen gemis.Missile strike mogelijk op Universiteit/SBU gebouw in Charkov.
Mooiheh, hoe de mensen die anderen betichten van het volgen van de propaganda zelf speelbal zijn van de wolven in schaapkleren. Maar het zelf blijkbaar niet door hebben.
Zelfs Russische paralympische atleten worden nu gecancelled.We hebben het nu over cancelen iedereen met een Russisch paspoort, de reden is het Russisch zijn.
Vierdaagse mars, songfestival, sporters etc.
Dat er een aantal rijke criminelen nu gedwarsboomd worden prima, maar de reden is onethisch en onschuldigen zijn er de dupe van.
Cancel cultuur is altijd al laag geweest.Zelfs Russische paralympische atleten worden nu gecancelled.
Hoe laag. Best ziek eigenlijk.
Veruit de meesten niets.
Dus xyz moet terugkomen volgens jou? @Sanca Saxon zeg er eens wat van.
Wie?..