Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een WEF puppet die getrouwd is met een 60 jarige transsexueel op zijn blauwe ogen geloven?Gaan we die Macron dan maar op zijn blauwe ogen geloven? Even los gezien van de mogelijke waarschijnlijkheid natuurlijk.
Moeten die Oekraïners niet gaan denken dat je de kerncentrales ideaal kan gebruiken als schild natuurlijk. En dat gebeurd blijkbaar wel, anders zouden de Russen het niet beschieten.Hmm, dit zal ook vast helpen om de rest van de wereld beetje kalm te houdenOp naar Tsjernobyl 2.0.
![]()
Brand in grootste kerncentrale van Europa door aanval Russische troepen
In Zaporizhzhia, de grootste kerncentrale van Europa, woedde in de nacht van donderdag op vrijdag een brand. Het complex werd volgens de Oekraïense buitenlandminister "van alle kanten aangevallen" door Russische grondtroepen. Lokale autoriteiten melden dat de situatie "onder controle" is...www.nu.nl
Gelukkig handelt Putin volkomen rationeel.Er is iig niks te halen voor Putin om zo'n centrale op te blazen.
Je kan talloze redenen bedenken waarom hij dat zou willen doen.Er is iig niks te halen voor Putin om zo'n centrale op te blazen.
Ik vind van wel. Dat wilt natuurlijk niet zeggen of ik het er wel of niet mee eens ben. Hij is 1 van de meest intelligente wereldleiders, alles wat nu gebeurd is niet random en is zeer gecalculeerd. Die Russen zijn verre van dom. Denken dat hij nu compleet zijn shit heeft verloren is een flinke onderschatting.
Mijn mening ligt wat tussen de uitersten.Ik vind van wel. Dat wilt natuurlijk niet zeggen of ik het er wel of niet mee eens ben. Hij is 1 van de meest intelligente wereldleiders, alles wat nu gebeurd is niet random en is zeer gecalculeerd. Die Russen zijn verre van dom. Denken dat hij nu compleet zijn shit heeft verloren is een flinke onderschatting.
Maar op tv willen ze natuurlijk graag voordoen alsof hij niet helemaal 100% in zijn bovenkamer is.
Deze mening zal wel niet heel populair zijn hier.
Was alufolie in de aanbieding laatste tijd?Je kan talloze redenen bedenken waarom hij dat zou willen doen.
Je hoeveelheid aluminiumfolie is de beperkende factor.
Slim idee, Putin omleggen. Ik kan wel raden hoe Rusland daarop reageert. Khoop dat iedereen dan zijn jodiumpillen klaar heeft liggen.
Moeten die Oekraïners niet gaan denken dat je de kerncentrales ideaal kan gebruiken als schild natuurlijk. En dat gebeurd blijkbaar wel, anders zouden de Russen het niet beschieten.
Wel een hele interessante situatie dit. Volgens mij is het ook nog niet eerder gebeurd dat er een invasie is in een land met kerncentrales. Dit is best wel een dingetje natuurlijk. Een verkeerde raket of een paar boze Oekraïners die volledig scorched earth gaan, en dan heb je de poppetjes aan het dansen.
Stel er ontploft 1. Zou de EU dit dan beschouwen als een aanval? Aangezien die radioactieve wolk over Europa zou trekken?
Er is iig niks te halen voor Putin om zo'n centrale op te blazen.
Zodat de CIA em kan opblazen?Ik denk dat het risico wel wat overdreven wordt.
De meeste reactoren staan al uit en deze centrale is wel een stuk beter gemaakt.
Mijn vraag is waarom de laatste niet volledig uitgeschakeld wordt
Ik denk dat het risico wel wat overdreven wordt.
De meeste reactoren staan al uit en deze centrale is wel een stuk beter gemaakt.
Mijn vraag is waarom de laatste niet volledig uitgeschakeld wordt
Of hoe wanhopig de EU en NATO tegenwoordig zijn...In 2016, a major Kyiv boulevard was renamed after Bandera. The renaming is particularly obscene since the street leads to Babi Yar, the ravine where Nazis, aided by Ukrainian collaborators, exterminated 33,771 Jews in two days, in one of the largest single massacres of the Holocaust
Klassieker: Nazi collaborator monuments in Ukraine
Of hoe wanhopig de EU en NATO tegenwoordig zijn...