- Waardering
- 14.555
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Hoe is dit niet een directe aanval op burgers?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe is dit niet een directe aanval op burgers?
Als je nu nog niet weg bent is het ook wel een beetje je eigen schuld toch?

In principe is het een oorlogsmisdaad om op huizen/burgers te knallen. Echter, als het gebouw (huizen) wordt gebruikt voor militaire doeleinden dan is het een legitiem doelwit en wordt het gezien als militaire noodzaak. Ik meen ergens te hebben gelezen dat de Russen beweren dat de bovenste verdiepingen worden gebruikt door Oekraïense militairen. Tja, dan zou het dus mogen... maar hoeveel daar van waar is

Denk je?Zullen wel alleen nazi's wonen in die flat.
Of misschien wilt putin op deze manier zorgen dat ze zich overgeven. Lekker veel burgerslachtoffers werkte in andere landen ook goed.
Zijn filmpjes luisteren altijd wel goed weg vind ik.
Pas op, op 1 minuut zie je gruwelijkheden die mensen die hier naar de sportschool gaan waarschijnlijk moeilijk kunnen verdragen.
Precies waar hij het ook over heeft. De sancties op hun centrale bank zijn de "echte" sancties. Die SWIFT sancties zijn meer om mensen tevreden te houden.ZeroHedge
ZeroHedge - On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zerowww.zerohedge.com
Kzal straks eens kijken als ik thuis ben en wifi heb.Precies waar hij het ook over heeft. De sancties op hun centrale bank zijn de "echte" sancties. Die SWIFT sancties zijn meer om mensen tevreden te houden.

www.forbes.com
1 van deze mannen brandt gelukkig al een tijdje in de hel. Nu die andere 3 nog.
Neocons, de bron van al het kwaad.
![]()
Suffering Through The Neocon Moment: Warmongering and Nation-Building Don't Work
The Neocon Moment has arrived. It represents the foolishness and arrogance of those who try social engineering abroad.www.forbes.com
Obama was president van de Dems..Amy Klobuchar was nog kandidaat voor de Dems, kwam niet hawkish of mic over.

Dat weet ik wel, maar bv Hillary heeft een heel ander geluid.
Ja Obama wist het goed te verbloemen.Dat weet ik wel, maar bv Hillary heeft een heel ander geluid.
Was ook vanuit de media weinig aandacht voor.
Heb wel een filmpje gezien dat een peleton (?) Oekraïense militairen op balkonnen stond toe te kijken dat een burger zich daar niet prettig bij voelde.In principe is het een oorlogsmisdaad om op huizen/burgers te knallen. Echter, als het gebouw (huizen) wordt gebruikt voor militaire doeleinden dan is het een legitiem doelwit en wordt het gezien als militaire noodzaak. Ik meen ergens te hebben gelezen dat de Russen beweren dat de bovenste verdiepingen worden gebruikt door Oekraïense militairen. Tja, dan zou het dus mogen... maar hoeveel daar van waar is![]()