Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Een comediant tegen een ex-KGB'er met een zwarte band in judo.

Daar zou ik best geld voor neerleggen om naar te kijken.

Hmm weet niet of ie Putin met z'n 8ste dan judo gaat verslaan. Vgm heeft ie zelfs 6e of 7e dan taekwondo.

Edit: taekwondo heeft ie die dan gekregen zonder de sport te beoefenen. Maar judo is ie al heel z'n leven aardig bedreven in.

Tja, hij is wel bijna 70 en manlet.

Maar zoals ik al toevoegde in de edit, ook als Zelensky verliest wint hij nog.

En ik denk heel eerlijk dat de kans dat Zelensky de zomer levend haalt sowieso vrij klein is.

Dat snap ik ergens wel, maar het is toch krankjorum dat als er hier Belgen het land binnenvallen ik dan niet een paar bermbommen zou mogen plaatsen vanwege een bepaald verdrag.

Of hef dan de gehele defensie op, dan kan er niemand een oorlog tegen je starten.
Nederlanders zijn te gierig om te investeren in bermbommen.

AP21061452635927.jpg

Buffer dan de gemiddelde DBBer

Dat snap ik ergens wel, maar het is toch krankjorum dat als er hier Belgen het land binnenvallen ik dan niet een paar bermbommen zou mogen plaatsen vanwege een bepaald verdrag.

Of hef dan de gehele defensie op, dan kan er niemand een oorlog tegen je starten.
zou me niet zo druk maken als de Belgen binnenvallen
@Arminius schuift al onder een vrachtwagen voor 'ie de grens over is

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.432
Update (1451ET): Interfax is reporting that a Russian watchdog says Twitter is now blocked in Russia, adding to the western social media freeze that now includes Facebook and access to app stores.

* * *

Update (1437ET): Vladimir Putin signed several laws on Friday - including one which would seize the assets of foreigners if they harm Russians or otherwise infringe on Russian rights, according to Interfax.

Ondertussen

En nog over die kernreactor die geshelled zou zijn geweest (wat dus bs is).

:o

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.433
Er is echt een sicke informatie oorlog gaande op het moment.

De waarheid is idd het eerste dat sneuvelt in een oorlog.

Ja vrij obvious.
Het is denk ik ook zo dat ze in Oekraïne weinig informatie hebben en steeds de worst case naar buiten brengen om Rusland zo slecht mogelijk te laten lijken.

Hmm weet niet of ie Putin met z'n 8ste dan judo gaat verslaan. Vgm heeft ie zelfs 6e of 7e dan taekwondo.

Edit: taekwondo heeft ie die dan gekregen zonder de sport te beoefenen. Maar judo is ie al heel z'n leven aardig bedreven in.
Dan sturen ze Klytsjko op Putin af.

Wat mij betreft mag er nu wel een slotje op dit topic.
Alles wat er inhoudelijk te zeggen viel (en dat was niet zo bar veel) is nu wel weer gezegd.

De discussie over het coronavaccin, QR code, CTB en europees Digitaal Indentiteitsbewijs e.d. is nog lang niet afgerond mijne DBB'ers.
Dus nu niet langer in de Poetin - Oekraine koplampen blijven staren.

Snel weer terug naar zaken die op de achtergrond continue doorgedrukt en weggemoffeld worden door onze geliefde bewindslieden en msm..

:trollface:

Blijft gek om te zien dit soort beelden, en fucking treurig.

2022 Count Down Poll (@2022Poll) Tweeted:
#UkraineRussianWar[Graphic] This is what the city of Gostomel looks like right now. Dead bodies everywhere. #ukraine #UkraineRussianWar #russia https://t.co/hjXLZkph1f

Terug
Naar boven