XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.462
Dat snap ik, maar denk ook dat het klimaat daar meer te verdragen heeft dan het flink opvoeren van je kolen gebruik voor energie doeleinden.
Beetje dom verwoord in m'n vorige post.
Kweetnie, er rijden bijna geen auto's meer en vliegtuigen vliegen er ook al een tijdje niet meer.

De natte droom van Frans Timmermans en Jesse Klaver.

Denk dat @Arminius al afgekeurd is voor de eerste vraag gesteld is door defensie. Vermakelijk maar vreemd mannetje is dat.
Hij refereerde naar mijn rijkunsten.

516afc48-330c-11eb-be68-79e13026615a_web_scale_0.0666667_0.0666667__.jpg

Mede door mij heeft FvD zo’n groot belang ik de Eerste Kamer.

Dat is waar ik wel al snel spijt van kreeg.
En ik maar denken dat jouw uitspraken over het klimaat en gender blablabla steeds serieus waren :roflol:
Die laatste zin heb ik van meer mensen gehoord die wat meer betrokken zijn geweest bij die partij.

• #1.472

Goede footage desalniettemin.

De duiding aan het begin... mooi verhaal hoor Russische deathsquads die willekeurig burgers afschieten, maar tot nu toe hebben we vooral gezien dat Oekraïense militairen en bewapende burgers elkaar afschieten omdat ze gek zijn gemaakt met verhalen over "Russische saborteurs". En dan oh het is een Oekraïens checkpoint it must've been a mistake. Vraag me af of met helmpjes op in een auto zitten daar misschien aan bijgedragen heeft. :o

Ik mis ook waaruit blijkt dat hij in z'n vest geraakt wordt? Wil best geloven dat ze met de zware level 4 plates rondlopen, maar anders had hij dat sowieso niet overleefd.

Laatst bewerkt:
  • #1.474
De duiding aan het begin... mooi verhaal hoor Russische deathsquads die willekeurig burgers afschieten, maar tot nu toe hebben we vooral gezien dat Oekraiense militairen en bewapende elkaar burgers afschieten omdat ze gek zijn gemaakt met verhalen over "Russische saborteurs". En dan oh het is een Oekraïens checkpoint it must've been a mistake. :o

Ik mis ook waaruit blijkt dat hij in z'n vest geraakt wordt? Wil best geloven dat ze met de zware lvl 4 plates rondlopen, maar anders had hij dat sowieso niet overleefd.
Als je op een verlaten weg, op een brug, met 5 man in een auto, meer dan een minuut onder schot wordt genomen en er niemand sterft (überhaupt gewond raakt), dan heb je hoogstwaarschijnlijk niet te maken met professionals lol.

Je ziet ook nergens pantser staan, wat onlogisch is als het een Russisch checkpoint betreft.

Laatst bewerkt:
In de strijd tegen misinformatie hadden ze het verdiend imho.

Terug
Naar boven