- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Ik vond jou vaak wel overkomen als een type die een Jesse Klaver poster in z'n slaapkamer heeft hangen. Heb ik toch verkeerd ingeschat dan

Excuses dan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vond jou vaak wel overkomen als een type die een Jesse Klaver poster in z'n slaapkamer heeft hangen. Heb ik toch verkeerd ingeschat dan

Kweetnie, er rijden bijna geen auto's meer en vliegtuigen vliegen er ook al een tijdje niet meer.Dat snap ik, maar denk ook dat het klimaat daar meer te verdragen heeft dan het flink opvoeren van je kolen gebruik voor energie doeleinden.
Beetje dom verwoord in m'n vorige post.
Mede door mij heeft FvD zo’n groot belang ik de Eerste Kamer.Ik vond jou vaak wel overkomen als een type die een Jesse Klaver poster in z'n slaapkamer heeft hangen. Heb ik toch verkeerd ingeschat dan
Excuses dan![]()
Hij refereerde naar mijn rijkunsten.Denk dat @Arminius al afgekeurd is voor de eerste vraag gesteld is door defensie. Vermakelijk maar vreemd mannetje is dat.
Je moest er per se tussen?

Dat is dan goed gelukt.
En ik maar denken dat jouw uitspraken over het klimaat en gender blablabla steeds serieus warenMede door mij heeft FvD zo’n groot belang ik de Eerste Kamer.
Dat is waar ik wel al snel spijt van kreeg.
Rustig kabouter, of ik schiet je hartstikke lek.Denk dat @Arminius al afgekeurd is voor de eerste vraag gesteld is door defensie. Vermakelijk maar vreemd mannetje is dat.
Ik denk dat je me verwart met @Mentat.En ik maar denken dat jouw uitspraken over het klimaat en gender blablabla steeds serieus waren![]()
Die laatste zin heb ik van meer mensen gehoord die wat meer betrokken zijn geweest bij die partij.
Ja, hij is wel een diehard pansexuele klimaatmarxist.

Als je op een verlaten weg, op een brug, met 5 man in een auto, meer dan een minuut onder schot wordt genomen en er niemand sterft (überhaupt gewond raakt), dan heb je hoogstwaarschijnlijk niet te maken met professionals lol.De duiding aan het begin... mooi verhaal hoor Russische deathsquads die willekeurig burgers afschieten, maar tot nu toe hebben we vooral gezien dat Oekraiense militairen en bewapende elkaar burgers afschieten omdat ze gek zijn gemaakt met verhalen over "Russische saborteurs". En dan oh het is een Oekraïens checkpoint it must've been a mistake.
Ik mis ook waaruit blijkt dat hij in z'n vest geraakt wordt? Wil best geloven dat ze met de zware lvl 4 plates rondlopen, maar anders had hij dat sowieso niet overleefd.
Jij bent echt een cultuurbarbaar.