AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Ik zou er bijna gaan werken.

C09208B5-3CD3-4AE9-9D5A-BCE900ED1373.jpeg

Holy shit inderdaad.

De t*ring...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.449

wat een voorvechter van het vrije woord is deze man toch, wat een held!
Dat heeft ie vast afgekeken van Justin Trudeau!
:trollface:
Afgekeken van Tjechië.
Public support for Russia govt attracts 3 years jail term in Czech Republic

• #1.451
Is de navo te zwak, of Putin te sterk?

Navo is niet suïcidaal. Een oorlog tussen Navo en Rusland is instant nucleair, dat heeft Putin heel duidelijk gemaakt het hele conflict. Dat is ook de reden dat hij er de hele tijd mee dreigt, om de Navo af te schrikken. En het werkt, tot nu toe althans.

Ze hebben Zelensky een worst voorgehouden en nu komt het besef dat hij er helemaal alleen voor staat. Hij heeft zo zijn best gedaan ons het conflict in te trekken met valse berichtgeving over o.a. de aanvallen op de kernreactoren, maar tevergeefs. Zal wel niet lang gaan duren voordat hij gaat onderhandelen.

• #1.454
Ze gaan het opvangen met kolencentrales. :eek: Dan halen we de klimaatdoelen helemaal niet meer.

Ze gaan het opvangen met kolencentrales. :eek: Dan halen we de klimaatdoelen helemaal niet meer.
Jij bent links genoeg om dit te menen, maar ik ga er toch vanuit dat dit een grap is?

Denk dat het klimaat daar wel meer te verduren heeft op 't moment dan een kolencentrale meer of minder.

Jij bent links genoeg om dit te menen, maar ik ga er toch vanuit dat dit een grap is?

Denk dat het klimaat daar wel meer te verduren heeft op 't moment dan een kolencentrale meer of minder.
Ach joh boeie, als die atoombom valt maakt het niets meer uit.

Terug
Naar boven