AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

• Topic Starter Topic Starter
Russische demonstranten die tegen de oorlog zijn worden massaal aangepakt door de politie. Tevens worden bankrekeningen van demonstranten bevroren en is er inmiddels een noodwet van kracht.
nee hoor grapje dat was in Canada.

Russische demonstranten die tegen de oorlog zijn worden massaal aangepakt door de politie. Tevens worden bankrekeningen van demonstranten bevroren en is er inmiddels een noodwet van kracht.
nee hoor grapje dat was in Canada.
Waar is het in jouw ogen wel goed geregeld en fijn vertoeven op deze blauwe knikker?

Waar is het in jouw ogen wel goed geregeld en fijn vertoeven op deze blauwe knikker?
Goed geregeld en fijn vertoeven zijn echt twee verschillende dingen.
In Thailand zijn dingen bijv niet goed geregeld, maar het is er zeer fijn vertoeven.

Vanwaar deze vraag(vragen) op mijn post?

And so it begins

Er wordt al jaren niet geschoten daar en nu is ineens een vredesmissie nodig vanuit Rusland. Wie dat nog gelooft is echt blind.

Is er nog steeds rommelig hoor

Dit is volgens mij wel het laatste wat Rusland nog kan doen zonder direct de oorlog te verklaren?

De Russen zijn al acht jaar aanwezig in die regio's. 🙈
Dat is mijn punt ja, we waren in 62 een verkeerde afslag verwijderd van WW3 en ik heb het gevoel dat we nu ook weer die kant op gaan.
Waarom per se een wereldoorlog? In het nucleaire tijdperk lijkt me dat sowieso erg onwaarschijnlijk. Je krijgt hoogstens een lokaal conflict waarbij de westerse landen Oekraïne alleen financieel en met oorlogstuig zullen steunen.

Laatst bewerkt:
Goed geregeld en fijn vertoeven zijn echt twee verschillende dingen.
In Thailand zijn dingen bijv niet goed geregeld, maar het is er zeer fijn vertoeven.

Vanwaar deze vraag(vragen) op mijn post?
Dat is een ding wat zeker is vandaag weer mijn 90 dagen rapportage gedaan. Immigratie is een rampenplan hier. De online omgeving werkt vaak niet. Maar goed het is zoals het is.

Over Rusland en dit laatste akkefietje, is gewoon provocatie of strategisch want ik las dat zolang de Oekraine niet geheel is ze niet bij de Navo kunnen dus zo voorkomt Rusland dat ze bij de Navo komen op korte termijn. Gelukkig nog geen complete oorlog maar goed is het niet.

Niet normaal dat Putin troepen stuurt naar een regio waar voornamelijk Russen wonen. Daar moeten echt sancties tegenover staan.

Dit soort acties zijn alleen veroorloofd als de bevolking Afghaans of Irakees is en je besluit 20 jaar lang huis te gaan houden. :o

Amerika en de EU moeten hun hypocriete muil houden.

Niet normaal dat Putin troepen stuurt naar een regio waar voornamelijk Russen wonen. Daar moeten echt sancties tegenover staan.

Dit soort acties zijn alleen veroorloofd als de bevolking Afghaans of Irakees is en je besluit 20 jaar lang huis te gaan houden. :o

In NL zijn ook regio's waar voornamelijk ''buitenlanders'' wonen, daarvan zou je ook niet accepteren dat ze door een ander land bezet worden. :D

Nou het is maar 30% Russen daar

In NL zijn ook regio's waar voornamelijk ''buitenlanders'' wonen, daarvan zou je ook niet accepteren dat ze door een ander land bezet worden.
Een land dat al decennia lang andere landen binnenvalt onder het mom van 'vredesmissies' heeft totaal geen recht van spreken om een ander land daar om te veroordelen.

Korea
Vietnam
Somalië
Beirut
Irak
Iran
Afghanistan
Syrië
Libië
Mexico
Grenada
Haïti

Shitload aan landen in midden- en zuid- Amerika
Nog een shitload aan landen in Afrika.
Hier nog wat landen.

De yanks moeten hun oorlogszuchtige b**kes houden.

Een land dat al decennia lang andere landen binnenvalt onder het mom van 'vredesmissies' heeft totaal geen recht van spreken om een ander land daar om te veroordelen.

Korea
Vietnam
Somalië
Beirut
Irak
Iran
Afghanistan
Syrië
Libië
Mexico
Grenada
Haïti

Hier nog wat landen.

Rusland heeft niet een veel beter track record.

Korea
Vietnam
Somalië
Beirut
Irak
Iran
Afghanistan
Syrië
Libië
Mexico
Grenada
Haïti

Hier nog wat landen.

En met al hun vredesmissies hebben ze nergens een stukje land ingepikt.
Putin wilt gewoon wat extra land hebben / oorlogje voeren / laten zien dat ie er nog bij hoort / niet doodgaan zonder echt iets gedaan te hebben voor zijn land etc. Je denkt toch niet echt dat Putin ook maar iets geeft om de mensen die daar of in Rusland wonen?

En met al hun vredesmissies hebben ze nergens een stukje land ingepikt.
Putin wilt gewoon wat extra land hebben / oorlogje voeren / laten zien dat ie er nog bij hoort / niet doodgaan zonder echt iets gedaan te hebben voor zijn land etc. Je denkt toch niet echt dat Putin ook maar iets geeft om de mensen die daar of in Rusland wonen?
Nee? De yanks hebben geen stukjes land 'ingepikt' om de grondstoffen te exploiteren? Kzou nog maar eens je research checken.

In feite doet putin dus hetzelfde. Die regio's vallen dus niet onder Rusland maar worden 'bevrijdt' door de Russen.

We weten allemaal dat dat BS is, net zoals de missies in Irak en Afghnistan bs zijn.

Terug
Naar boven