AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.721
Ben je nu voor meer Amerikaanse invloed buiten hun landsgrenzen of minder?
Kben voor een stabielere wereld met minder oorlog. Dat leek toch best goed te gaan gedurende 4 jaar Trump, vind je niet? Beter dan zijn voorgangers en zoals nu blijkt zijn opvolger. Hij hield landen in check. Als landen/leiders zien dat Amerika zwak is vanwege Biden krijg je een machtsvacuüm in bepaalde delen van de wereld.

En dan krijg je dus weer oorlogen.

Kreeg het originele filmpje niet meer gevonden, dit was het filmpje van hoe het tafareel aan het eind eruit zag.
Klopt, ik heb het filmpje van de aanval wel gevonden maar die stopt nadat hij z'n vader naar de kant van de weg heeft gesleept. Daarin komen geen Russische deathsquads ze (en geen kind en hond) persoonlijk afmaken.

In dit filmpje erna waarin de levende hond gevonden wordt is niet te zien of die zoon nu ook is overleden (danwel afgemaakt).

Had je dat allemaal wel gezien?

Klopt, ik heb het filmpje van de aanval wel gevonden maar die stopt nadat hij z'n vader naar de kant van de weg heeft gesleept. Daarin komen geen Russische deathsquads ze (en geen kind en hond) persoonlijk afmaken.

In dit filmpje erna waarin de levende hond gevonden wordt is niet te zien of die zoon nu ook is overleden (danwel afgemaakt).

Had je dat allemaal wel gezien?
Ik heb er sowieso eentje gezien waarbij ze de hond nog afschoten, die je in dat 'achteraf' filmpje nog in de auto ziet liggen. Volgens mij op 9gag gezien toen...
Heb hem na die hond meteen uitgezet en later het filmpje gezien waarin je de hele familie op 1 hond na dood ziet in de auto/in de greppel naast de auto.

Mensen kan ik enigszins mee om gaan maar zodra er geweld tegen diertjes bij komt ben ik meteen klaar.

• #1.725
In sommige landen eten ze hond.

Ik heb er sowieso eentje gezien waarbij ze de hond nog afschoten, die je in dat 'achteraf' filmpje nog in de auto ziet liggen. Volgens mij op 9gag gezien toen...
Heb hem na die hond meteen uitgezet en later het filmpje gezien waarin je de hele familie op 1 hond na dood ziet in de auto/in de greppel naast de auto.
Ah dus je zag nog wel Russische soldaten naar ze toe komen en dat doen? Appart als dat in andere filmpjes er uit geknipt zou zijn.. Zal nog eens verder zoeken dan..

Whahahahaha prachtig dit soort dingen. Niemand mag nog shit kopen uit Rusland, snel nog even een shitload dirt cheap inkopen en dan zeggen "sorry jongens". En daarna lekker voor 2,40 de liter verpatsen.

Sorry jongens, dat wij nog even snel gebruik hebben gemaakt van de situatie om belachelijk veel winst per vat te maken.

Maar ze hebben sorry gezegd, dus alles is vergeven. :roflol:

Waarom zijn de prijzen bij de tankstations al verhoogd als ze nog zat goedkoop hebben ingekocht? Hoe werkt dat? Komt de verhoging niet door de supply chain problemen van de afgelopen 2 jaar lang corona crisis? (ik weet niks van autos en benzineprijzen)

Waarom zijn de prijzen bij de tankstations al verhoogd als ze nog zat goedkoop hebben ingekocht? Hoe werkt dat? Komt de verhoging niet door de supply chain problemen van de afgelopen 2 jaar lang corona crisis? (ik weet niks van autos en benzineprijzen)
Shell Pernis verwerkt op jaarbasis 20 mln ton olie, die partij waar dat gezeur over gaat is 100.000 ton. Dat is dus binnen 2 dagen op.

https://forum.bodybuilding.nl/attachments/shell-pernis-infographic-pdf.662620/

En dan zijn er in Rotterdam nog 4 raffinaderijen, verdeeld over alle 5 is die partij binnen een halve dag verwerkt.

Bijlagen

Laatst bewerkt:

Mensen kan ik enigszins mee om gaan maar zodra er geweld tegen diertjes bij komt ben ik meteen klaar.
Nog eens even terug gaan zoeken naar het filmpje, klopt geen hol van wat ik daar net zei.
Heb met dat gepiep van die hond het filmpje af gezet, daarna in de comment section gekeken en vanuit daar het filmpje geextrapoleerd. Foutief geextrapoleerd.

Excuses voor de mis informatie. Al dat excessief geweld, al die gruwelijke informatie/beelden en dat ongelofelijk nare geluid van die hond + de comments onder die video, heeft een herinnering gecreëerd die niet zo gelopen blijkt te zijn.

Nog eens even terug gaan zoeken naar het filmpje, klopt geen hol van wat ik daar net zei.
Heb met dat gepiep van die hond het filmpje af gezet, daarna in de comment section gekeken en vanuit daar het filmpje geextrapoleerd. Foutief geextrapoleerd.

Excuses voor de mis informatie. Al dat excessief geweld, al die gruwelijke informatie/beelden en dat ongelofelijk nare geluid van die hond + de comments onder die video, heeft een herinnering gecreëerd die niet zo gelopen blijkt te zijn.
No worries, ik was vooral benieuwd omdat ik het niet zag en of dit nu kon bevestigen dat het Russen waren en dat ze zo'n stap verder gingen dan 'onpersoonlijk' met een tank op een auto schieten.

• #1.732

Het probleem met het leger is dat het ook psycho's aantrekt die het als een kans zien om zich beestachtig uit te leven op mens en dier.

In Cambodja kan je voor een paar honderd dollar met een rpg op een koe schieten. Genoeg sick fucks die dat geweldig vinden.

Dus als je dat filmpje ziet en denkt, f**k die Russen zijn bloeddorstige psycho's, nee, heel veel mensen zijn bloeddorstige psycho's.

In Cambodja kan je voor een paar honderd dollar met een rpg op een koe schieten. Genoeg sick fucks die dat geweldig vinden.
:roflol: hardoplachs irl
hoe bedenk je het ook om dit soort shit.. naja te bedenken

moest er even om lachen omdat het zo grappig klinkt maar probleem is dat het waarschijnlijk echt is en kan heel slecht ook tegen dierenleed

Het probleem met het leger is dat het ook psycho's aantrekt die het als een kans zien om zich beestachtig uit te leven op mens en dier.

Dus als je dat filmpje ziet en denkt, f**k die Russen zijn bloeddorstige psycho's, nee, heel veel mensen zijn bloeddorstige psycho's.

Ik ga een keer verstandig zijn en niet klikken :) Kijk er niks van op... Maar wat kansloos :roflol:

:roflol: hardoplachs irl
hoe bedenk je het ook om dit soort shit.. naja te bedenken

moest er even om lachen omdat het zo grappig klinkt maar probleem is dat het waarschijnlijk echt is en kan heel slecht ook tegen dierenleed
Die koe heeft echt niet geleden hoor, in NL een koe naar de slacht brengen geeft meer stress aan de koe.

• #1.740
Weinig zwerfhonden ? De meeste buitenlanders klagen hier over zwefhonden. Hele roedels (niet overal overigens)
I know. Kutbeesten die 's nachts steeds de straat oversteken wanneer je op je scootertje rondscheurt, of achter je aan komen rennen. Paar keer op de scooter die kutbeesten weg moeten trappen in Koh Phangan.

Terug
Naar boven