AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.681
Als je een land financieel probeert te slopen, dan zal dat land er alles aan doen om jou ook kapot te maken.

Wij hebben allemaal sancties opgelegd, wij zijn bezig Rusland helemaal kapot te maken. Dan kan je verwachten dat de Russen ons dan meesleuren in de abyss.

Als je een land financieel probeert te slopen, dan zal dat land er alles aan doen om jou ook kapot te maken.

Wij hebben allemaal sancties opgelegd, wij zijn bezig Rusland helemaal kapot te maken. Dan kan je verwachten dat de Russen ons dan meesleuren in de abyss.
Logisch.

Maarja andere oplossing is WW3.

Dusja...

Ja dat maakt niet uit, maar zeggen dat Rusland ermee dreigt klopt niet. Wij ( het Westen) waar diegenen die dreigden met het dichtdraaien van de gaskraan.

Een flinke (domme) bluff en Putin called.
En ik zeg alleen dat onze moderne wereld niet ineens instort als we geen Russisch gas meer krijgen.

Nog ff over die leegstaande huizen en het populisme van Lilian Ploumen:
Waarom worden definities en cijfers toch altijd bewust misbruikt door politici?

Topanalyses bij Jinek aan tafel: Pieter Omtzigt en een Nederlandse tarweboer uit Oekraïne.

Eens, maar super zware sancties helpen ook niet bepaald de-escalerend ;).

Ook eens.

Ik durf ook zonder moeite toe te geven dat ik zelf geen enkel idee heb hoe we uit deze situatie komen en wat nou echt goede opties zijn en wat niet.

ik denk ook de verschillende paden zo ver uit elkaar kunnen liggen dat het onmogelijk te vergelijken is.

Ik ben heel blij dat ik nu niet aan de knoppen draai als ik heel eerlijk ben, al voelt het soms ook kut om niet zelf de mogelijkheid te hebben om direct invloed te hebben op de genomen acties.

Goed spul.

Zijn F16 niet inmiddels ook een beetje oude meuk?

Edit: Volgens google is de F16 in 1978 geintroduceerd en de MIG-29 in 1982.
Ze zouden ongeveer equal moeten zijn in prestaties.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.696
Zijn F16 niet inmiddels ook een beetje oude meuk?
Ja, maar tegenwoordig beter dan die Mig's i.v.m. wapentuig van wat ik lees. Daarnaast, wie produceert nog wapens voor de migs? Rusland? Dan heb je al een probleem.

Laatst bewerkt:
Whahahahaha prachtig dit soort dingen. Niemand mag nog shit kopen uit Rusland, snel nog even een shitload dirt cheap inkopen en dan zeggen "sorry jongens". En daarna lekker voor 2,40 de liter verpatsen.

Sorry jongens, dat wij nog even snel gebruik hebben gemaakt van de situatie om belachelijk veel winst per vat te maken.

Maar ze hebben sorry gezegd, dus alles is vergeven. :roflol:

Terug
Naar boven