apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Logisch.Als je een land financieel probeert te slopen, dan zal dat land er alles aan doen om jou ook kapot te maken.
Wij hebben allemaal sancties opgelegd, wij zijn bezig Rusland helemaal kapot te maken. Dan kan je verwachten dat de Russen ons dan meesleuren in de abyss.
En ik zeg alleen dat onze moderne wereld niet ineens instort als we geen Russisch gas meer krijgen.Ja dat maakt niet uit, maar zeggen dat Rusland ermee dreigt klopt niet. Wij ( het Westen) waar diegenen die dreigden met het dichtdraaien van de gaskraan.
Een flinke (domme) bluff en Putin called.
Waarom worden definities en cijfers toch altijd bewust misbruikt door politici?Nog ff over die leegstaande huizen en het populisme van Lilian Ploumen:
![]()
Bijna 200.000 huizen in ons land staan leeg, maar dat lost niet meteen het woningtekort op
De wachtlijsten voor huurwoningen lijken eindeloos en nu een huis kopen is ook bijna niet te doen. Daarnaast zijn er statushouders zonder huis. Toch staan er bijna 200.000 huizen leeg, maar dat is niet meteen een oplossing voor het woningtekort.eenvandaag.avrotros.nl
Zij begrijpen ze ook niet, maar ze begrijpen wel dat de gemiddelde burger het al helemaal niet begrijpt.Waarom worden definities en cijfers toch altijd bewust misbruikt door politici?
In het geval van Lillian Ploumen heb je denk ik wel gelijk.Zij begrijpen ze ook niet, maar ze begrijpen wel dat de gemiddelde burger het al helemaal niet begrijpt.
Vind ik niet.
De-escaleren is niet mogelijk zonder Putin zijn zin te geven krijg ik de indruk...Vind ik niet.
De-escaleren lijkt mij het meest logisch.
Eens, maar super zware sancties helpen ook niet bepaald de-escalerendDe-escaleren is niet mogelijk zonder Putin zijn zin te geven krijg ik de indruk...
.Eens, maar super zware sancties helpen ook niet bepaald de-escalerend.

Mig-29s
Ook weer geen halve maatregelen he die Polen
Wapens nodig? Hier neem een hele fucking luchtmacht aan fighters.
Ja, maar tegenwoordig beter dan die Mig's i.v.m. wapentuig van wat ik lees. Daarnaast, wie produceert nog wapens voor de migs? Rusland? Dan heb je al een probleem.
Ramstein AFB... Oekraïne is de andere kant op... Daar zal Putin zeker geen antwoord op hebben.
Kreeg het originele filmpje niet meer gevonden, dit was het filmpje van hoe het tafareel aan het eind eruit zag.
Hoe denken de Polen eigenlijk over het huidige Oekraïne?
Er staan tenslotte standbeelden van mannen die verantwoordelijk waren voor moordpartijen op duizenden etnische polen.