AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.783
Leg dat eens uit, mijn vader werkte bij een kunstmest fabriek (kan hem ook wel vragen hoe het zit). Maar geloof dat dat van fosfaat gemaakt werd. Zit er veel fosfaat in Oekraïne of Rusland ? Of praten we over een ander soort kunstmest ?
Russian Ministry Recommends Fertilizer Producers Halt Exports

Russia is a major producer of potash, phosphate and nitrogen containing fertilizers – major crop and soil nutrients. It produces more than 50 million tonnes a year of the fertilizers, 13% of the global total.

Russian Ministry Recommends Fertilizer Producers Halt Exports

Russia is a major producer of potash, phosphate and nitrogen containing fertilizers – major crop and soil nutrients. It produces more than 50 million tonnes a year of the fertilizers, 13% of the global total.
Dus er zit veel fosfaat, wist ik niet had altijd het idee dat het iets was wat uit woestijnen kwam omdat toen ik vroeger in de fosfaat speelde ik altijd haaientanden en slangen tanden vond. Dat kwam allemaal uit Israel.

• #1.786
Maar met de data van toen was het blijkbaar false 😌

:o wie gelooft dit soort uitspraken nog.
Does not develop or posses such weapons anywhere. Jaja make that the cat wise.

Ik krijg hier nogal Tony Blair gevoelens bij.

Zou wel lachen als de Russen hem nu meteen te grazen nemen. Dan ben je met zoveel bombarie aangekomen aldaar. 🤭

Beetje zoals die Tsjetsjeense generaal die een uur na het posten van een filmpje waarop hij aankondigd even wat te komen killen, zelf gedood wordt. 😂

Er zijn geen biowapens, maar we hebben wel alles vernietigd zodat de Russen het niet tegen ons kunnen inzetten.

• #1.794
Oo nu.nl zegt dat er geen biowapens zijn dus lult die US secretary of state Victoria Nuland uit haar nek.

Nu.nl heeft namelijk factcheckers

The United States is working diligently to destroy its remaining chemical weapons stockpile by the treaty commitment of September 2023 and Congressional mandate of December 2023.

You've just been Arminius'ed

Oo nu.nl zegt dat er geen biowapens zijn dus lult die US secretary of state Victoria Nuland uit haar nek.

Nu.nl heeft namelijk factcheckers
Geloofwaardigheid van de NU.nl factcheckers vs. een Amerikaans bewindspersoon, dat vind ik een lastige, vooral als het om WMD gaat.

• #1.798
Het wordt nu wel hilarisch

Volgende maand: president Zelensky has survived more than 500 assassination attempts.

boom GIF

Terug
Naar boven