Die Russen zullen zich nu wel afvragen, waar is Wali? Je herkent em aan z'n muts.
Zou wel lachen als de Russen hem nu meteen te grazen nemen. Dan ben je met zoveel bombarie aangekomen aldaar. 🤭
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die Russen zullen zich nu wel afvragen, waar is Wali? Je herkent em aan z'n muts.
Russian Ministry Recommends Fertilizer Producers Halt ExportsLeg dat eens uit, mijn vader werkte bij een kunstmest fabriek (kan hem ook wel vragen hoe het zit). Maar geloof dat dat van fosfaat gemaakt werd. Zit er veel fosfaat in Oekraïne of Rusland ? Of praten we over een ander soort kunstmest ?
Dus er zit veel fosfaat, wist ik niet had altijd het idee dat het iets was wat uit woestijnen kwam omdat toen ik vroeger in de fosfaat speelde ik altijd haaientanden en slangen tanden vond. Dat kwam allemaal uit Israel.Russian Ministry Recommends Fertilizer Producers Halt Exports
Russia is a major producer of potash, phosphate and nitrogen containing fertilizers – major crop and soil nutrients. It produces more than 50 million tonnes a year of the fertilizers, 13% of the global total.
Maar met de data van toen was het blijkbaar false 😌
wie gelooft dit soort uitspraken nog.
Zou wel lachen als de Russen hem nu meteen te grazen nemen. Dan ben je met zoveel bombarie aangekomen aldaar. 🤭

Geen biowapens, wel gain of function onderzoek.Zijn geen Amerikaanse biolabs maar samenwerkingen met Oekraïense biolabs![]()

Het waren geen biolabs maar Oekraïnse wet markets.
www.peoacwa.army.mil
Geloofwaardigheid van de NU.nl factcheckers vs. een Amerikaans bewindspersoon, dat vind ik een lastige, vooral als het om WMD gaat.Oo nu.nl zegt dat er geen biowapens zijn dus lult die US secretary of state Victoria Nuland uit haar nek.
Nu.nl heeft namelijk factcheckers
![]()
Nepbewijs voor biologische wapens in Oekraïne gaat ook in Nederland rond
Welke geruchten gaan er in Nederland rond over de oorlog in Oekraïne? En wat klopt er niet? NU.nl kijkt hier wekelijks naar en baseert zich mede op het werk van betrouwbare internationale factcheckers. Dit keer behandelen we de bewering dat Oekraïne met hulp van de Verenigde Staten biologische...www.nu.nl
mairiedelimontfontaine.com
Het wordt nu wel hilarisch
Volgende maand: president Zelensky has survived more than 500 assassination attempts.