MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

boom GIF
Zo een grote vuurbal jonge.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.802
Volgens mij biedt het Azov flink tegenstand in Marioepol.

Wie bepaalt eigenlijk dat Wit-Rusland tegenwoordig Belarus heet? Of lvov nu Lviv heet?

Keertje beetje goede kwaliteit beeld.

Frans Timmermans zit als Klimaatkanjer bij Jinek uit te leggen hoe we de gas-afhankelijkheid van Rusland binnen een jaar met 2/3 kunnen terugdringen en hoe ons leven daarmee mooier en beter wordt...

Nu begin ik me toch meer dan een beetje zorgen te maken over de toekomst.

Frans Timmermans zit als Klimaatkanjer bij Jinek uit te leggen hoe we de gas-afhankelijkheid van Rusland binnen een jaar met 2/3 kunnen terugdringen en hoe ons leven daarmee mooier en beter wordt...

Ik ben banger voor Timmerfrans dan voor Poetin, als ik heel eerlijk ben :')

Ik ben banger voor Timmerfrans dan voor Poetin, als ik heel eerlijk ben :')
Timmermans heeft een veel meer verstrekkende invloed op ons leven en onze toekomst. Voor Poetin heiligt het doel de middelen, voor Timmermans heiligen de middelen (macht voor hem) het doel.

Letterlijk max 10 minuten vandaan bij me en nog nooit geweest :roflol:
Was er van de zomer. Een leeuw probeerde me nog te pakken maar zat een hek tussen. Bracht wel oergevoelens bij me los. Wel leuk hoor. Ga er maar heen binnenkort. Wel doen hoor

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.814

Ja die zien hun kans nu schoon om hun groene waanzin door te drukken.

Key Takeaways

• Russian forces have likely begun renewed offensive operations into Kyiv and to continue its encirclement on the west, but have not made much progress.
  • Russian troops east of the Dnipro near Kyiv are likely attempting to consolidate their lines of communication against significant Ukrainian counter-attacks and disruption to set conditions for attacking the capital from the east.
  • Russia is unlikely to attempt to seize Kharkiv through a ground offensive in the coming days, but will probably continue efforts to encircle and/or bypass it.
  • Russian and Russian proxy forces in Donetsk and Luhansk are driving to gain control of the full territorial extent of Donetsk and Luhansk Oblasts, but have not yet done so.
  • Mariupol remains encircled and under bombardment.
  • Russian forces continue to prepare for operations against Zaporizhya City but have not yet initiated them at scale.
  • Russian forces from Kherson appear to be encircling Mykolayiv from the east but have not yet crossed the Southern Bug River. Russian operations against Odesa are unlikely to commence before Russia establishes a secure line of control from Crimea across the Southern Bug.
1646866615394.png

Correctie in hun analyse ten opzichte van vorige assessments:

Meer info hier:

Key Takeaways

• Russian operations around Kyiv remained largely stalled over the past 24 hours.
  • Ukrainian forces badly damaged a Russian armored unit east of the capital, likely disrupting Russian efforts to encircle or assault the city from the east.
  • Russian forces continue to struggle in efforts to seize Chernihiv city and to secure the long ground lines of communication from Sumy, which the Ukrainians still hold, to eastern Kyiv.
  • A new Russian invasion from western Belarus, with or without Belarusian ground forces’ support, appears increasingly unlikely.
  • Russian forces remain pinned down attempting to reduce Mariupol by siege and bombardment.
  • Russian efforts to bypass Mykolayiv and establish a reliable ground line of communication across the Southern Bug River to the north of Mykolayiv remain stalled.
  • Ukrainian air force and air defense operations continue to hinder Russian ground forces maneuver by likely limiting Russian close air support and exposing Russian mechanized forces to Ukrainian air and artillery attacks.
1646951364890.png

Ja die zien hun kans nu schoon om hun groene waanzin door te drukken.
Ik las juist in het AD (ja ik lees nog Nederlands nieuws) iemand die zei dat we juist wat van die groene doelen moeten opgeven vooral over het braak laten liggen van land en andere dingen die de landbouw belemmeren. Zodat we weer onafhankelijk kunnen zijn qua voedsel.

Was er van de zomer. Een leeuw probeerde me nog te pakken maar zat een hek tussen. Bracht wel oergevoelens bij me los. Wel leuk hoor. Ga er maar heen binnenkort. Wel doen hoor
wij komen er minstens 1 keer per jaar sinds onze jongste is geboren (7). En elk jaar zie je dat er echt iets gebeurd met het geld wat ze binnen halen met hun stichting en andere donaties

Ik las juist in het AD (ja ik lees nog Nederlands nieuws) iemand die zei dat we juist wat van die groene doelen moeten opgeven vooral over het braak laten liggen van land en andere dingen die de landbouw belemmeren. Zodat we weer onafhankelijk kunnen zijn qua voedsel.
We exporteren meer dan dat we zelf opeten, dus zijn in in theorie ruimschoots onafhankelijk.

We exporteren meer dan dat we zelf opeten, dus zijn in in theorie ruimschoots onafhankelijk.
Dat was niet wat er gezegd werd in het AD (ging over Europees niveau). Ik heb zelf de cijfers natuurlijk niet maar daar werd gesteld dat qua Europa we een voedsel tekort hebben. Dus moesten die groene dingen maar komen te vervallen zoals mest normen ect. Kan zijn dat dit natuurlijk niet klopt en de man een vertegenwoordiger is van de boeren en op deze manier hen probeert te helpen. Maar goed ik zit niet diep genoeg in de materie om dat te kunnen bepalen.

Terug
Naar boven