AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Dat was niet wat er gezegd werd in het AD (ging over Europees niveau). Ik heb zelf de cijfers natuurlijk niet maar daar werd gesteld dat qua Europa we een voedsel tekort hebben. Dus moesten die groene dingen maar komen te vervallen zoals mest normen ect. Kan zijn dat dit natuurlijk niet klopt en de man een vertegenwoordiger is van de boeren en op deze manier hen probeert te helpen. Maar goed ik zit niet diep genoeg in de materie om dat te kunnen bepalen.
Ik 2016 was import export op Europees niveau nagenoeg gelijk met een flink stijgende trend voor export en was Nederland netto een exportland.

Ik 2016 was import export op Europees niveau nagenoeg gelijk met een flink stijgende trend voor export en was Nederland netto een exportland.
Beetje vervelend ik kan het artikel in het Ad niet meer vinden. Anders had ik iets van een samenvatting geplaatst.

Dat was niet wat er gezegd werd in het AD (ging over Europees niveau). Ik heb zelf de cijfers natuurlijk niet maar daar werd gesteld dat qua Europa we een voedsel tekort hebben. Dus moesten die groene dingen maar komen te vervallen zoals mest normen ect. Kan zijn dat dit natuurlijk niet klopt en de man een vertegenwoordiger is van de boeren en op deze manier hen probeert te helpen. Maar goed ik zit niet diep genoeg in de materie om dat te kunnen bepalen.

Deze? Dat is een opiniestuk, ofwel de mening van één persoon.

Cijfers vind je bij cbs

Cijfers vind je bij cbs
Ja dat was inderdaad wat ik gelezen had en ja wist dat het van 1 persoon was me duidelijk. Had ook al het idee dat het iemand met een landbouw achtergrond was. Maar goed betekend natuurlijk niet dat hij geheel ongelijk heeft. Ik heb voor de rest geen mening. Was meer een opmerking over dat het er nu mensen tegen het vergroenen waren en deze oorlog daarvoor gebruikte.

Ik weet niet hoeveel er waar is van wat hij schrijft maar lijkt me wel handig dat we als Europa onze eigen broek op kunnen houden. Ben zelf een voorstander van kernenergie. (hopelijk ooit kernfusie). Het is tegenwoordig al veel schoner als vroeger veel minder afval ervan ook. Goed is het natuurlijk n iet maar IMHO is het irreëel om te denken dat wind en zonne-energie alles oplossen. Zeker met de huidige technologie. Als je onafhankelijk wil worden zal je daarvoor toch echt harde keuzes moeten maken.

Maar ik ben dus geen expert, wil dus best luisteren als er mensen zijn die het beter weten.

Onderaan artikel: Bert-Jan Ruissen is lid van het Europees Parlement voor de SGP.

Volgens mij houden we in NL bizar veel varkens en kippen.

NL is de 3de grootste exporteur van eten ter wereld.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.830
"In 2017 werden in Nederland gemiddeld 1.752.498 landdieren per dag geslacht. In totaal werden er in 2017 639.662.000 dieren geslacht in Nederland."
Er worden jaarlijks al 500+ miljoen kippen geslacht in dit land. En alle kleine haantjes verdwijnen in de molen.

Genocide! Als steunbetuiging ga ik voortaan een profielfoto gebruiken van een grote c**k.

Er worden jaarlijks al 500+ miljoen kippen geslacht in dit land. En alle kleine haantjes verdwijnen in de molen.

Genocide! Als steunbetuiging ga ik voortaan een profielfoto gebruiken van een grote c**k.
Was meer bedoeld op het feit dat Nederland een mega exporteur is van voedsel. Ook vlees :)

Zo te zien zijn haantjes niet meegenomen in die statistiek.

Vinden jullie hem een goede president in de huidige situatie?

Vinden jullie hem een goede president in de huidige situatie?

Een corrupte mong**l die z'n burgers opoffert om de boel zo lang mogelijk te rekken en met achterlijke propaganda navo landen een 3e WO probeert in te trekken. Hoe eerder hij een kogel of bom kopt hoe beter.

Een corrupte mong**l die z'n burgers opoffert om de boel zo lang mogelijk te rekken en met achterlijke propaganda navo landen een 3e WO probeert in te trekken. Hoe eerder hij een kogel of bom kopt hoe beter.
Noemen ze patriotisme, kennen we hier niet meer dus ik snap je reactie

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.837
1646936755870.jpg

Slechts 2 pantser kapoet.

Uit mijn carriëre als gedecoreerd tankbestuurder in WoT weet ik dat het geen slim idee is om met een groep pantservoertuigen zo dicht op elkaar door een dorpje te rijden.

Zijn wel flink wat voertuigen trouwens, krijg er helemaal WWII kriebels van.

Laatst bewerkt:
Hij blijft iig in zn stad. Itt onze lafaards in ww2 die het kanaal overstaken en ons in de stront lieten zitten🤷‍♂️

Ik hoor dit vaker maar ik ben toch wel benieuwd hoe je dit anders had gezien.
In een timeline vanaf het moment dat de oorlog begon.

Oekraine had aan het begin van de oorlog 0 onderhandelingsmacht.

Terug
Naar boven