MuscleMeat

Oortjes

• Topic Starter Topic Starter
Om mee te trainen in ears van skullcrusher , kostte me 20 euro en ze gaan al een jaar of langer mee.

En voor de rest deze :

Shure-SRH550DJ-Professional-Quality-DJ-Headphones-0.jpg

Prachtig ding, heb er ook maar 60 euro voor betaald ( neef is dj, had ze gekocht maar dan toch iets anders gekocht en gewoon zelfs niet opengedaan).

sennheiser cx680i
werken ideaal voor mij, heb ze vaak buiten met regenweer gebruikt onder het werken, elke dag in gebruik in de sportschool, nu na een half jaar werken ze nog steeds perfect tegenover de standaard oordopjes van apple en diverse andere van sennheiser. nog nooit beter gehad.

Goedkope rommel.

Dan is het niet zon drama als ze weer eens kapot gaan door het zweten, als ik het perongeluk kapot trek omdat het oordopje ergens klem zit in de tas, of watdanook.
MP3 net zo: klein en hufterproof. iPod oid is me al veel te groot en onhandig

• Topic Starter Topic Starter
Wat een miskoop, qua kwaliteit verschilt het nauwelijks van de Sennheiser CX150, alleen maar dat ie niet uit je oren valt... en dat voor 70 euro meer! :mad:

LOL?
Ik vind het geluid ****ing chill.. had ze ook gehad dus was geen miskoop :)

Het geluid is ook chill das geen probleem, alleen ik had de overstap graag hoger gezien van de geluidskwaliteit van mijn 15€ kostende oortjes

Goedkope rommel.

Dan is het niet zon drama als ze weer eens kapot gaan door het zweten, als ik het perongeluk kapot trek omdat het oordopje ergens klem zit in de tas, of watdanook.
MP3 net zo: klein en hufterproof. iPod oid is me al veel te groot en onhandig

Koop ook altijd een goedkope MP3, niet de eerste keer dat ze meegaan in de was.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geluid is behoorlijk goed en hij is draadloos dus geen gek*t met kabeltjes. Alleen hij ziet er niet uit :roflol:

ik heb sennheiser cx299. volgens mij is het verschil met de andere variant alleen dat je hier een hoesje bijkreeg ofzo :P geluid is prima en ze werken al een half jaar probleemloos. Ligt het trouwens aan mij, of wordt het geluid van earphones na verloop van tijd iets beter?

ik heb sennheiser cx299. volgens mij is het verschil met de andere variant alleen dat je hier een hoesje bijkreeg ofzo :P geluid is prima en ze werken al een half jaar probleemloos. Ligt het trouwens aan mij, of wordt het geluid van earphones na verloop van tijd iets beter?

Klopt, oordopjes hebben "burn in" tijd nodig.

Terug
Naar boven