Fitness Seller

Op de Fibo geweest !!!!

Ik ben ook gister geweest. Voor m'n gevoel wat rustiger dan andere jaren maar wederom goed vermaakt. Dorian Yates had inderdaad een tik ofzo onder z'n oog geïncasseerd, zag er wel ruig uit :cool: Verder mooie shows en en wat pro's die spullen aan het promoten waren zoals Dexter James (als ik mij niet vergis)

Ohja, ik zag ook nog die oude gast met een heel vreemd voorhoofd en z'n armen achterlijk vol met synthol (wel eens foto's van geposed op het forum). Ik weet het niet hoor, maar mijn keuze zal het zeker niet zijn...

Sielias zei:
Ohja, ik zag ook nog die oude gast met een heel vreemd voorhoofd en z'n armen achterlijk vol met synthol (wel eens foto's van geposed op het forum). Ik weet het niet hoor, maar mijn keuze zal het zeker niet zijn...

haha die schuin tegenover dorian yates stand stond flyers uit te delen van naturel nutrition shit ? :D

ben net terug, maar vond het erg tegenvallen ivm voorgaande jaren. Veel minder shows enzo.
moest wel weer lachen om de syntol aap.

M@rsel zei:
Kennen, kennen? Wat versta je onder kennen? Heb je zijn telefoonnummer? Begroet hij je met '' Yoo Brutez, bro, how 'r you doing?'

:D

Telefoonnummer heeft hij niet. Maar hij begroet me wel, vandaag nog op de fibo. Verder heb ik een aantal keren met hem getraint en kom ik hem op wedstrijden tegen.

Masters zei:
ben net terug, maar vond het erg tegenvallen ivm voorgaande jaren. Veel minder shows enzo.
moest wel weer lachen om de syntol aap.

whahaha ja die schandknaap liep daar ook rond ja. Maar het viel inderdaad wat tegen.

Is er iemand op de foto gegaan met de synthol man? Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk :D Iedereen loopt toch zeker met een boog om hem heen?

ik probeer de route ergens uit te printen maar kan kiezen tussen 5 soorten essen :rolleyes: schiet niet echt op
dit is het goede adres neem ik aan ?

Messe Essen

Fairgrounds
Norbertstraße
45131 Essen

mischien dat iemand me kan helpen alvast bedankt ;)

gr BT

Ja ja de Fibo 2005...wordt met de jaren merkbaar minder vind ik. De sfeer was redelijk..vond het publiek vrij tam tijdens de shows.

Verder nog wat foto's gemaakt met Dorian, Ernie..Peter Trenz (echt een pitbulletje whaha) verder nog wat duitse BB'ers

Ook dat blondje wat er rondliep bij de universal stand vastgelegd op de gevoelige plaat.

Die Klaus Doring heb ik gisteren ook nog voorbij zien drillen..echt een smerige gast!

Al met al een geslaagde vrijdag :cool:

Ryu zei:
haha die schuin tegenover dorian yates stand stond flyers uit te delen van naturel nutrition shit ? :D

Zou kunnen, ik kwam hem lopend tegen met een moppie. Ik heb geen één iemand gezien die daar nog respect voor kan opbrengen, inderdaad alleen maar lachende mensen en verdwaasde blikken

JuggerNaut zei:
Ja ja de Fibo 2005...wordt met de jaren merkbaar minder vind ik. De sfeer was redelijk..vond het publiek vrij tam tijdens de shows.

Verder nog wat foto's gemaakt met Dorian, Ernie..Peter Trenz (echt een pitbulletje whaha) verder nog wat duitse BB'ers

Ook dat blondje wat er rondliep bij de universal stand vastgelegd op de gevoelige plaat.

Die Klaus Doring heb ik gisteren ook nog voorbij zien drillen..echt een smerige gast!

Al met al een geslaagde vrijdag :cool:

Dé Klaus Doring?

hier heb je em, foto's heb ik vanmiddag gemaakt.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

en nog een gewone

das toch niet klaus doring das die andere klaus...opa klaus aka santa claus ...

Ja,idd....das die andere miskleun. ???

Persoonlijk vind ik die gast een schande voor onze sport

die gast heeft niets met onze sport te maken

over synthol hebben we 't te vaak gehad, te zielig gewoon.
ontopic: ik ben helaas niet gegaan, kmoest werken en geen tijd:(

Die opa was niet de enige synthol kerel hoor, zij het dan wel de enige in zulke extreme proporties. Heb meer dan genoeg kerels gezien (ook jonge gasten van rond/in de 20) met een klein onderarmpje en een bicepbal die er uit sprong. Zagen er wel allemaal stevige gasten uit maar die bicep sprak boekdelen. Ochja, ieder zijn keus.

Ik vondt fibo wel eens de moeite. Behalve dat ik met hoofdpijn ben buiten gegaan. Man het was hels druk geworden eens na de middag!!!

Tragisch dat dat inderdaad veel gebeurt. iemand postte ooit eens op getbig 2 foto's van 2 smalle ventjes in een discotheek die ook synthol biceps hadden.. te zielig.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven