XXL Nutrition

Op de Fibo geweest !!!!

owja die 6 euro voor parkeren ja, die betalen we de laatste jaren nooit meer. gewoon parkeren, lekker naar de fibo. Bij het wegrijden niet naar die mannetjes rijden, maar helemaal naar achter rijden, bij die losse hekjes. gewoon zo'n hekje eruit tillen en 6 eur verdient. Doen heel veel mensen.
Moeten ze maar geld vragen bij het oprijden van het terrein.....

Masters zei:
owja die 6 euro voor parkeren ja, die betalen we de laatste jaren nooit meer. gewoon parkeren, lekker naar de fibo. Bij het wegrijden niet naar die mannetjes rijden, maar helemaal naar achter rijden, bij die losse hekjes. gewoon zo'n hekje eruit tillen en 6 eur verdient. Doen heel veel mensen.
Moeten ze maar geld vragen bij het oprijden van het terrein.....

Kan veel makkeijker. Wij wisten niet dat we moesten betalen dus opeens komt er zo'n oud kereltje. Hij moest inderdaad 6 euro hebben zei die in het duits. Mijn maat kijkt mij aan ik zeg ik betaal niks. Hij zegt wir haben keine geld. Draait het raampje dicht en rijd gewoon heel rustig weg :roflol: Niets aan de hand :D

Brutez zei:
Kan veel makkeijker. Wij wisten niet dat we moesten betalen dus opeens komt er zo'n oud kereltje. Hij moest inderdaad 6 euro hebben zei die in het duits. Mijn maat kijkt mij aan ik zeg ik betaal niks. Hij zegt wir haben keine geld. Draait het raampje dicht en rijd gewoon heel rustig weg :roflol: Niets aan de hand :D

Holycrap dat was priceless :roflol: :roflol:

Jaja ik ben ook geweest met Ikke, toni en seeker...
Was heel gezellig. En ben gelijk weer gemotiveerd, lekker trainen weer vanavond :D

En ben sinds gister officieel sponsor geworden :p

Laatst bewerkt:
Sielias zei:
Ik ben ook gister geweest. Voor m'n gevoel wat rustiger dan andere jaren maar wederom goed vermaakt. Dorian Yates had inderdaad een tik ofzo onder z'n oog geïncasseerd, zag er wel ruig uit :cool: Verder mooie shows en en wat pro's die spullen aan het promoten waren zoals Dexter James (als ik mij niet vergis)

Ik zei 'm ;So mr. Yates, You've only just arrived and already you did batle ?! :D

Hij lachte eens en reageerde met . 'it's from back home, kickboxing .' :cool:

Wahaha, klappen van z'n wijf ja !

(grapje Dorian) ;)

ik heb een mooie dag gehad maar het was nog niet half zo goed als vorig jaar,vele hallen waren dicht en er waren niet veel atleten,ik dacht even om op de foto te gaan met dorian yates maar die zag er uit alsof hij 4 jaar in de bak gezeten had zonder eten :eek: dus dacht ik laat maar,ook heb ik geen dexter jackson gezien,wel met federov op de foto gegaan,wat een massa heeft die jongen :eek:

Wij waren er zondag...

eerlijk gezegd viel het mij tegen, zeeeeeer weining pro's....

voor de rest wel ok, aantal goede atleten gezien en synthol freaks bah bah...

Maar die 2 dames :eek: héérlijk... bij welk merk ze stonden weet ik niet meer maar :eek: zoiets heb ik niet vaak gezien :eek: lekkeeeeeerrrrrr.

Verder ff op de foto met de mannen bij Olimp, daar zaten een aantal goede atleten..

Er wou zelfs een bezoeker met mij op de foto :D

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat het heel afhankelijk is/was welke dag je bent geweest :dance:, zelf Donderdag geweest. Alles was net geopend en fris, dus gingen ze er nog allemaal
voor :lifter: . Heb dus wel een hoop toppers gezien :thumbs: en gelukkig geen
synthol figuren :D in het publiek.

Heb het wel naar mijn zin gehad... :thumbs:

ik ben zondag ook geweest,
maar ben na 2u al doorgegaan, had het wel gezien de vorige jaren
heb wel een paar foto's getrokken van naar mijn mening walgelijke mannen :(
vond vorig jaar ook beter, heb toen Richard Jones, Schlierkamp, Rühl enz gezien...dit jaar enkel Melvin Anthony denk ik :rolleyes:

Damn Mevlin is toch een atleet dat ik nog eesn graag zou zien in het echt!!!

Ben ook naar fibo geweest. Was wel eens wijs om mee te maken, maar leek daar toch klein tussen al die BB'ers :)

toch leuke dingne meegemaakt (zie mijn fotogalerij)

kom ik in de sportschool aan komt robert-jan aka Dave-Hawk er aan lopen met: ik heb nog wat meegenomen voor je :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

voor de mensen die het niet kunnen lezen ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hehe nog bedankt he robert :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Graag gedaan bro :thumbs:, Strelinski had wat tijd voor me over op de Fibo :D

Gast is trouwens huge :eek: , heeft potentieel om het te gaan maken als pro :dance: ,
hij is wereldkampioen dus kan een pro-kaart aanvragen.

Ha, ha na deze post zal Olimp wel sponsor van je worden;)

Olimp; keilekker. Heb drie potten bij hun gekocht. Normale prijs 183€, Fibo prijs 75€ ;)

Brutez zei:
:roflol: karma bro:D

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Brutez opnieuw punten kan geven.
:mad:

Sport2000 zei:
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Brutez opnieuw punten kan geven.
:mad:

Damn dat hoor ik zo vaak, mijn staaf had al 2 keer zo groot moeten zijn eigenlijk. Maar ik hou het wel tegoed neem ik aan..

:D

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven