AndroidHealthClinic

Op de Fibo geweest !!!!

Masters zei:
hier heb je em, foto's heb ik vanmiddag gemaakt.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

en nog een gewone

OH MY GOD! die opa denkt ook nog dat mensen zijn biceps mooi vinden...

die eerste foto van klaus...lijkt wel of er een kindersurprise in zn arm zit

Dat is Klaus niet,kerel.

Klaus is nog maatje groter en iets freakier. :eek:

Klaus is een titel die je krijgt bij meer als een x aantal liter synthol in je lichaam. Jij kan ook klaus worden, Testo...dan heet je klaus Testo

Hahahahaha,ik zal het onthouden!! :D :D

Wie weet in de toekomst.. :eek:

Die Klaus Kaak heeft ook synthol gespoten in zijn buik zo te zien, wat een aanfluiting.

Volgens mij traint ie niet eens check die onderarm smal zijn in de eerste foto..... schande.

Klaus Kaak heet deze man. Heeft een grote sportschool in Duitsland. Begeleid ook veel wedstrijd bb. Alleen dan snap je niet dat deze man die de sport een warm hart toedraagt zulke dingen met zijn lichaam doet.

Begin jaren negentig deed Klaus Kaak ook in nederland veel mee aan wedstrijden...

• Topic Starter Topic Starter
Hebben jullie trouwens ook nog Peter "Pit" Trenz gezien ??? , op het moment een van de populairste Duitse Pro's en onder contract bij All Stars, volgens mij is hij 1.15m :D
en lijkt een beetje op een trol :laugh:, maar wat een monster ook :eek:, heeft een rug
die zowat de hele stand van All Stars besloeg :hair: :D

Dave Hawk zei:
Hebben jullie trouwens ook nog Peter "Pit" Trenz gezien ??? , op het moment een van de populairste Duitse Pro's en onder contract bij All Stars, volgens mij is hij 1.15m :D
en lijkt een beetje op een trol :laugh:, maar wat een monster ook :eek:, heeft een rug

Vond het echt een pitbull :D Heeft gewoon geen nek meer :cool:

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: Freakshow !!! :D :roflol:

Dave Hawk zei:

Hoe lang is hij echt?

Die gast kon nog maar net zijn veters losmaken van zijn schoenen toen hij zich aan het klaarmaken was om een showtje te geven..leuk gezicht was dat :D

ben ook een paar dagen geweest om even met wat mensen te praten, zat in het hotel bij Dorian Yates en Ernie Tayler was best uit te houden. Er liepen wel weer een heleboel mensen rond die met hu gorrila wear broeken en jassen een beetje stil in de tijd zijn blijven staan. En dan al die knaapjes die het idee hebben : als mijn shirt maar strak genoeg zit dan lijkt het wel wat :-)

1.15 damn en ik vond Shawn ray al ****in klein met zijn 1.60 ofzo?

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven