- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal dit mijn leraar Recht eens voorleggen. Ook zal ik vandaag even naar de bank bellen.jongens, ik kom nog meer interessants tegen:
okay aangifte gedaan bij de politie, bank ingelicht.
Alleen vertelde de politie mij dat ze dit niet meer doen, dat t onder civiel recht valt tegenwoordig, maar omdat ik bleef doorhameren dat S rami al eens veroordeelt was en nog in proeftijd zat, deden ze 't wel.

Dan voel je je genaait!jongens, ik kom nog meer interessants tegen:
okay aangifte gedaan bij de politie, bank ingelicht.
Alleen vertelde de politie mij dat ze dit niet meer doen, dat t onder civiel recht valt tegenwoordig, maar omdat ik bleef doorhameren dat S rami al eens veroordeelt was en nog in proeftijd zat, deden ze 't wel.
Sofiane Rami, 14-04-1985 geboren te Tiel
Nederlandse en Marokaanse nationaliteit
[mod. adres verwijderd]
is medio februari aangehouden en op 8-8-2006 veroordeeld voor oplichting/flessentrekkerij
tot 15maanden waarvan 5 voorwaardelijk met een proeftijd van 2 jaar (einde op 8-8-2008)
met aftrek van voorarrest. En wederom actief

Interesse? Ik ga het zeker proberen, alleen is het een buitenlandse naam en blijkbaar zowiezo crimineel, in mijn eentje met mijn 18 jaartjes ga ik dat niet doen. Indien er genoeg animo hier is, en van een aantal vrienden ga ik hem zeker eens een bezoekje brengen. Hij weet toch niet wie we zijn, ik heb dan zogenaamd die xbox van hem gekocht.Geld storneren doet de bank niet, alleen maar bij auto incass. Je bent genept, das wel duidelijk. Dat je een adres krijgt dat aan de andere kant van het land ligt is niet zo verwonderlijk, daar is het in deze hele ''scam'' om te doen. Ze gaan ervan uit dat je daar toch niet naar toe gaat. Zal ook zeker geen bestaand adres zijn.
Maar het wordt wel es tijd dat dit soort types eens bezocht worden, kun je leuke dingen mee doen.

Verklaar u nader....?Ik denk niet dat Rami, een kamer op die locatie kan betalen.
Ik weet dat als je iets koopt en je niet weet dat het illegaal is je niet strafbaar bent, maar hoe zit het dan als je het wel weet?
Ik ben op soortgelijke manier ooit eens 800 euro kwijtgeraakt. Was toen nog maar pas met internet bezig ergens in 1997. Daarna word je een pak alerter voor dat soort scams![]()
zijn adres is :Sofiane Rami, 14-04-1985 geboren te Tiel
Nederlandse en Marokaanse nationaliteit
Jacoba van Beijerenstraat 46
4142 BJ Leerdam