XXL Nutrition

Op goed vertrouwen op internet gekocht (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Adres zal ook fake zijn, in de zin van dat hij gewoon ergens een adres opgeeft dat ver uit zijn richting is. Steek Leerdam maar in de fik, toch een nietszeggend dorpje waar alleen kaas vandaan komt.
 
Zoiets kwam laatst ook op tv... gewoon aangifte doen zowiezo!!! als ze hem/haar dan pakken kan ze dokken.
 
jongens, ik kom nog meer interessants tegen:

okay aangifte gedaan bij de politie, bank ingelicht.
Alleen vertelde de politie mij dat ze dit niet meer doen, dat t onder civiel recht valt tegenwoordig, maar omdat ik bleef doorhameren dat S rami al eens veroordeelt was en nog in proeftijd zat, deden ze 't wel.

Sofiane Rami, 14-04-1985 geboren te Tiel

Nederlandse en Marokaanse nationaliteit
[mod. adres verwijderd]



is medio februari aangehouden en op 8-8-2006 veroordeeld voor oplichting/flessentrekkerij
tot 15maanden waarvan 5 voorwaardelijk met een proeftijd van 2 jaar (einde op 8-8-2008)
met aftrek van voorarrest. En wederom actief
 
Geld storneren doet de bank niet, alleen maar bij auto incass. Je bent genept, das wel duidelijk. Dat je een adres krijgt dat aan de andere kant van het land ligt is niet zo verwonderlijk, daar is het in deze hele ''scam'' om te doen. Ze gaan ervan uit dat je daar toch niet naar toe gaat. Zal ook zeker geen bestaand adres zijn.

Maar het wordt wel es tijd dat dit soort types eens bezocht worden, kun je leuke dingen mee doen.
 
jongens, ik kom nog meer interessants tegen:

okay aangifte gedaan bij de politie, bank ingelicht.
Alleen vertelde de politie mij dat ze dit niet meer doen, dat t onder civiel recht valt tegenwoordig, maar omdat ik bleef doorhameren dat S rami al eens veroordeelt was en nog in proeftijd zat, deden ze 't wel.
Zal dit mijn leraar Recht eens voorleggen. Ook zal ik vandaag even naar de bank bellen.

Maar EricR zei het ook al, hij kiest zover mogelijk uit de richting, en dan word het wel opgestuurd zogenaamd. Wat een klootzak:D

Maar serieus, ik ga proberen of ik hem op kan zoeken, die klootzak schop ik dan eigenhandig wel terug naar het gevang!

Ik moet nu eventjes weg, maar vanmiddag zal ik opnieuw even zoeken naar die klootzak via de site die gegeven werd door scaleo.

Het is gelukkig geen monster bedrag, het gaat om 80 euro, zie ook mensen die geld betaald hebben voor een xbox360:eek: Dan voel je je genaait!

Maar het k*tte is dat via mail hij al wel gemeld had dat ze illegaal verkregen waren dus daarom denkt hij dat wij niet naar de politie gaan. Ik weet dat als je iets koopt en je niet weet dat het illegaal is je niet strafbaar bent, maar hoe zit het dan als je het wel weet?
 
jongens, ik kom nog meer interessants tegen:

okay aangifte gedaan bij de politie, bank ingelicht.
Alleen vertelde de politie mij dat ze dit niet meer doen, dat t onder civiel recht valt tegenwoordig, maar omdat ik bleef doorhameren dat S rami al eens veroordeelt was en nog in proeftijd zat, deden ze 't wel.

Sofiane Rami, 14-04-1985 geboren te Tiel

Nederlandse en Marokaanse nationaliteit
[mod. adres verwijderd]



is medio februari aangehouden en op 8-8-2006 veroordeeld voor oplichting/flessentrekkerij
tot 15maanden waarvan 5 voorwaardelijk met een proeftijd van 2 jaar (einde op 8-8-2008)
met aftrek van voorarrest. En wederom actief

Ok, op naar Swami Rami. :D
 
lol dat valt toch onder "heling" :roflol:
 
Geld storneren doet de bank niet, alleen maar bij auto incass. Je bent genept, das wel duidelijk. Dat je een adres krijgt dat aan de andere kant van het land ligt is niet zo verwonderlijk, daar is het in deze hele ''scam'' om te doen. Ze gaan ervan uit dat je daar toch niet naar toe gaat. Zal ook zeker geen bestaand adres zijn.

Maar het wordt wel es tijd dat dit soort types eens bezocht worden, kun je leuke dingen mee doen.
Interesse? Ik ga het zeker proberen, alleen is het een buitenlandse naam en blijkbaar zowiezo crimineel, in mijn eentje met mijn 18 jaartjes ga ik dat niet doen. Indien er genoeg animo hier is, en van een aantal vrienden ga ik hem zeker eens een bezoekje brengen. Hij weet toch niet wie we zijn, ik heb dan zogenaamd die xbox van hem gekocht.

Dan doop ik die bijeenkomst tot "DBB Pré Meeting":D
 
Oh, ik wil wel mee ;) Arno1979 woont overigens in Maastricht misschien dat hij in de buurt woont? Stuur hem anders een pm.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat Rami, een kamer op die locatie kan betalen ;) .
 
Het is wél een bestaand adres, die Lage Kanaaldijk 44 te Maastricht.

Het ligt aan de zuidrand van Maasticht, kijk maar op een willekeurige routeplanner of googlemaps.

Je kunt zelfs bekijken hoe dat huis, of in ieder geval de buurt eruit ziet. Met behulp van funda.nl kan je de buurt van een te koop gezet huis bekijken. Je kunt alleen niet direct zoeken op een foto van straat, dus zul je even moeten speuren. Is overigens niet de moeite als je het mij vraagt, je hebt de naam van die k*tjanus al, en hij heeft toch een vals adres opgegeven.
 
Ik verkoop van tijd tot tijd ook ipods voor een 'interessante prijs' maar ik stuur die eerst op en bij ontvangst moet de klant dit pas betalen.

In het geval hij niet zou betalen ga ik wel even langs;) maar dit is nog niet voorgevallen.
 
We kunnen best proberen om bij dat stuk vreten polshoogte te gaan nemen.

'Ik ben tegen geweld, ik gebruik geen geweld, alleen als het nodig is', die slogan kunnen we als leidraad gebruiken in deze strijd. Wij bodybuilders zijn capabel genoeg om prioriteiten te stellen en de noodzaak van effectief optreden in te zien.
 
Ik weet dat als je iets koopt en je niet weet dat het illegaal is je niet strafbaar bent, maar hoe zit het dan als je het wel weet?

als je dit wel weet ben je strafbaar...

maar idd gewoon die ****er opzoeken en neerhoeken
 
Ik ben op soortgelijke manier ooit eens 800 euro kwijtgeraakt. Was toen nog maar pas met internet bezig ergens in 1997. Daarna word je een pak alerter voor dat soort scams :)
 
Ik wil best meegaan als er nog meer animo is vanuit de regio Den Haag. Heb wel vaker met het bijltje incasso gehakt, is altijd gezellig.
 
Heler is vaak een strafbaarder feit vooral als je jezelf ervan bewust bent dat je heelt dan het verkopen van " gestolen" waren, misschien dat spiertje kan toelichten hij is tenslotte wannebe politie...
 
Ik ben op soortgelijke manier ooit eens 800 euro kwijtgeraakt. Was toen nog maar pas met internet bezig ergens in 1997. Daarna word je een pak alerter voor dat soort scams :)

Wij Nederlanders moesten nog 5 jaar wachten op deze valuta.
 
Tadaa:

Het adres van deze pipo:
zijn adres is :Sofiane Rami, 14-04-1985 geboren te Tiel

Nederlandse en Marokaanse nationaliteit

Jacoba van Beijerenstraat 46
4142 BJ Leerdam
 
Back
Naar boven