SiRoj
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wij Belgen spreken tegenwoordig over euro, zelfs als het over oude verhalen gaat, zo begrijpen ook de Nederlanders om welk bedrag het gaat.Wij Nederlanders moesten nog 5 jaar wachten op deze valuta.

dit heb ik van google
InternetOplichting - Sofiane Rami, 14-04-1985, WEER ACTIEFX-Sender: s.van.rooien@hotmail.com Morgen heb ik een afspraak bij de Politie. Ik hoop dat ik op welke manier dan ook mijn geld terug kan krijgen en/of hij ...
InternetOplichting - Sofiane Rami, 14-04-1985, WEER ACTIEF - 386k - 18 okt 2006 - In cache - Gelijkwaardige pagina's
Bericht:
Heads-up,
Helaas ook ik ben erin getrapt (wat voelt dat als een blamage om niet eerder zijn naam gegoogled te hebben).
Hij handelt nu op een vrouwennaam, Sarah van Rooien.
Doet zich voor als zijn vriendin die een handeltje iPods van hem verkoopt.
Overgeboekt bedrag is 155,- op rek.nr. 4188909 tnv S. Rami te Leerdam.
Email:
MIME-Version: 1.0
X-Originating-IP: [89.98.17.252]
X-Originating-Email: [s.van.rooien@hotmail.com]
X-Sender: s.van.rooien@hotmail.com
Morgen heb ik een afspraak bij de Politie. Ik hoop dat ik op welke manier dan ook mijn geld terug kan krijgen en/of hij gestraft kan worden.
Adres zal ook fake zijn, in de zin van dat hij gewoon ergens een adres opgeeft dat ver uit zijn richting is. Steek Leerdam maar in de fik, toch een nietszeggend dorpje waar alleen kaas vandaan komt.

jongens, ik kom nog meer interessants tegen:
okay aangifte gedaan bij de politie, bank ingelicht.
Alleen vertelde de politie mij dat ze dit niet meer doen, dat t onder civiel recht valt tegenwoordig, maar omdat ik bleef doorhameren dat S rami al eens veroordeelt was en nog in proeftijd zat, deden ze 't wel.

Tadaa:
Het adres van deze pipo:
Citaat:
zijn adres is :Sofiane Rami, 14-04-1985 geboren te Tiel
Nederlandse en Marokaanse nationaliteit
Jacoba van Beijerenstraat 46
4142 BJ Leerdam

Ik heb op goed vertrouwen via marktplaats een ipod gekocht. Direct nadat het geld over gemaakt was en ik een mailtje stuurde krijg ik constant "delivery status notification" Ik ben dus waarschijnlijk gewoon genaait. Als ik met een ander e-mail adres probeer te mailen krijg ik hetzelfde. Toen ik mailde werd mij gevraagd om bij de overschrijving geen kenmerk neer te plaatsen mbt ipod, dit begrijp ik nu pas. Ik zag er niets in, aangezien ik zelf ook vaak genoeg dingen gekocht en verkocht heb via internet.
Maar nu komt het mooie, in eerste plaats wou ik niet dat het opgestuurd werd omdat ik dacht dat ik het wel even zou ophalen aangezien ik een OV heb. Dit was goed, dus kreeg ik haar? adres om het op te halen. Dit is wel heel in Limburg, ik woon in de kop van N-H. Nu kan ik 2 dingen doen. Ik kan of alsnog een aantal dagen gewoon wachten en daarna denken "jammer dan, wijze les" Of ik kan gewoon daar naartoe gaan en het hele huis kort en klein slaan.
Ik heb nog geen idee welk ik ga kiezen.. Maar ik neig naar de laatste...

Waneer gaan we dan? Heb nou toch een weekje vrij dus, genoeg tijd om deze medelander even aan de tand te voelen