AndroidHealthClinic

Op vakantie??

alleyez

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
66kg
Ik ben nu bijna halverwege in een 6 weken dianabol kuur
Ik ga 4 weken nakuren met nolva maar..
na de eerste week nolva ga ik met men vriendin naar italie voor 10 dagen, wat betekent, geen gym en geen ?nolva? kan het mee over de grens? ik weet wel dat ik me daar heel de dag kan bezig houden met wat huis oefeningen en hopen dat het genoeg is?! maar zonder de nolva?.. Ik weet het niet zo goed en had graag wat reacties gehoord zodat ik zeker kan zijn.
D.b.v.

66kg en kuren????

Beetje inventief wezen kerel...stop het in een leeg smint doosje of los in je zak, voor die 10dgn.

Daarnaast is nolvadex geen verboden produkt.

Wel doorgaan met nakuren, dus meenemen.

hahaha 1.77 @ 66 kg en kuren, en dan zijn dit ook nog je stats die je hebt ingevuld toen je je aanmeldde om deze vraag te stellen, dus toen je al 3 weken met dboll bezig was.. :roflol: wat een mong**l..

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
@DavidCentral, Ik heb me hiervoor niet gemete en ik geef geen fuk om wat jij denkt als je zo reageert ga dan ergens anders melke, je kan me bvb beter wat advies geve erover in plaats van je tijdverspillende commentaar te bedenke..

@MikeJung, ja, weet, kon niet wachten, nooit veel geduld mee gehad..

Tremendes- merci

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
dat ik zo hals over kop ben beginnen kuren ligt aan dat ik geen zin had om eerst te zoeke naar goede supplemente die dr geld waard zijn want men portefeuille is niet al te breed.. maar ik merk al dat ik dat maar eerst zal doen, op welk gewicht kan ik r dan aan beginnen?

Laatst bewerkt:
Waarom ga je naar het buitenland tijdens je nakuur? Ik kan me niet voorstellen dat het gezellig is voor je vriendin om dan met je op te trekken. Tevens moet je goed blijven eten en trainen om geen massa in te leveren.

@DavidCentral, Ik heb me hiervoor niet gemete en ik geef geen fuk om wat jij denkt als je zo reageert ga dan ergens anders melke, je kan me bvb beter wat advies geve erover in plaats van je tijdverspillende commentaar te bedenke..

@MikeJung, ja, weet, kon niet wachten, nooit veel geduld mee gehad..

Tremendes- merci

Beste topic starter, laat je niet gek maken door die gasten. Ze hebben helaas last van bijwerkingen die aas met zich meebrengt. Als jij ze ook heb, heb ze dan lief en gooit het niet uit. Niet hier in ieder geval. Ga naar de gym en gooi het daar uit. En fijne vakantie verder.
Gooi je nolvadex tussen wat snoepgoed die per 100 gram koopt bij de Jamin ofzo. Ik verwacht niet dat ze je snoep in beslag nemen.

Er staat nergens dat je een bepaalde stats MOET hebben voordat je aan een kuur begint..:rolleyes:

Het is TS zijn eigen keus. :rolleyes: Geen goede keus in my opinion, maar ik denk dat TS oud genoeg is om voorzichzelf te beslissen wat hij met zijn lichaam doet.:rolleyes:

En zeker nu Kriel en Muis een nieuwe beleid hebben ingevoerd is het een mooi moment om onze enorme kennis te gebruiken om de TS te helpen, inplaats van de TS te bespotten en uit te lachen. :)

Anywayyyy.. Ontopic..

Nolvadex is geen verboden middel. :) Dus je moet je niet zo druk maken.. Ik ben 1 x in me leven zo stom geweest om coke en hasj mee te nemen int vliegtuig.. Damn scheet ik ff in me broek, toen er zo'n hondje op nog geen 2 meter afstand zat toen ik op schiphol door de douane ging.. :o (Beest reageerde niet, en daarmee leerde ik de aller belangrijkste les; Psychisch invloed. :) )

En je hebt daar heus wel gyms, gewoon naar een gym gaan, zeggen dat je op vakantie bent, en regel wat met de eigenaar. :thumbup:

Er staat nergens dat je een bepaalde stats MOET hebben voordat je aan een kuur begint..:rolleyes:

Het is TS zijn eigen keus. :rolleyes: Geen goede keus in my opinion, maar ik denk dat TS oud genoeg is om voorzichzelf te beslissen wat hij met zijn lichaam doet.:rolleyes:

En zeker nu Kriel en Muis een nieuwe beleid hebben ingevoerd is het een mooi moment om onze enorme kennis te gebruiken om de TS te helpen, inplaats van de TS te bespotten en uit te lachen. :)

Heb je weleens de datum van wanneer dat topic geopent is gezien ? :p (van kriel :p)

Lol! 2008 kzie t nu pas :o Anyway, zit wel kern van waarheid in. Ben je met me eens toch?

Ja, natuurlijk. 'k wou gewoon me je lachen. Maar hier zullen we er niet verder op ingaan ;)

OT: Zowizo de nolva meenemen op vakantie, met diana ben je zowizo al veel kwijt dus als je nog iets wilt overhouden is nolva een must.

Lekker geplanned ook...

ik versta dat niet dat mensen moeilijk doen om nolva mee te nemen. zijn toch geen drugs of verboden produkten. is toch maar een gewoon medicament zoals antibiotica en dergelijke. al dat paniek voor niks.

Terug
Naar boven