XXL Nutrition

Op welke leeftijd dacht jij voor 't eerst: Is dit nou het leven?

Hier ook weer zo'n mafketel en closet-case die te weinig aandacht van zijn mammie gekregen heeft. Vervang de woordjes gay, gaylord, fake, oud, etc... gewoon door pis en kak en je hebt een mongooltje met de emotionele leeftijd van 3-4 jaar dat geobsedeerd is door het spelen met feaces.

Hier ook weer zo'n mafketel en closet-case die te weinig aandacht van zijn mammie gekregen heeft. Vervang de woordjes gay, gaylord, fake, oud, etc... gewoon door pis en kak en je hebt een mongooltje met de emotionele leeftijd van 3-4 jaar dat geobsedeerd is door het spelen met feaces.

volgende afslag is voor jou!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik steek er gewoon geen moeite in. Ik wil je alleem maar laten weten dat ik je een idioot vind, maar ook dat blijkt idd moeilijker dan verwacht.

begrijp ik het dus goed dat je het belangrijk vindt dat een persoon, die je enkel kent via internet, weet dat je hem een idioot vindt?

Na 20 paper trips en een tig zakken gedroogde paddo's, ook al wist ik eigenlijk al dat het leven gewoon leven is en meer niet.

begrijp ik het dus goed dat je het belangrijk vindt dat een persoon, die je enkel kent via internet, weet dat je hem een idioot vindt?
Dat wil ik hem nog wel vertellen ja, maar wat nutteloze discussies betreft ben jij toch wel de onbetwiste koning van dit forum. Wederom een gevalletje van projectie.

Ik steek er gewoon geen moeite in. Ik wil je alleem maar laten weten dat ik je een idioot vind, maar ook dat blijkt idd moeilijker dan verwacht.

Dat mag, maar het maakt mij eigenlijk helemaal geen reet uit wat jij vindt, dus misschien moet je jezelf de moeite maar besparen idd.:)

Ik vind het meer iets voor debielen.

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

Dat mag, maar het maakt mij eigenlijk helemaal geen reet uit wat jij vindt, dus misschien moet je jezelf de moeite maar besparen idd.:)
Haha, waarom vraag je er dan achter? Jij bent hier wel degene die met "gay en fake" aan komt zetten en opeens begint te klagen dat iemand niet origineel genoeg is. Give me a break, debiel.

:roflol: Het zit je wel dwars he? Nog even en de tranen stromen mn beeldscherm uit, huilebalk. Beetje vervelende dag gehad vandaag ofzo?

Geen idee, altijd al lijkt het me. Als kind huilde ik altijd al in stilte in mijn bedje voor het slapen gaan, een onthematisch verlangen naar een leven dat ik nooit gekend had en nooit zou kennen. Van die onschuldig huilen blijft er nog maar weinig over, het lijkt namelijk of ik constant zweef en de wereld van haar substantie gedepriveerd is.

Ik lach natuurlijk nog wel en maak regelmatig plezier, en heb op alles een mening. Maar het gaat allemaal gepaard met een afstandelijkheid, ook ten aanzien van mezelf. Een verdedigingsmechanisme vanuit het onbewuste misschien, dont know. Maar eerlijk gezegd deert het me ook niet zo.

Wat een nutteloze discussie hebben jullie, op het moment denk ik daarom is dit nou het leven....

• Topic Starter Topic Starter
Na 20 paper trips en een tig zakken gedroogde paddo's, ook al wist ik eigenlijk al dat het leven gewoon leven is en meer niet.

Toch zou je eens kennis moeten maken met het zuur in liquid form. Er is zoiets als een verstrooiing op papier of het fragiele molecuul onaangetast in een solvent vacuüm.

Terug
Naar boven