- Waardering
- 1.032
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik was er iig in geslaagd, was er wel degelijk van tussen, ze hebben me gereanimeerd. nadien heb ik nog een tijdje mogen revalideren, oa opnieuw leren lopen en m'n spraak was ook niet meer wat het geweest was. ben na dat voorval ook een groot deel van m'n haar verloren, vandaar dat ik me later dan maar kaalgeschoren heb. maar goed, die gebeurtenis ligt al lang achter me, ik was 19 en stom.
Dat is iets waar ik vaak aan denk. Dat er ooit een apocalyps zal komen die niemand van ons overleeft is een zekerheid, als we tenminste onszelf nog niet omzeep geholpen hebben. Anyway, de kans is verschrikkelijk klein dat dit tijdens ons leven gebeurt. Toch zouden het ontzettend pure laatste momenten zijn. Alle valse trots, het self-centered denken, elke vorm van escapisme, alle perversie, inteelt en degeneratie in 1 klap uitgevaagd. Onze verdiende loon is op een bepaalde manier onvermijdelijk. Dat geeft toch een beetje troost en staat centraal mbt mijn respect voor de natuur. Sinds ik hier regelmatig aan denk sorteer ik bv nauwgezet mijn afval.
ik was er iig in geslaagd, was er wel degelijk van tussen, ze hebben me gereanimeerd. nadien heb ik nog een tijdje mogen revalideren, oa opnieuw leren lopen en m'n spraak was ook niet meer wat het geweest was. ben na dat voorval ook een groot deel van m'n haar verloren, vandaar dat ik me later dan maar kaalgeschoren heb. maar goed, die gebeurtenis ligt al lang achter me, ik was 19 en stom.

Ik denk dat je toch de grootste kans van slagen heb met van een trein springen.
voor een trein daarentegen... (maar mijn 3 manieren zijn nog altijd het beste, je kan ze beschouwen als de squat, deadlift en benchpress van het zelfmoord plegen.)Ik denk dat je toch de grootste kans van slagen heb met van een trein springen.
Dit. Eerst overdosis heroine + slaappillen, voor de trein springen en vlak voordat die je raakt een kogel door je mond jagen.
Succes gegarandeerd.
Zag een keertje een filmpje van een vrouw die zelfmoord wou doen (dit besprak ze bij Oprah ofzo (Ik denk dat je toch de grootste kans van slagen heb met van een trein springen.
)). Ze was op de rails gaan liggen en die trein rijdt haar benen eraf..
. Maar ze was wel blij ermee dat ze een tweede kans kreeg.Zag een keertje een filmpje van een vrouw die zelfmoord wou doen (dit besprak ze bij Oprah ofzo ()). Ze was op de rails gaan liggen en die trein rijdt haar benen eraf..
Wil je jezelf van kant maken en in plaats daarvan vermink je jezelf voor 't leven. Maar ze was wel blij ermee dat ze een tweede kans kreeg.

ik had het over het feit dat pantrofl naar oprah kijkt![]()

ik had het over het feit dat pantrofl naar oprah kijkt![]()

Zag een keertje een filmpje van een vrouw die zelfmoord wou doen (dit besprak ze bij Oprah ofzo ()). Ze was op de rails gaan liggen en die trein rijdt haar benen eraf..
Wil je jezelf van kant maken en in plaats daarvan vermink je jezelf voor 't leven. Maar ze was wel blij ermee dat ze een tweede kans kreeg.
, moet je ook gewoon blijven staan, als de trein hard genoeg rijd.