MuscleMeat

op werk.. moet iets doen !!

aron211

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m96
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
help !!
ik verveel me de pl**ris op werk, en ga zo naar gym na werk, maar kan echt niet wachten.
wie kent het probleem? (als in, als ik nog een uur moet ga ik kantoor artikellen liften!)
de waterfles heeft er al van langs gehad

iemand ideen ? :D:D

Haha, ik ken het gevoel. Ook als je een paar dagen niet naar de gym geweest bent.. dat feel :shake:

• Topic Starter Topic Starter
Haha, ik ken het gevoel. Ook als je een paar dagen niet naar de gym geweest bent.. dat feel :shake:

2 dagen neit geweest.. 1 dag om afspraken 1 wegens over vermoeid en 13 uur slapen.. ik ben echt niet te houden.. en die waterkoeling flessen heb ik wel gezien zeg maar :D

help !!
ik verveel me de pl**ris op werk, en ga zo naar gym na werk, maar kan echt niet wachten.
wie kent het probleem? (als in, als ik nog een uur moet ga ik kantoor artikellen liften!)
de waterfles heeft er al van langs gehad

iemand ideen ? :D:D

gewoon verder gaan met werken

ik heb zeg maar niet zo een intensieve baan (ict op schiphol)
soms wel, maar nu dus de laatste 2 uren niet

Anderhalf jaar niet trainen.
Ik moet er niet aan dnken, tenzij dingen als gezondheid e.d.

Word tijd een setje dumbells aan te schaffen voor op werk (zal dan niet de enigste zijn die ze gebruik)

Wank it

drmeth.com ...

bijbaantje in groot logistiek magazijn.. oftewel een hele grote loods vol met dozen en dingen om te liften tot +/- 70 kg en stellingen om pull ups te doen, ruimte om te voetballen. achja eigenlijk alles wat je kan bedenken :)

"Werken" is zeker GEEN optie ?!

Nice, kan je je werk bijna gebruiken om te sporten

Doe lekker zo min mogelijk op je werk. Waarom extra dingen doen die je herstel in de weg zitten?

Terug
Naar boven