Suicide Sid
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 252
Ja alleen is een zelf geassembleerde pc van 2500 in vergelijking met een mac pro van 2500 wel een grof stuk sneller..
Daarnaast zijn een hoop gadgets op het net voor windows 32b ontwikkeld.
Dat van HW/SW wist ik niet.
Virussen heb ik nog nooit last van gehad, dus niet echt worth naming.
Meer dan 4GB is echt overbodige luxe voor 99% van programmas
Voor het prijsverschil mac/pc kan je net zo goed een aparte SSD kopen en van daar windows booten, enorm snel.
Al met al blijft er weinig over, wat er over blijft is dus vooral de issue wil je windows of mac, en daar betaal je een ferme prijs voor.
Je hebt geen virus wegens een vet anti virusprogramma en door geen "gekke dingen" te doen. Ik heb geen anti virus nodig en moet helemaal niet opletten welke site of file ik openklik. Ik denk dat er maar een handvol macvirussen bestaan, kans is klein dat ik er ooit één ga tegenkomen. Not worth naming? hoeveel kost de jaarlijkse licentie van je antivirus? Hoe hard gaat het ten koste van je performance? Besef je wat voor een memory hog je anti virus is? Besef je wat voor een memory hog je besturingssysteem is? Al bij al gaat de sterkere hardware voor de cash bijna te niet. Ik geef toe als je heel hard investeert (tijd en/of geld) dan kan je jouw windows pc best wel perfomant houden.
Heb je een SSD nodig om alle programma's snel te openen en het OS snel te laten opstarten? Ook van je prijs halen. Mac os is out of the box super, windows niet en als je het super krijgt dan zul je het moeten onderhouden (time is money), of allerlei programma's aanschaffen die het voor je doen.

.