MuscleMeat

Op zoek naar een (goedkope) computer

wwe

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
1.154
Lengte
1m71
Massa
83kg
Vetpercentage
15%
De computer die ik momenteel op mn kamer heb staan is echt idioot traag en gaar geworden na de jaren dat ik hem al gebruik.
Ik zit eraan te denken om een nieuwe te kopen maar hier wil ik niet teveel geld aan uit geven. Dit omdat ik genoeg andere interesses heb waar ik liever geld aan uitgeef.

Hoe goedkoop kan een pc zijn volgens jullie?

Ik wil sowieso internetten,muziek luisteren, films downloaden,msnen en dat tegelijk. Maar ik neem aan dat bij elke pc wel mogelijk is zonder vertraging.

voor 250 euro kan je al een pc hebben (als het je puur alleen om de kast gaat, en dan zonder OS)

markt plaats kan je al een snelle pent 4 kopen voor 100 euro

• Topic Starter Topic Starter
voor 250 euro kan je al een pc hebben (als het je puur alleen om de kast gaat, en dan zonder OS)

helaas heb ik een mediamarkt pc momenteel en dus geen windows op cd. Dit vind ik echt k*t, ik ben nu zeker gedwongen om windows te kopen?

markt plaats kan je al een snelle pent 4 kopen voor 100 euro

Is een tweede hands pc te vertrouwen? Want na een tijdje worden veel pc's toch langzamer?

OS downloaden via Usenet.

PC is tweedehands goed te kopen hoor. Gewoon wat goedkoop geheugen erbij rammen desnoods. Een klein beetje verstand ervan hebben is eigenlijk wel een pré..

helaas heb ik een mediamarkt pc momenteel en dus geen windows op cd. Dit vind ik echt k*t, ik ben nu zeker gedwongen om windows te kopen?

Is een tweede hands pc te vertrouwen? Want na een tijdje worden veel pc's toch langzamer?
ik heb laatst nog een pc gekocht voor 120 euro, pentium 4 hyperthreading, 2 gig, 500 gig hdd, videokaart club3d draait als een trein

voor wat jij wil heb je al een tweedehands pctje voor 30-50e

Goedkoop

Alternate heb ik pas geleden zelf onderdelen besteld voor een pc voor mijn vriendin.

Ik kwam uiteindelijk op 230 euro compleet (Exclusief Monitor,toetsenbord,muis)

Dus als je handig bent of iemand weet die het kan bouw je hem zelf in elkaar.

Alternate heb ik pas geleden zelf onderdelen besteld voor een pc voor mijn vriendin.

Ik kwam uiteindelijk op 230 euro compleet (Exclusief Monitor,toetsenbord,muis)

Dus als je handig bent of iemand weet die het kan bouw je hem zelf in elkaar.
welke cpu en welke videocard heb je

stop er een geheugenkaart in n00b, man door luilakken als jij wordt er goud geld verdiend door mensen die je allerlei prut aanbieden

Forcom (pc zaak Antwerpen)

Terug
Naar boven