Fitness Seller

PC systeem nodig

Post jij dan eens een vergelijkbaar systeem als dat van EricR, maar dan AMD. Of beter natuurlijk, als dat voor dat geld kan.

Ken ik op het moment niet, maar een Amd X3 8450 kost 87,70 euro en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Nvidia kaart zo ik dan laten vallen voor een goede onboard chip die bv HD kan afspelen etc.

• Topic Starter Topic Starter
5yrhnm.jpg

Kan het goedkoper? Ja. Lever je dan in op kwaliteit? Ja.

Dualcore systeem, goed moederbord, snelle en grote HD, videokaart waar je eventueel toch nog een game mee kan spelen, goede DVD-brander, goede+mooie+stille kast.

Je kan een E8200 nemen, 1GB geheugen, minder grote HD, minder snelle videokaart. Goedkopere kast etc. Maar met dit systeem heb je een behoorlijk stevig systeem dat voor veel zaken goed inzetbaar is.

Ik zat te kijken waar ik zoiets kan bestellen, met enige aanpassingen, maar op empc.nl is het me niet helemaal duidelijk. Bij die systeem configurator sta ik standaard op een pc van 650e.

ga naar een vriend die op zelfstandige basis werkt en bestel via dell.nl/be/com

vostrodt_410_149x149.jpg

PROCESSOR Intel® Core™2 Quad Q6600 Processor (2.40GHz, 1066MHz, 8MB cache)
BESTURINGSSYSTEEM Legitieme Windows Vista® Home Premium SP1 - Nederlands
MICROSOFT-SOFTWARE Microsoft® Works 9.0 - Nederlands

MONITOR Monitor niet inbegrepen

GEHEUGEN 2048MB 800MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2x1024]
HARDE SCHIJF 500GB (7200rpm) Serial ATA Hard Drive with 16MB DataBurst™ cache
GRAFISCHE KAART 256MB ATI® Radeon™ HD 3650 graphics card
OPTISCH(E) STATION(S) 16x DVD +/- RW Drive
TOETSENBORD Dell™ Entry QuietKey USB-toetsenbord - Belgisch (AZERTY)
MUIS Dell optische USB-muis met 2 knoppen

Services & Software
SUPPORT SERVICES 1 jaar basisgarantie - Next Business Day inbegrepen - Geen upgrade geselecteerd
MOBILITEIT Geweigerde CompleteCare bewerken
BEVEILIGINGSSOFTWARE Geen beveiliging/antivirusbeveiliging

Accessoires
DRAADLOZE CONNECTIVITEIT Interne draadloze PCI-kaart
GELUIDSSOFTWARE Geïntegreerde 7.1-kanaals high-definition audio
LUIDSPREKERS Geen luidsprekers
DISKETTE / MEDIASTATIONS Geen diskettestation
MODEMS Geen modem

Subtotaal € 434,12
excl. BTW & Transport, incl Recupel

Ik zat te kijken waar ik zoiets kan bestellen, met enige aanpassingen, maar op empc.nl is het me niet helemaal duidelijk. Bij die systeem configurator sta ik standaard op een pc van 650e.

Gewoon onderdelen in je winkelmandje gooien, die system configurator heb je niet nodig.

owja het gaat om een Dell 410 Vostro

5yrhnm.jpg

Kan het goedkoper? Ja. Lever je dan in op kwaliteit? Ja.

Dualcore systeem, goed moederbord, snelle en grote HD, videokaart waar je eventueel toch nog een game mee kan spelen, goede DVD-brander, goede+mooie+stille kast.

Je kan een E8200 nemen, 1GB geheugen, minder grote HD, minder snelle videokaart. Goedkopere kast etc. Maar met dit systeem heb je een behoorlijk stevig systeem dat voor veel zaken goed inzetbaar is.
nette config!
:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Oh ja, en een netwerkkaart? Dat moet er ook nog bij neem ik aan?

t*ring, wat voel ik me dom :roflol:

Bij azerty of sallandautomatisering ben je wel goedkoop uit. En in elkaar zetten kan je zelf hoor.
Heb ik ook gedaan, maar zou het alleen aanraden als je het a) leuk vindt om te doen (want voor het beetje geld dat het kost moet je dit niet doen, de uren die je erin steekt kosten meer) b) je weet waarmee je bezig bent, het kan altijd misgaan (ook al is het voornamelijk plug & play).

Verder zou je ook gewoon een Dell of HP kunnen samenstellen en bestellen. Maar een beetje pc liefhebber zal het liever helemaal custom hebben.

Inderdaad.

Heb 3 jaar terug losse onderdelen gekocht en mijn pc zelf gebouwd. Had er een hoop geouwehoer mee. De pc die ik nu heb heb ik gewoon compleet gekocht, geen problemen mee :)

@eric R, 4gb is idd een must tegenwoordig. Maar waarom geen Radeon 4850 voor 130 euro ipv een 8600gt. Het is wel iets duurder, maar voor veel zware applicaties is het wel handiger denk ik.

Weet nog dat een maat van me het voor me in elkaar zou steken omdat ik er geen hol van begreep.
Ik wilde het maar al te graag aan hem overlaten, bespaarde me weer 35 euro.
Nadat alles in elkaar was gezet en het systeem kon worden opgestart kreeg ik cpu failure blabla te horen in de speakers :D
Moest ik alsnog naar die fokking afzetters die 35 eurie voor een check wilden gvd.

Terug
Naar boven