Fitness Seller

op zoek naar HGH

ik denk dan toch dat het de yellow's zullen worden, of zijn hier mensen die zeggen: niet doen!

Zou ik ook gewoon doen, en gepubliceerde stukken over low presure negeren.

Zullen ook genoeg mensen zweren bij de somatropin 15 iu hahaha lol, zoooo goed joh wahahaha

• Topic Starter Topic Starter
weet het gewoon helemaal niet meer, heb me goed verdiept op de werking, voordelen, nadelen van hgh maar over merken en tops vind je eenmaal niet veel

Nou dan volg je toch gewoon de aanbevelingen van de " experts" op yellowtop gebied.

vandaar deze topic... heb vernomen dat hierop geen vacuum zit en daardoor de hgh van slechte kwaliteit is, maar waar moet je dan wel voor gaan? voor de bluetops? en welk merk daarin dan?

Ik vind dit trouwens ook wel een leuke.
Was wat aan het lezen op de 'echte' HGH sites.

WHERE TO INJECT: The most readily absorbed area is the inner thigh. This should be done subq. by pinching a small fold and injecting in the middle. I do not recommend the abdomen as the fat tends to slow absorption. GH can be injected anywhere subq.though.

[Link niet meer beschikbaar]

Volgens mij staat op Pfizer dat je in je Tum moet prikken. Medische toepassing is buik.

wordt zeer snel afgebroken. IMO streef je naar langzaam mogelijke opname,om lang een verhoogde piek te hebben.

omdat je dan voor langere tijd een afgifte hebt van hgh wss

Terug
Naar boven