XXL Nutrition

Opdracht ivm geluk

KennethXy

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
78kg
Ik heb een opdracht voor school en zou graag weten wat jullie gelukkig maakt, ik zou namelijk graag een percentage berekenen voor mijn interactieve opdracht.

Bedankt voor de moeite ^^

als ik iemand met een dumbbell op zijn kop sla:)

Interactive opdrachten krijgen en percentages berekenen.

Geluk is voor velen een mindset. Pas als ze een bepaald doel hebben bereikt vinden ze zichzelf gelukkig terwijl de weg ernaartoe meer telt. Het is maar een emotie. Onredelijke doelen voor jezelf stellen maakt je zeer zeker niet gelukkig.

Voor mij is geluk dat ik in ieder geval een dak boven m'n hoofd heb en kan doen en laten wat ik wil. In tegenstelling tot veel andere mensen op de wereld. Ik heb maar weinig nodig.

Eigen grensen overtreffen, een wedstrijd winnen, iets goeds doen voor andere, een gangbang met 5 bloedmooie net iets te jonge meisjes..

Meer kan ik zo snel niet bedenken.

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan met mijn mening geen percentage berekenen...

Je kan ook gewoon een paar voor de hand liggende dingen opschrijven en dat inleveren. Zoiets is afhankelijk van zoveel factoren zoals de doelgroep die je ondervraagt, de leeftijd van de ondervraagde, de hele mentale toestand waarin iemand verkeerd. Maak het niet te moeilijk voor jezelf, je bent 16 dus zo'n belangrijk werkstuk kan dat niet zijn. :D

• Topic Starter Topic Starter
ja, maar ik heb dit topic om 2 forums en op facebook, dus het gaat over de bevolking in het algemeen
en het is een opdracht die me wel aanspreekt dus maak ik er werk van :D

Als ik geen last heb van mijn eetstoornis dan ben ik erg gelukkig.

Wat mij gelukkig zou maken is wanneer 16 jarige ecto's me niet zouden lastigvallen met hun school opdrachten.

Done
karma?

Ik ben het meest gelukkig als ik muziek van Prince hoor of van Mozart. Of als ik in een ijskoude badkamer een heet bad neem. Of als ik na veel moeite nog eens wat hemelse klanken uit mijn piano kan toveren.

Zonder een afbakening van trefwoorden zul je maar met moeite een overzicht kunnen krijgen.

Mijn geluk begint als ik slechte mensen pijn zie lijden :).

Niks maakt mij gelukkig ben altijd depri

Cocaine

Alles kan een mens gelukkig maken. Een zingende merel, de geur van de zee. Ja alles, alles kan een mens gelukkig maken. De zon die doorbreekt. Een vers kopje thee.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://www.youtube.com/watch?v=vdoZkm0Ny8k

Terug
Naar boven