AndroidHealthClinic

Gezocht: ervaringsdeskundige Bigorexia (documentaireserie KRO-NCRV x NPO3)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou ik vind het wel best als er een kijkbuisblokje aandacht gaat naar o.a. deze problematiek. Als het met een beetje menselijke insteek is zoals JZHMH (overigens het enige tv programma dat ik kijk) zou dat mooi zijn maar dat lukt tegenwoordig toch ook wel?

Nou ik vind het wel best als er een kijkbuisblokje aandacht gaat naar o.a. deze problematiek. Als het met een beetje menselijke insteek is zoals JZHMH (overigens het enige tv programma dat ik kijk) zou dat mooi zijn maar dat lukt tegenwoordig toch ook wel?
Je hebt je dus aangemeld?

Denk dat @chrisk wel meer problemen heeft dan alleen bigorexia:trollface:
IMG_3232.jpeg

Laatst had Huberman het over het over het vele verkeerde onderzoek dat gedaan werd door wetenschappers, waar het begint bij de resultaten en het onderzoek erop aangepast word zodat ze de resultaten krijgen die ze willen.
Beetje off-topic, maar "vele verkeerde onderzoek" terwijl dit research fraud is en je carriere kost, lijkt me uit verband getrokken, al snapt Huberman het verschil tussen type 1 en type 2 fouten niet dus het zou het me niet verwonderen dat hij deze onzin predict.

• Like
Waarderingen: BB_
Beetje off-topic, maar "vele verkeerde onderzoek" terwijl dit research fraud is en je carriere kost, lijkt me uit verband getrokken, al snapt Huberman het verschil tussen type 1 en type 2 fouten niet dus het zou het me niet verwonderen dat hij deze onzin predict.
is toch algemeen bekend dat dit tijdens onderzoek gebeurt.

Poosje terug nog. Was iets kleins mag geen naam hebben. Corona en de werking van de vaccins. Maar dat was zo kleinschalig dat het niet echt op viel.

is toch algemeen bekend dat dit tijdens onderzoek gebeurt.

Poosje terug nog. Was iets kleins mag geen naam hebben. Corona en de werking van de vaccins. Maar dat was zo kleinschalig dat het niet echt op viel.
Phase 2 trials die worden stopgezet als blijkt dat iets niet effectief (genoeg) is, is wel iets anders als "vele verkeerde onderzoek". Het onderzoek wordt niet aangepast om resultaten te hebben, het wordt net stopgezet.

Phase 2 trials die worden stopgezet als blijkt dat iets niet effectief (genoeg) is, is wel iets anders als "vele verkeerde onderzoek". Het onderzoek wordt niet aangepast om resultaten te hebben, het wordt net stopgezet.
In nl was er toch ook zo’n onderzoeker die jarenlang de boel heeft opgelicht?

In nl was er toch ook zo’n onderzoeker die jarenlang de boel heeft opgelicht?
In elk land zijn er onderzoekers die jarenlang de boel oplichten. Wil nog steeds niet zeggen "vele verkeerde onderzoek", want terugkoppelend aan mijn eerste post, vanaf dit uitkomt is je carriere finito en al het onderzoek dat je gedaan hebt en de personen waarmee je die studies gedaan hebt ook direct suspect, en al het onderzoek daarop gebaseerd, enz...

• Like
Waarderingen: BB_
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven