apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Ene ex misdaadjournalist kreeg elke keer €2500 om een uurtje slap te ouwehoeren.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ene ex misdaadjournalist kreeg elke keer €2500 om een uurtje slap te ouwehoeren.
Schiet mij maar lekEne ex misdaadjournalist kreeg elke keer €2500 om een uurtje slap te ouwehoeren.
Goede vraag: Nee, bij journalistieke titels van de kro-ncrv zijn geen vergoedingen beschikbaar. We snappen dat het een tijdsinvestering is, maar je krijgt er een ervaring voor terug. En wellicht herkent iemand zich in het verhaal en heeft diegene er baat bij dat ie het ziet. Wie staat er voor open om met mij te praten? Anouk.burgman@kro-ncrv.nl
€2500 voor een uurtje ouwehoeren. Daar heeft blijkbaar iemand een gaatje in zijn hoofd.
Journalistieke items hebben verschillende categoriëen gok ik? Dat je een boer interviewt over het treinongeluk van afgelopen maand is wat anders dan wanneer je zelf actief iemand zoekt voor een item die jullie willen maken (waar ook een pitch voor is geweest, op enig moment). Ik denk dat er best wel iemand voor te strikken is, maar wat al eerder aangegeven is: Het gooien met termen als 'exposure' voor een vergoeding zal die poule aan geïnteresseerden wel drastisch uitdunnen.Goede vraag: Nee, bij journalistieke titels van de kro-ncrv zijn geen vergoedingen beschikbaar. We snappen dat het een tijdsinvestering is, maar je krijgt er een ervaring voor terug. En wellicht herkent iemand zich in het verhaal en heeft diegene er baat bij dat ie het ziet. Wie staat er voor open om met mij te praten? Anouk.burgman@kro-ncrv.nl
Ik ben een hardloper he, maar niemand zal merken dat ik geen bodybuilder ben..Want bodybuilders willen maar al te graag aandacht. En dan kunnen ze op tv komen en lopen ze te klagen. Wat schuift dat. 😜
Botje builder 🥹Ik ben een hardloper he, maar niemand zal merken dat ik geen bodybuilder ben..
Dat zeiden de plantagehouders ook.Goede vraag: Nee, bij journalistieke titels van de kro-ncrv zijn geen vergoedingen beschikbaar. We snappen dat het een tijdsinvestering is, maar je krijgt er een ervaring voor terug. En wellicht herkent iemand zich in het verhaal en heeft diegene er baat bij dat ie het ziet. Wie staat er voor open om met mij te praten? Anouk.burgman@kro-ncrv.nl
Foto's van jezelf ?Goede vraag: Nee, bij journalistieke titels van de kro-ncrv zijn geen vergoedingen beschikbaar. We snappen dat het een tijdsinvestering is, maar je krijgt er een ervaring voor terug. En wellicht herkent iemand zich in het verhaal en heeft diegene er baat bij dat ie het ziet. Wie staat er voor open om met mij te praten? Anouk.burgman@kro-ncrv.nl
+feetFoto's van jezelf ?
Is verplicht hier. we like peaches
Welke betrouwbaarheid?De betrouwbaarheid van journalistiek kan dan in twijfel worden getrokken
Zie deze net te laat.Foto's van jezelf ?
Is verplicht hier. we like peaches
Jij hebt blijkbaar geen vertrouwen in de journalistiek.zoals elk programma waar deze sport "bekeken" wordt, zal het hier ook vast en zeker weer uitdraaien op een hoog negativiteit en de focus vooral op het misbruik van middelen liggen, waardoor we weer in een prachtig daglicht komen te staan![]()
net zoveel vertrouwen als in een priester met kleine jongetjesJij hebt blijkbaar geen vertrouwen in de journalistiek.
Het gaat dan ook niet om een sport maar een specifieke dwangstoornis.zoals elk programma waar deze sport "bekeken" wordt, zal het hier ook vast en zeker weer uitdraaien op een hoog negativiteit en de focus vooral op het misbruik van middelen liggen, waardoor we weer in een prachtig daglicht komen te staan![]()
Een geweldige ervaring.
BB'ers zijn wel met hun lichaam bezig jaVoor Brandpunt+ van KRO-NCRV maken we een nieuwe reeks van de documentaireserie ‘Het Goddelijke Lichaam’. Het Goddelijke Lichaam is een documentaireserie over jongeren met de drang naar perfectie.
Echt? We? Daarnaast, volgens mij is er een groep mensen (niet echt leeftijdsgebonden) mee bezig. Ik zou het anders segmenteren.We zijn als jonge mensen zo bezig met ons lichaam, voeding en fit zijn
Op zich wel logisch dat je dan bij BB'ers uit komt jaIn de serie volgen we verschillende jongeren die allemaal op een verschillende manier werken aan hun ‘goddelijke’ lichaam.
Oke nu komen we al deels achter de richting waar het programma op wil. Ik verwacht dat de vragen die gesteld gaan worden totaal niet aan gaan sturen in deze richtingMaar maakt dat écht gelukkig zoals op de instaposts lijkt?

Oh ik dacht dat het ging over insta post geluk vs reality? Maar je krijgt gratis deze stempel als je reageert?Voor het nieuwe seizoen maken we een aflevering over Bigorexia Nervosa .