Fitness Seller

opdrukken uit de mode???

Anoniem_1990_1

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
1
de laatste tijd hoor ik steeds minder dat mensen opdrukken, is Bench Press hiervoor in de plaats gekomen, of is er een andere reden?
dit is namelijk een van mn favoriete oefeningen:D

Opdrukken is voor pussys.

• Topic Starter Topic Starter
wtf???
56 keer ook??:cool:

Dan ben ik net warm gedraaid p*ssy

ik ben ook maar net 3 maand bezig met BB:o

na benchpress,db press.flyes.cable cross vind ik opdrukken platte hand , vuisten, vingers , small opdrukken een heerlijke afmaker

Push ups are gayer then Elton Johns underwear.

oké oké, ik weet dat ik beginner/ p*ssy/ etc., bedankt voor jullie reacties.
zal nog héél hard moete blijven BB'en om jullie te evenaren:o
maar de tijd heb ik:)

omg...opdrukken is echt GAY!!!!!!!!!!

Opdrukken op het einde van je training, om te kijken of je "kapot" bent is OK,of als opwarming voor het bankdrukken.
Maar wat heb je nu aan pompen, ook al doe je 56 keer, om in massa bij te komen moet je meer gewicht, minder herhalingen;)

Pompen is goed als je de Benchpress-bar niet omhoog krijgt, anders overbodig als volwaardige oefening...:)

the better dayz zei:
Opdrukken op het einde van je training, om te kijken of je "kapot" bent is OK,of als opwarming voor het bankdrukken.
Maar wat heb je nu aan pompen, ook al doe je 56 keer, om in massa bij te komen moet je meer gewicht, minder herhalingen;)

Pompen is goed als je de Benchpress-bar niet omhoog krijgt, anders overbodig als volwaardige oefening...:)

eensch

is nooit in geweest ;)

push ups, zijn ideaal als eerste kennismaking met krachttraining. meer ook niet.

Wat ik me dan wel af vraag he. Mensen hier doen wel andere lichaamsgewicht oefeningen zoals Chin-ups, Sit-ups enz maar Push-ups zouden dan dom zijn?

Ik denk dat een paar setjes na borst training echt wel nut heeft.

Gorill0r zei:
Wat ik me dan wel af vraag he. Mensen hier doen wel andere lichaamsgewicht oefeningen zoals Chin-ups, Sit-ups enz maar Push-ups zouden dan dom zijn?

Ik denk dat een paar setjes na borst training echt wel nut heeft.

is ook zo. mensen praten elkaar meestal na he;)

Terug
Naar boven