Fitness Seller

opdrukken uit de mode???

One arm push up rules. Kon deze al na 5 maanden trainen (die nog niet zo serieus waren). Maar zelf doe ik ze eigelijk vrijwel nooit. Als ik niet naar gym kan gaan en thuis moet trainen doe ik ze. Wat twee keer op jaar gebeurd?

Chin-ups en sit-ups kan ik zelf verzwaren, opdrukken lukt me dat domweg niet in m'n eentje..

Het verschil is ook dat je bij chin-ups / dips je volledige lichaamsgewicht trekt/drukt.. Doe je bij opdrukken niet

SiRoj zei:
Chin-ups en sit-ups kan ik zelf verzwaren, opdrukken lukt me dat domweg niet in m'n eentje..
Heb ik een tip voor jouw, stop flink wat schijven in een rugzak en doe deze op je rug :thumb:

Op deze manier kan je chin-ups ook verzwaren.

blijft niet fijn liggen :P, heb ik al eens geprobeerd

Ik heb het wel eens vaker gedaan, als laatste oefening van de borsttraining. Maar ben er niet echt voorstander van, omdat mijn polsen te zwaar belast worden. Liever doe ik op het einde dan nog een paar dips

Smoothmold zei:
push ups, zijn ideaal als eerste kennismaking met krachttraining. meer ook niet.
Ben ook begonnen met de push ups en allerlei varianten, zo is mijn interesse voor bb ontstaan en stilaan is dat geevolueerd.
Ik vind het goede oefeningen om te beginnen, je krijgt er redelijk wat kracht van bij, als je de oefeningen goed uitvoert (massa is natuurlijk te verwaarlozen).

Doe het met een rugzak met 40 kg aan schijven erin!

Handstand pushups mietjes !

gewone pushups zijn ideaal als je net naar het strand vertrekt :)

minstens 1x per week moet iedere rechtgeaarde boxer zijn setjes pushups maken, lekker op de vuisjes tot het bloed, mmmmmmm

opdrukken is goed voor op vakantie, zodat je je spieren een beetje geactiveerd houdt. verder heeft het niet zo gek veel nut.

push-ups doe ik het 's ochtends :) Ik sta 15 minuten eerder op en ik probeer dan zo vaak mogelijk op te drukken.

Nuja, je maakt ze zo zwaar als je wil. Rugzak met gewichten, banden om de weerstand te verhogen, kettingen, ... Wat je maar wil. Als je het maar zwaar genoeg maakt zie ik er niet echt het 'gaye' van in.

Tegenwoordig is trouwens alles gay, sommigen zitten misschien toch wat met opgekropte gevoelens ... :D

Ik doe ofwel opdrukken als opwarming (voor borsttraining) ofwel opdrukken als laatste oef van een borsstraining, dan merk je zeker hoe moeilijk het is, zeker als je je handen dicht bij elkaar plaatst en een gewicht op je rug legt.

Zeker een goede oefening!

calibre zei:
Handstand pushups mietjes !

gewone pushups zijn ideaal als je net naar het strand vertrekt :)

dat verdient een : :roflol:

wil wel eens weten of iedereen hier one arm push up's kan... Ik denk het niet :) .
En wie kan one arm pull up's ?

he ? he ? :p

Ik kan ze zelf met moeite, sorry :(

Wel lekker high reppen hé, en traag en gecontroleerd uitvoeren ! Succes verzekerd, zo heb ik vorig jaar mijn vriendin ontmoet :)

Terug
Naar boven