- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarom ga ik nu ook een shitload wetenschappers mailen. Indien iemand een idee heeft, met wie ik nog meer contact kan opnemen, hoor ik het graag![]()
-U baseert uw adviezen mede op de conclusies van de overige, genoemde adviesorganen. Was U op hoogte van het feit dat beide Amerikaanse adviesorganen, de resultaten uit prospectief onderzoek verdraaien? Zo nee, waarom heeft U dit niet zelf in deze rapporten kunnen ontdekken?

Dat zou ik maar schrappen. Die 'smart ass' attitude, al dan niet terecht, gaat alleen maar tegen je werken.

Vind de zin ook een beetje vreemd in die brief. Als je de referenties neit gelezen hebt lijkt het net alsof er nu staat dat een lage consumptie van verzadigde vetten de kans verhoogt op een CVA. Met andere woorden: beter eet je helemaal geen verzadigde vetten.
Maar je conclusie op basis van die zin klopt niet.O ja, en u is met een kleine letter. Kleinigheidje, maar je praat niet tegen God natuurlijk![]()

Vind de zin ook een beetje vreemd in die brief. Als je de referenties neit gelezen hebt lijkt het net alsof er nu staat dat een lage consumptie van verzadigde vetten de kans verhoogt op een CVA. Met andere woorden: beter eet je helemaal geen verzadigde vetten.
O ja, en u is met een kleine letter. Kleinigheidje, maar je praat niet tegen God natuurlijk![]()
Lees: Een tekort aan verzadigde vetten verhoogt de kans op een CVA.
Het voedingsadvies is waarschijnlijk vooral om de consumptie van energiedichte en nutrientarme producten terug te brengen? Deze zijn wel degelijk in verband gebracht met cvd.

Kerel wel ff met bronnen komen he voor je iets roept![]()
).Jij hebt het over het verband energiedicht-cvd!Hehe geen zin in (en over het verband obesitas-cvd is dit toch niet echt noodzakelijk).

Geacht Voedingscentrum,
Ik heb in de wetenschappelijke literatuur gezocht naar onderzoeken over de relatie tussen verzadigd vet en hart- en vaatziekten. Op mijn internetsite heb ik de resultaten van deze onderzoeken uitvoerig beschreven. ...
oke, en wat is plan B?Heb het Voedingscentrum gemaild, en iemand waarmee ik een gesprek heb gehad bij het Voedingscentrum. Verder 2 zeer vooraanstaande Nederlandse epidemiologen, en een stuk of 6 buitenlandse epidemiologen.
Tot nu toe slechts één reactie. Een van de auteurs die heeft meegewerkt aan o.a. deze 2 artikelen:
The role of reducing intakes of saturated fat in the prevention of cardiovascular disease: where does the evidence stand in 2010?
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21270379
Meta-analysis of prospective cohort studies evaluating the association of saturated fat with cardiovascular disease.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20071648
Maar hij is op vakantie, en vroeg of ik me over een paar weken een herinneringsmail wil sturen.
Krijg ik geen reacties waar ik iets mee kan, dan ga ik over op plan B.
nuke?