MuscleMeat

Open Sterkste Kerstman van Noord-Nederland 2009

ieder mens verschilt he ... ik slaap er wel goed om ... was er by the way niet eens bij ... en als hun opzet lukt ... komt dat alleen maar ten goede aan de Groningse inbreng ... :D ... en het idee is goed ...
en zover ik weet is er tussen ondergetekende en die 2 enge Groningers in de verstandhouding niks veranderd ... :p
mensen onder mekaar hoor ...
dus zou er maar niet te zwaar aan tillen Iron ;)

Zo is dat.... er is geen wig tussen ons in te slaan hoor...

Dat We spullen dichter naar de stad gehaald hebben is puur voor ons om reis technische redenen..... zodat we ook eens serieus en consequent kunnen gaan trainen... en als we daar steeds een uur voor in de auto moesten zitten was voor ons een beetje demotiverend....

Was niks persoonlijks en dat zal het ook nooit worden.....

ieder mens verschilt he ... ik slaap er wel goed om ... was er by the way niet eens bij ... en als hun opzet lukt ... komt dat alleen maar ten goede aan de Groningse inbreng ... :D ... en het idee is goed ...
en zover ik weet is er tussen ondergetekende en die 2 enge Groningers in de verstandhouding niks veranderd ... :p
mensen onder mekaar hoor ...
dus zou er maar niet te zwaar aan tillen Iron ;)

de aankleding was een beetje geinig bedoelt,maar was gewoon benieuwd of jullie nu nog wel wedstrijden konden organiseren!
Maar ze hebben alleen wat apparaten opgehaald,en die gebruikt een SM toch niet?!

enne zwaar tillen dat mag ik niet van de dokter!

We hebben nog wel wat fitness apparaten over, maar gebruiken doen we ze haast niet ;)
En we hebben nu ruimte voor nieuwe onderdelen wat ten goede komt voor wedstrijden voor volgend jaar ;)

Er is vast geen gewichtsklasse onder de 80kg of wel...

Laatst bewerkt:
nee, er is een junioren klasse tot en met 23 jaar en senioren vanaf 24, maar je bent van harte welkom hoor ;)

Ben zeker aanwezig.... maar niet als deelnemer. Kan toch niet met de grote jongens meekomen...

We hebben nog wel wat fitness apparaten over, maar gebruiken doen we ze haast niet ;)
En we hebben nu ruimte voor nieuwe onderdelen wat ten goede komt voor wedstrijden voor volgend jaar ;)

Nou dan is het eigenlijk maar beter dat we jullie van dat akelige fitness apperatuur af geholpen hebben toch?

we kunnen altijd nog even bij elkaar langskomen... jazeker wel :D
ben wel nieuwsgierig naar jullie loods straks

Heeft Bas zich al opgegeven trouwens... als ik vragen mag... anders moet ik weer proberen om hem achter de broek aan zitten...

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
??

Laatst bewerkt:
Goed zo... hij liet zijn baard al staan haha... we zullen zien.

Update:

??

Laatst bewerkt:
??

Laatst bewerkt:
Volgend weekend alweer, wie doen er nog meer mee?

Hoe zijn de wegen naar Vlagtwedde toe? gaat alles nog door ivm die witte poep overal?

doet wiel boekel niet mee?

??

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven