Fitness Seller

Open Sterkste Kerstman van Noord-Nederland 2009

ik zie het nu ook staan ... dan zou ik Jan Haaring moeten vragen ...
geen fout van mijn kant dus (dat scheelt weer :D) ...
normaal gesproken houd hij het altijd keurig bij ...
maybe holiday ???

Ik denk het..... haha ik gebruik dat altijd als m'n agenda mbt. wedstrijden enz.....

hmmm vamiddag maar even naar v&d een echte agenda kopen.:D

Goede prestatie Ivo. Mooie bakdeadlift voor hier in de tuin man. Lekker klein.
Op OH ben je ook goed sterk dus dat had ik wel een beetje verwacht. Echter Johan zou ik hoger ingeschat hebben op de viking. Stones moet jij die 160 ook gewoon kunnen met wat meer regelmatige training. De 140 ging nog best easy. Je hebt je lengte, sterke benen en rug alles is er voor stones.

Crucifix is een onderdeel uit de hel.

welkom back, Ivo :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
??

Laatst bewerkt:
Jij bent ook sterk bezig. Op de bakdeadlift zelfde al Ivo. Wat is je reguliere deadlift nu dan?

Gravitude is toch Jan Muurman als ik het goed heb?

??

Laatst bewerkt:
Goede prestatie Ivo. Mooie bakdeadlift voor hier in de tuin man. Lekker klein.
Op OH ben je ook goed sterk dus dat had ik wel een beetje verwacht. Echter Johan zou ik hoger ingeschat hebben op de viking. Stones moet jij die 160 ook gewoon kunnen met wat meer regelmatige training. De 140 ging nog best easy. Je hebt je lengte, sterke benen en rug alles is er voor stones.

Crucifix is een onderdeel uit de hel.

Thanks man!
Tijdens me training had ik enorm veel moeite om 15 reps met 100 te maken en nu deed ik 18 met 105, ik had dat nooit verwacht van te voren vanwege mijn haat voor reps.
Me filmpje heeft me ogen geopend, het slaat gewoon nergens op hoe ik die stenen van de grond probeer te pakken. Me armen schuin naar voren en de steen veel te ver bij me vandaan. Maar altijd mooi om te zien zoiets om de ogen te openen.
Ik moet maar kijken of ik volgend jaar nog stenen kan trainen :P Ik ga 4 januari werken op kantoor en als ik nu 1x stenen heb gedaan heb ik 1,5 week blauwe, rode en paarse plekken op me onderarmen. En iets met lange mouwen dragen is geen optie ivm warmte.
Johan had een hele hoge tempo en meteen 15 herhalingen maar verzuurde enorm bij de laatste 2 ... Bas Roessen had maar 12 ... en is in OH ook niet slecht ... Ivo was wat zenuwachtig vanwege zijn eerste wedstrijd in lange tijd ... denk ook wel dat er nog veel meer in zit voor hem ...
Crucifix is ook niet iets waar je dagelijks mee bezig bent :D

Bas Roessen had 8 reps dacht ik, daar was ik ook enorm verbaast over. Maarja op de andere onderdelen ging ie super.

nou... het stond wel op de kalender daar ...... alleen niet op de begin pagina daar staat alleen deze week : Open Fries Kampioenschap Kerstboomwerpen En die was van 12 december.

Zodoende was ik het vergeten. dom dom dom

Shit.....dit is helemaal mijn fout. Ik was het domweg vergeten! Stom.

Ik zal voortaan beter opletten! :cool:

Maar ik zal het proberen goed te maken door de uitslagen er snel op te zetten. Ben natuurlijk wel afhankelijk van de jongens uit Groningen wanneer ik ze krijg!

Laatst bewerkt:
Misschien een idee om een beetje web developer in de arm te nemen, die kan als de wedstrijden in een database staan wat scriptjes in elkaar hengelen die automatisch een bepaald aantal dagen voor een wedstrijd een aankondiging toevoegen op de site.

Was gister een leuke wedstrijd alleen beetje te weinig volk die kwamen kijken

Misschien een idee om een beetje web developer in de arm te nemen, die kan als de wedstrijden in een database staan wat scriptjes in elkaar hengelen die automatisch een bepaald aantal dagen voor een wedstrijd een aankondiging toevoegen op de site.

hmmm..leuk idee, maar wie gaat dat betalen?

Ivo, voor die stones moet je iets om je onderarmen doen, een deel van een oud duikpak oid. Bryan heb ik het wel 's om zien doen, dat zou je moeten beschermen tegen die mooie battlescars.

Verder natuurlijk een topprestatie, gefeliciteerd dus!

hmmm..leuk idee, maar wie gaat dat betalen?

Dat hangt er van af of je er wat vrijwilligers voor kan vinden, uiteraard. Nou zijn web devvers misschien niet al te dik gezaaid binnen de scene, maar toevalligerwijs ben ik er zelf een, bijvoorbeeld.
Aan een design moet je mij niet zetten, maar met betrekking tot de database gedreven dynamische shit kan ik wel een steentje bijdragen, afhankelijk van wat voor omgeving er gehost wordt en het voorhanden zijn van de benodigde script bende. Ben wel redelijk vastgeroest in .net bende namelijk :o

update: uitslag

??

Laatst bewerkt:
Ivo, voor die stones moet je iets om je onderarmen doen, een deel van een oud duikpak oid. Bryan heb ik het wel 's om zien doen, dat zou je moeten beschermen tegen die mooie battlescars.

Verder natuurlijk een topprestatie, gefeliciteerd dus!

Ik ga over 1,5 week bij een oom langs denk ik. Die duikt al zijn hele leven, misschien heeft ie een oud pak wat ik aan gort mag knippen.

Is de uitslag per onderdeel al bekend?

??

Laatst bewerkt:
Bedantk man! Gingen de stones niet op tijd?

??

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven