WeekendWarrior
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 51
- Lengte
- 1m59
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na de operatie zo'n 6 week niet. Laat je rond de tepel snijden of in de plooi van de borstspier?
Weet je wel zeker dat het echt gyno is? Die dokters zeggen zoveel, maar op 30% heeft elke kerel t**ten. Bij mij is het ook pas onder de 10% helemaal weg.
Onder de 10% red je nooit in augustus, dus het is mogelijk dat je straks voor niks een paar maanden niet kan trainen.
Pff succes man! Ik wil ook graag een operatie ondergaan. Ben nu 22 en wil er erg graag vanaf. Moet me toch maar even gaan orienteren, maar ben erg bang dat er niets verzekert wordt. Kan ik het beste naar een huisarts en dan doorverwezen worden of meteen naar het ziekenhuis?
Snap je niet, waarom niet eerst netjes cutten tot 10% waarschijnlijk ben je dan alles kwijt inclusief je hangbuikje. 25 jaar heej tss
Gaat moeilijk aangezien gyno heeft dan ook NIKS met het vetpercentage te maken heeft.
Dat betekent natuurlijk niet dat het niet mogelijk is om vergroot klierweefsel te hebben, maar de enige manier om er achter te komen is om te cutten onder de 10%, als je echt gyno hebt wordt dat van 10% naar 7% veel en veel duidelijker ipv dat het minder wordt.
Idd, kijk naar pro bb'ers met een bf van max 4% en je ook duidelijk de gyno kan zien.Dus gyno heeft niks met vet% te maken aangezien het vergroot klierweefsel is.
Wat jij aanhaalt is gewoon het vergrote effect van manboobs bij een hoog vet% waardoor dus de uiting van gyno harder uitkomt/lijkt.
Ondanks lage vet% kan een persoon nog altijd gyno hebben.
Anyways, succes met herstel TS