XXL Nutrition

Operatie Gyno (met foto`s)

• Topic Starter Topic Starter
Drains zijn er gelukkig uit! Afgelopen vrijdag geweest voor controle. Voor het eerst ook mijn nieuwe borstkas gezien. Ziet er goed uit, alhoewel het nog rood en donker is. Dat trekt bij volgens de chirurgen, die overigens te spreken waren over het resultaat. Foto`s plaatsen zal nog voorlopig even niet lukken. Dus nog even geduld.

Het verwijderen van de drains is best akelig maar niet extreem pijnlijk of zo. Kreeg daarna vest om die ik gedurende 4 weken moet dragen. A.s. vrijdag moet ik weer terug om de hectingen te verwijderen.

Wat betreft gezondheid voel ik me prima. Maar moet nog wel even voldoende rusten zodat alles goed heelt.

Groet,

Hista

Drains zijn er gelukkig uit! Afgelopen vrijdag geweest voor controle. Voor het eerst ook mijn nieuwe borstkas gezien. Ziet er goed uit, alhoewel het nog rood en donker is. Dat trekt bij volgens de chirurgen, die overigens te spreken waren over het resultaat. Foto`s plaatsen zal nog voorlopig even niet lukken. Dus nog even geduld.

Het verwijderen van de drains is best akelig maar niet extreem pijnlijk of zo. Kreeg daarna vest om die ik gedurende 4 weken moet dragen. A.s. vrijdag moet ik weer terug om de hectingen te verwijderen.

Wat betreft gezondheid voel ik me prima. Maar moet nog wel even voldoende rusten zodat alles goed heelt.

Groet,

Hista

hoelang mag je niet trainen ?

Inmiddels hectingen eruit en loop al tijdje met strak vest nu. Ben er redelijk aan gewend dat ik hem haast niet voel. Alleen mijn linkertepel lijkt zich slecht te ontwikkeling. Deze is sterk naar binnen getrokken, maar boven en beneden is het gewoon normaal. Dus gewoon soort gat naar binnen. Past vingertop in zeg maar. Moet over 5 weken terug, en chirurig had al aangegeven om het in de gaten te houden. Dat is het enige waar ik me zorgen over maak.

Verder gaat alles naar wens. Kan gewoon redelijk vrij bewegen en zo. Dus even afwachten en zal later eens de foto`s plaatsen. Zal wel een nieuwe topic openen.

Hista

Ik zou nu nog niet echt naar het resultaat kijken, over een pakweg 2/3 maanden heb je een veel betrouwbaarder beeld van hoe het er nu werkelijk bij staat!

Bij mij mogen morgen de drains er waarschijnlijk uit, weet dat het pijnlijk is, dinsdag waren ze er ook al uitgehaald, maar na serieuze bloeding links (welke wederom hiervoor geopereerd werd), ging links de drain er weer in.

Maargoed, word schijtziek van die drain :P

BTW, ik moet 6 weken dat vest/drukpak aan en mag ook 6 weken niet trainen, daarna weer geleidelijk opbouwen net als bij jou..

Laatst bewerkt:
Weer eens een update:

Ben van de week bij de chirurg geweest. Controle na 10 weken. Linker tepel die is best naar binnen getrokken. Dit moet ik nog 2 maanden geven en dagelijks de tepelhof masseren.

Schijnt dat drukverband tepel behoorlijk heeft aangedrukt en overige vet onder de huid heeft weggedrukt. Dus ben nog even zoet er mee....

Hoe is t bij jou Iron....

Hista

Weer eens een update:

Ben van de week bij de chirurg geweest. Controle na 10 weken. Linker tepel die is best naar binnen getrokken. Dit moet ik nog 2 maanden geven en dagelijks de tepelhof masseren.

Schijnt dat drukverband tepel behoorlijk heeft aangedrukt en overige vet onder de huid heeft weggedrukt. Dus ben nog even zoet er mee....

Hoe is t bij jou Iron....

Hista

Lekker dan, misschien trekt het nu weer langzaam terug na verloop van tijd..

Ik had het pak na 4 weekjes niet meer aan, tis nu een weekje of 6 geleden, ziet er een pak beter uit dan voorheen en het doet nog steeds verbeteren.
Als het zo blijft ben ik al tevreden.

Zo, inmiddels paar maanden verder. Ziet er steeds beter uit, maar nog niet definitieve resultaat. Kan gelukkig weer volledig trainen met gewichten en momenteel aan het cutten.

Verder geen last of pijn. Zal wel weer binnenkort voor controle naar chirurg moeten voor controle. Gewoon standaard procedure.

hoelang had je nou pijn? 6 weken niet trainen? ik moet ook een gyno operatie ondergaan maar 6 weken is wel heel gek sry voor de bump

Terug
Naar boven