Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maarre MB, waarom zorgen die aliens ervoor dat wij ze af en toe weleens kunnen spotten?
Ik zie weer alleen vaage stipjes & blur....kan je werderom niets mee.
Like always met die u.f.o shit.

Dat is de bedoeling.
Om de mens langzaam voor te bereiden op hun bestaan en bedoeling.
Het heeft met het milieu te maken, dat wij elkaar afmaken kan hun wezens zonder emoties niks schelen, dat we de aarde verkloten vinden ze wel belangrijk,...voor het voortbestaan van de mensheid.
Aha, dus dat zit zo. Maar waarom bieden ze ons dan geen hulp met hun geadvanceerde technologie of gaat dat nog komen? En hoelang moeten we daar nog op wachten? Is de kans reeel dat ik of mijn kinderen dat nog gaan meemaken of moeten we zowieso nog een aantal eeuwen wennen aan die natuurliefhebbers uit de ruimte?
Hoe weet je eigenlijk dat dit hun bedoelingen zijn en wat ze wel of niet belangrijk vinden?
Aha, dus dat zit zo. Maar waarom bieden ze ons dan geen hulp met hun geadvanceerde technologie of gaat dat nog komen? En hoelang moeten we daar nog op wachten? Is de kans reeel dat ik of mijn kinderen dat nog gaan meemaken of moeten we zowieso nog een aantal eeuwen wennen aan die natuurliefhebbers uit de ruimte?
Hoe weet je eigenlijk dat dit hun bedoelingen zijn en wat ze wel of niet belangrijk vinden?
ze hebben maar 1 doel en dat is de aarde vernietigen.dat gaat allemaal in 2012 gebeuren.je weet tog?

moest gelijk aan een freestyle denken:Vergeet niet dat we in de eindtijd/begintijd/aquariustijdperk zitten.

Misschien bieden ze al hulp, die verhalen gaan ook.
Van regeringen krijg ik een viese smaak in me bek.
Ik geloof wel dat in het jaar 2012, heel de wereld afweet van buitenaards leven.
Nostradamus heeft het erover gehad en de maya's en het zal nog wel meer voorkomen.
De waarnemingen en meldingen gaan alleen maar toenemen.
Vergeet niet dat we in de eindtijd/begintijd/aquariustijdperk zitten.
Ik zou kinderen met dat gegeven zeker mee opvoeden, kinderen leren van de ouders maar de ouders ook van het kind.
Het is al begonnen,.. ik zie de aarde en de mens niet zo snel gezond worden nog.
Maar er is hoop ...
moest gelijk aan een freestyle denken:
Yeah, listen to blablabla
Do you wanna go higher...
![]()
Bedoel je dit in de zin van dat je al meerdere malen bent gereincarneerd en je al aardig wat data heb opgeslagen in het hiernamaals?

Op welke manier bieden ze dan hulp en van wie hoor je die verhalen? 2012 is al over een kleine 5 jaar he? Ik heb niet al te veel gelezen van Nostradamus maar ik kan me voorstellen dat hij het hierover gehad heeft, hij heeft het nogal over veel dingen gehad waardoor de kans redelijk groot is dat hij het een keer bij het kortste eind heeft gehad. Maar de maya's? Ik studeer geschiedenis en ben nu bezig met de klassieke oudheid, dus waarschijnlijk ga ik dit nog horen dan.. of zou de regering er gewoon voor gezorgd hebben dat dit ons onthouden wordt, dat zou kunnen natuurlijk. Ik weet wel dat de maya's met hun redelijk gebleken accurate berekeningen voorspeld hebben dat er klimatologisch iets gaat veranderen doordat ons zonnestelsel ten opzichte van het centrum van de melkweg op een bepaalde positie komt te liggen, zij verwachtten dat deze gebeurtenis het einde van de maya beschaving zou gaan betekenen. Ik ben in ieder geval heel benieuwd.
Ehm over je opvoedingstip, mijn vriendin en ik willen toch ooit aan kinderen beginnen, ik het liefst 1 en m'n vriendin wil er het liefst 3 dus daar moeten we nog eens goed over gaan babbelen maar anyway, hoe zou jij ze dit bijbrengen dan? Gewoon all out zodat ze het risico lopen er mee belachelijk gemaakt te worden op school en in hun speelomgeving of moet je daar iets discreters mee omgaan en tot hoever moet ik dan de waarheid verkondigen? Is er ook een soort taal bekend of in ieder geval alien-etiquette zodat ze bij een ontmoeting ook weten hoe ze zich moeten gedragen en zich voor moeten stellen?

Het woord oude ziel wordt veel gebruikt.
Deze naam wordt gegeven aan mensen die zogenaamd veel verschillende levens geleid zouden hebben op aarde.
Daardoor zou deze persoon veel levenswijsheid met zich meedragen.
Naar mijn mening zijn dit mensen die in dit leven moeten leren deze wijsheid weer te herinneren om aan mensen over te dragen.
[/url]
De meeste kinderen van tegenwoordig hebben het al in zich zitten, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken
Ik bedoel dus spiritueel ontwikkeld
Dus tegenwoordig worden ze spiritueel ontwikkeld geboren? Waarom gebeurd dat dan pas sinds tegenwoordig en gebeurde dit in het verleden dan niet?
Op welke manier bieden ze dan hulp en van wie hoor je die verhalen? 2012 is al over een kleine 5 jaar he? Ik heb niet al te veel gelezen van Nostradamus maar ik kan me voorstellen dat hij het hierover gehad heeft, hij heeft het nogal over veel dingen gehad waardoor de kans redelijk groot is dat hij het een keer bij het kortste eind heeft gehad.
Maar de maya's? Ik studeer geschiedenis en ben nu bezig met de klassieke oudheid, dus waarschijnlijk ga ik dit nog horen dan.. of zou de regering er gewoon voor gezorgd hebben dat dit ons onthouden wordt, dat zou kunnen natuurlijk.
Ik weet wel dat de maya's met hun redelijk gebleken accurate berekeningen voorspeld hebben dat er klimatologisch iets gaat veranderen doordat ons zonnestelsel ten opzichte van het centrum van de melkweg op een bepaalde positie komt te liggen, zij verwachtten dat deze gebeurtenis het einde van de maya beschaving zou gaan betekenen. Ik ben in ieder geval heel benieuwd.
Ehm over je opvoedingstip, mijn vriendin en ik willen toch ooit aan kinderen beginnen, ik het liefst 1 en m'n vriendin wil er het liefst 3 dus daar moeten we nog eens goed over gaan babbelen maar anyway, hoe zou jij ze dit bijbrengen dan? Gewoon all out zodat ze het risico lopen er mee belachelijk gemaakt te worden op school en in hun speelomgeving of moet je daar iets discreters mee omgaan en tot hoever moet ik dan de waarheid verkondigen? Is er ook een soort taal bekend of in ieder geval alien-etiquette zodat ze bij een ontmoeting ook weten hoe ze zich moeten gedragen en zich voor moeten stellen?

Dus jij bent eigenlijk een hele oude wijze ziel die al heel erg veel wijsheid heeft opgedaan in z'n vorige levens en ook nog eens in de unieke positie zit om meer dingen te weten van buitenaardsen en er min of meer contact mee hebt gehad ten opzichte van het gewone klootjesvolk, de kudde zegmaar?
Zou ik je kunnen beschouwen als een soort moderne wederopstanding van de here Jezus Christus of is dit iets te veel eer en moet ik je meer vergelijken met een gezegende verspreider van het woord in de moderne zin?
Kan je je herinneren wat voor soort figuren je bent geweest in vorige levens, zaten daar grootheden bij als Alexander de Grote en Winston Churchill?