Fitness Seller

NEDERLAND heeft UNIVERSEEL CONTACT (blijvend actueel)

• Topic Starter Topic Starter
Dus tegenwoordig worden ze spiritueel ontwikkeld geboren? Waarom gebeurd dat dan pas sinds tegenwoordig en gebeurde dit in het verleden dan niet?

Indigo/nieuwetijdskinderen zijn er altijd al geweest, maar nu heeft het een naam gekregen en mag er meer over worden gepraat.

De Amerikaanse regering zou Alien contact hebben, en hun hardware ruilen voor ons software,... en die software is onse DNA.
Er zijn vele verhalen,.. en ik denk dat ze allemaal in min of meerdere mate een kern van waarheid hebben.

Welke verhalen en waarom denk je dat deze verhalen waar zijn of in ieder geval een kern van waarheid hebben? Gevoelsmatig of heb je er ook aanwijsbare verklaringen voor?

Intressant wat je zegt.
Zo te horen weet je meer van de maya's dan ik.
Een ander moet het hebben van zijn kennis ik van mijn gevoel.

Hoe gaat dat gevoel precies in zijn werk? Is er gewoon een stemmetje aanwezig dat dan tegen je zegt 'dit verhaal klopt' of 'dit is verzonnen' ?

Leer je kinderen wat je zelf ook weet.
Normen en waarde !
En ik zou mijn kinderen ook niet slaan of tegen gaan schelden,... vroeg of laat keert het tegen je.
Grote kans dat jullie ook nieuwetijdskinderen krijgen, als het nodig is gebeurt het in iedergeval.
En die weten vanzelf al hoe ze er mee om moeten gaan... ;)

Maar ik dacht dat het verstandig zou zijn om je kinderen op te voeden met de waarheid over buitenaardsen, ik was benieuwd hoe je dit dan zou moeten doen daar zo'n openbaring een nogal grote impact kan hebben op het leven van een klein kind, puber en volwassen persoon.

Even over het fenomeen 'nieuwetijdskinderen'. Wie heeft dit aangekondigd en hoe is men tot de ontdekking gekomen dat er een nieuw slag kind zou gaan komen? Is dit puur spiritueel of zijn er ook biologische aanwijzingen voor de aanwezigheid van dit nieuw type mens?

Ik ben ridder geweest !!!!
Nee herinner mij niks,... zou met regressietherapie wel gaan.
Maar niet echt de behoefde om het te weten.

Was een tijd geleden een programma op tv dat heten: wie was ik?,.. gingen mensen terug in hun levens, was erg intressant om te zien !

Hoe ben je daar achter gekomen dat je ridder bent geweest en wat voor ridder, in welke tijd? Was je ook van adel of was je gewoon een ridder in de zin van zwaargepantserde strijder op een paard in de middeleeuwen?

GMB wordt geowned!

De Amerikaanse regering zou Alien contact hebben, en hun hardware ruilen voor ons software,... en die software is onse DNA.
Er zijn vele verhalen,.. en ik denk dat ze allemaal in min of meerdere mate een kern van waarheid hebben.

Intressant wat je zegt.
Zo te horen weet je meer van de maya's dan ik.
Een ander moet het hebben van zijn kennis ik van mijn gevoel.
Ik weet niet waar de regering mee bezig is,.. wat ik wel weet is dat ze niet eerlijk naar ons toe zijn.
We krijgen alleen wat te horen als ze er zelf beter van worden...
Het verleden heeft dat al vaak genoeg bewezen.

Kinderen krijgen is echt een opoffering.
Het is natuurlijk ook heel leuk, maar ook zwaar.
Ik had zelf ook wel kinderen willen hebben, maar mijn lot heeft even anders beslist !
Leer je kinderen wat je zelf ook weet.
Normen en waarde !
En ik zou mijn kinderen ook niet slaan of tegen gaan schelden,... vroeg of laat keert het tegen je.
Grote kans dat jullie ook nieuwetijdskinderen krijgen, als het nodig is gebeurt het in iedergeval.
En die weten vanzelf al hoe ze er mee om moeten gaan... ;)

ik mezelf voor lul zetten? kijk eens naar jou domme gelul mafkeez.

Welke verhalen en waarom denk je dat deze verhalen waar zijn of in ieder geval een kern van waarheid hebben? Gevoelsmatig of heb je er ook aanwijsbare verklaringen voor?

Hoe gaat dat gevoel precies in zijn werk? Is er gewoon een stemmetje aanwezig dat dan tegen je zegt 'dit verhaal klopt' of 'dit is verzonnen' ?

Maar ik dacht dat het verstandig zou zijn om je kinderen op te voeden met de waarheid over buitenaardsen, ik was benieuwd hoe je dit dan zou moeten doen daar zo'n openbaring een nogal grote impact kan hebben op het leven van een klein kind, puber en volwassen persoon.

Even over het fenomeen 'nieuwetijdskinderen'. Wie heeft dit aangekondigd en hoe is men tot de ontdekking gekomen dat er een nieuw slag kind zou gaan komen? Is dit puur spiritueel of zijn er ook biologische aanwijzingen voor de aanwezigheid van dit nieuw type mens?

Pfff welke verhalen,..dat wordt google voor me..

Seti stopt buitenaardse signalen in doofpot

Bush maakte fake nieuwsberichten voor tv-zenders

Bush stond lekken over Irak toe

9/11: Achtergehouden blauwdrukken WTC-1 doorgespeeld aan groep wetenschappers

Enz enz enz..

Dat is bij mij gevoelsmatig idd, verklaringen komen later als steeds een stukje van de puzzel op zijn plaats valt.
Als je open-minded bent dan ga je koppelen aan elkaar, alles houd verband met elkaar....

Alles wat leeft is in leven dankzij het feit dat de atomen in trilling zijn en alles wat leeft kan blijven leven dankzij het gegeven dat er in en om elk levend wezen een organiserend, energetisch veld hangt dat ervoor zorgt dat het organisme in harmonie kan blijven functioneren.
Alles in het universum bestaat uit trillingen.
Bioresonantie wil zeggen dat je gebruik maakt van het principe dat alles wat in trilling is met elkaar kan gaan meetrillen als de frequentiepatronen overeen komen of als je gevoelig bent voor het bepaalde trillingsgetal.
Zo bewegen alle levende wezens mee met muziek, het weer, het opkomen en neergaan van de zon, een aantal stoffen in voeding en milieu en met allerlei ziektekiemen,...

Nee, het is geen stemmetje.
het is een gevoel,.. de goddelijke vonk, derde oog, weet ik veel !
Net kippenvel maar dan anders.
En dat gevoel had ik 20 jaar geleden voor het eerst toen ik in een beetje als kluizennaar 6 jaar in mijn flat heb gewoont, zo ongeduldig als ik ben, heb ik veel boeken van Rudolf Steiner gelezen...

Als je zelf niet in buitenaards leven gelooft dan kan je het ook niet aan je kinderen uitleggen.
En daar moet je ook niet bezorgt om wezen, als de tijd daar is dan gaat het vanzelf..
Of op school, zo'n aap, noot, mies, teun, guus, weide bordje, maar dan met aliens, ufo's, orbs en graancirkels..

Oude zielen - Nieuwetijds kinderen, Kristalkinderen en Indigo's zijn hetzelfde !
Ze zijn er altijd al geweest maar de laatste 20 jaar ongeveer neemt het wel toe !
Volwassen indigo's hebben vaak een moeilijke jeugd gehad omdat hun behoefde totaal verkeerd werden begrepen.
In die tijd waren ze er nog helemaal niet mee bezig..
Als je je geestelijk ziek voelt dan werkt dat lichaamelijk ook door,..
Dus ik denk dat het spiritueel en biologische aanwijsbaar is.
Ik weet niet of het officeel bekend is eigenlijk...

Hoe ben je daar achter gekomen dat je ridder bent geweest en wat voor ridder, in welke tijd? Was je ook van adel of was je gewoon een ridder in de zin van zwaargepantserde strijder op een paard in de middeleeuwen?

Daar ben ik achtergekomen door een dejavu !
Dat van een ridder op een wit paard zei ik zomaar...:D

anaal- of bilridder :D

Wat jij wil schatje !! :gay:

Terug
Naar boven