stiffmeister85
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 104kg
hallo iedereen,
Het volgende doet zich voor :
ik ben met een kuur bezig tren + ssus 2 ml per week van beide
injecteer het in me quads nu is het volgende het probleem:
ik zet 1 keer per week 4 ml maar aan de linker kant gaat alles goed,
en rechts is het iedere keer raak helemaal opgezet kan amper nog autorijden of normaal zitten moet op me zij liggen als ik me vinger er op leg voel ik het al.
bij het zetten was er niks aan de hand pas later op de middag nadat ik even stil gezeten had begon het en pats volgende ochtend leek het wel of ik aangereden was het klopt niet is alleen een beetje rood en flink opgezet is de enige oplossing accepteren en doorgaan? het gaat wel weg na 1/1.5 week maar is echt k*t iemand hier raad mee?.... (ik laat het trouwens zetten zet et niet zelf en hij zou ook niet weten hoe het komt ) alvast bedankt.
Het volgende doet zich voor :
ik ben met een kuur bezig tren + ssus 2 ml per week van beide
injecteer het in me quads nu is het volgende het probleem:
ik zet 1 keer per week 4 ml maar aan de linker kant gaat alles goed,
en rechts is het iedere keer raak helemaal opgezet kan amper nog autorijden of normaal zitten moet op me zij liggen als ik me vinger er op leg voel ik het al.
bij het zetten was er niks aan de hand pas later op de middag nadat ik even stil gezeten had begon het en pats volgende ochtend leek het wel of ik aangereden was het klopt niet is alleen een beetje rood en flink opgezet is de enige oplossing accepteren en doorgaan? het gaat wel weg na 1/1.5 week maar is echt k*t iemand hier raad mee?.... (ik laat het trouwens zetten zet et niet zelf en hij zou ook niet weten hoe het komt ) alvast bedankt.

zat ook aan benen te denken maar is 4 ml dan teveel in 1 keer ? dacht van wel