XXL Nutrition

opgezette spier na injecteren

Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
104kg
hallo iedereen,

Het volgende doet zich voor :

ik ben met een kuur bezig tren + ssus 2 ml per week van beide
injecteer het in me quads nu is het volgende het probleem:
ik zet 1 keer per week 4 ml maar aan de linker kant gaat alles goed,
en rechts is het iedere keer raak helemaal opgezet kan amper nog autorijden of normaal zitten moet op me zij liggen als ik me vinger er op leg voel ik het al.
bij het zetten was er niks aan de hand pas later op de middag nadat ik even stil gezeten had begon het en pats volgende ochtend leek het wel of ik aangereden was het klopt niet is alleen een beetje rood en flink opgezet is de enige oplossing accepteren en doorgaan? het gaat wel weg na 1/1.5 week maar is echt k*t iemand hier raad mee?.... (ik laat het trouwens zetten zet et niet zelf en hij zou ook niet weten hoe het komt ) alvast bedankt.

als je het toch laat zetten waarom dan niet in je glute ? ...
en waarom laat je het niet iedere week links zetten als je daar geen last hebt? kan makkelijk.

• Topic Starter Topic Starter
dat kan ik volgende week is proberen idd en als ik et 10 weken lang links zet loop ik dan niet meer kans op onstekingen/irritaties of iets of maakt dat nie uit?

probeer is te verdelen ?
2 ml links 2 ml rechts :D

zet het liever in 1 keer probeer het wel in die glute volgende week laat wel weten hoe dat gaat :) zat ook aan benen te denken maar is 4 ml dan teveel in 1 keer ? dacht van wel

je doet nu toch ook al 4ml in benen? of lees ik dat verkeerd.

glute is het beste man, kan je t ook in 1x zetten :)

denk dat ik de spier verkeerd benoemd heb laat et rechts boven en linksboven in me bil zetten

denk dat ik de spier verkeerd benoemd heb laat et rechts boven en linksboven in me bil zetten

Dát....moet je nooit meer doen. Als je niet weet hoe de spiergroep heet, zeg dan gewoon Bil of Been. Jezelf slimmer voordoen dan je bent is met AAS bijzonder dom.

Hoe dan ook, als je in je glutes (= KONT) injecteert en je daar last van hebt dan doe je het waarschijnlijk niet goed. Je verdeelt de te-injecteren bil in 4 vakken (quadranten) door een denkbeeldig kruis te trekken over je gehele bil (hart van het kruis is het absolute midden van je bil). Je injecteert dan in het bovenste-buitenste quadrant; in het MIDDEN, niet richting het hart van het quadrant. Dus in het recht-bovenste quadrant voor je rechterbil en links-bovenste quadrant voor je linkerbil. Zie plaatje:

393715.jpg

Op dit plaatje zie je dus ook gelijk waarom je niet te laag moet injecteren want in die aders e.d. moet je dus niet zitten met je naald.

Laatst bewerkt:
Ik vind 4ml in het been toch best wel veel.
Je billen zullen die hoeveelheden beter accepteren.
Houd er ook rekening mee dat hoe meer je in 1x zet, deste meer kans op irritatie --> ontsteking --> abcess.

Ik vind 4ml ook wel veel, maar er zijn er toch een hoop die het doen. Zelf ben ik nooit verder dan 3ml gegaan dus ik kan er niet over oordelen.

Terug
Naar boven