AndroidHealthClinic

Ophef op internet : "" jongeman "" duwt zwerver in gracht

lol, van een jongeman die een zwerver in de gracht duwt, naar berberse inteelt.

Doodknuppelen dat volk.

Ik moest wel even hard lachen toen ik die kop van die zwerver zag.. :roflol:

Maar wel een gevaarlijke actie van die Mocro's want die kerel was dronken of stond onder invloed van drugs, voor hetzelfde geldt blijft hij kopje onder en heb je een dooie zwerver op je geweten.

k*t buitelanders altijd het zelfde liedje.. onder het ijs duwen dat joch

dat ze gewoon al op dat nachtelijk uur op dezelfde plaats als ze zwerver zijn zegt veel over ze.

als er hier een ophef over word gemaakt wat een fail , gewoon een grap niet meer dan dat er gebeuren ergere dingen in de wereld en julie staan hier bij stil???

als het een blanke was zou er niks aan de hand zijn geweest

Ik vind het idd erger dat jij een foto post van jezelf die je niet bent, dat je gewoon een dikke vette fake en kloon bent, dat vind ik pas erg. Patmuscle aka Ciko

Ik vind het idd erger dat jij een foto post van jezelf die je niet bent, dat je gewoon een dikke vette fake en kloon bent, dat vind ik pas erg. Patmuscle aka Ciko

Ciko? zozo. Hopelijk beseft hij dat er nog een ouwe weddenschap openstond waar hij mij geld moest.

:who: zwervers zijn geen echte mensen

Ze werken weer aan hun reputatie zie ik?

Haha nee, de afgelopen jaren geliquideerde Nederlandse topcriminelen reken je zeker even niet mee? Ga toch weg met je onzinpraatjes.:roflol:

Hij heeft het natuurlijk over straattereur en de daar aan gerelateerde criminaliteit zoals overvallen, vernielingen, verkrachtingen, mishandelingen etc. Daar komt de Nederlandse burger veelvuldig mee in aanraking. Niet met een Nederlandse topcrimineel zoals Mieremet die in Thailand wordt afgeknalt.

Behalve wat tokkies en kampers voeren niet-Westerse allochtonen nou eenmaal de boventoon wat betreft 'straatcriminaliteit'. Daarentegen houdt de Nederlander zich meer bezig met pedofilie en ondergrondse misdaad. Net zo verachtelijk natuurlijk.

Laatst bewerkt:
ging wel stuk door die kop vd zwerver halloooooooooooooooooo en die plons daarna hahahaha :roflol: volgens mij was het best hoog want die plons duurde ff

maar toch zou ik zoiets niet in me hebben en vind het een vieze laffe actie van wie zoiets doet... en helemaal als het zo'n vieze K mocro is

echt afschieten dit soort tuig

Neemt ie tenminste ook nog een keer een bad.

Terug
Naar boven