ja, tenzij ze in jouw buurt elke dag 10 zwervers in de gracht gooien
mensen gooien andere mensen die ze niet kennen in de gracht, om welke reden dan ook.
Haha ok, dat stukje over de arbeidsmarkt en boerse mentaliteit moest ik wel ff om lachen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja, tenzij ze in jouw buurt elke dag 10 zwervers in de gracht gooien
mensen gooien andere mensen die ze niet kennen in de gracht, om welke reden dan ook.
k*t buitelanders altijd het zelfde liedje.. onder het ijs duwen dat joch
onder ons volk zitten ook rotte appels alleen niet zo ver door gerot als dat volk

als er hier een ophef over word gemaakt wat een fail , gewoon een grap niet meer dan dat er gebeuren ergere dingen in de wereld en julie staan hier bij stil
als het een blanke was zou er niks aan de hand zijn geweest
Om te kotsen. Dat vuil stuk afval...m hem dan de gracht in te duwen....:rolleyes:
Ik vind het idd erger dat jij een foto post van jezelf die je niet bent, dat je gewoon een dikke vette fake en kloon bent, dat vind ik pas erg. Patmuscle aka Ciko
Haha nee, de afgelopen jaren geliquideerde Nederlandse topcriminelen reken je zeker even niet mee? Ga toch weg met je onzinpraatjes.![]()
jouw 'gebeurt waarschijnlijk elke dag en dat maakt het minder erg' moet ik is erg mee lachen , maarja, wat verwacht je van een 18 jarigeHaha ok, dat stukje over de arbeidsmarkt en boerse mentaliteit moest ik wel ff om lachen.

Haha nee, de afgelopen jaren geliquideerde Nederlandse topcriminelen reken je zeker even niet mee? Ga toch weg met je onzinpraatjes.![]()
volgens mij was het best hoog want die plons duurde ffjouw 'gebeurt waarschijnlijk elke dag en dat maakt het minder erg' moet ik is erg mee lachen , maarja, wat verwacht je van een 18 jarige![]()