Rooobin
Cool Novice
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 13%
maar je reactie komt toch zo over bij mij...Je hallucineert, dit zeg ik helemaal niet.
Maarja wat verwacht je, van een 21 jarige.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar je reactie komt toch zo over bij mij...Je hallucineert, dit zeg ik helemaal niet.
Maarja wat verwacht je, van een 21 jarige.
Haha nee, de afgelopen jaren geliquideerde Nederlandse topcriminelen reken je zeker even niet mee? Ga toch weg met je onzinpraatjes.![]()
+ ze kosten de staat niets.De hoogste definitie van geluk door zwervers:
een rijke zakenman loopt door een park,op een bankje ligt een zwerver te slapen.
hij ergert zich dood aan deze ongeschoren en ongewassen man,maar besluit er geen aandacht aan te geven.
op de terugweg ziet hij dat de zwerver wakker is,volgens hem is het hoogtijd die zwerver is aan te spreken op zijn gedrag.
Rijke man:''goedendag meneer''
Zwerver:''hallo''
Rijke man:''wat ben u aan het doen?''
Zwerver:''te genieten van het mooie weer''
Rijke man:''moet jij niet eens aan het werk?''
Zwerver:''waarom zou ik moeten werken?''
Rijke man:''nou dan draagt u bij aan de samenleving en verdient u geld''
Zwerver''ja en dan?''
Rijke man:''nou dan kan u van dat geld misschien een opleiding volgen''
Zwerver:''en dan?''
Rijke man:''nou dan kunt u een huis kopen en een gezinnetje stichten''
Zwerver:''ja en hoe dan verder?''
Rijke man:''nou dan kunt u promotie maken nog meer gaan verdienen''
Zwerver:''ja en wat moet ik dan met al dat geld?''
Rijke man:''nou dan kan u minder hard gaan werken en kan u genieten van uw vrije tijd net als ik''
Zwerver:''en wat zou ik dan moeten doen in mijn vrije tijd?''
Rijke man:''een fijne wandeling door het park nemen,uitrusten op een bankje,genieten van de natuur weet u wel?''
de zwerver staat lachend op en zegt:
''bedankt,maar dat doe ik mijn hele leven al''
topcriminelen duwen geen zwervers in de gracht, stelen geen fietsen, verkrachten geen vrouwe, vallen geen ouwe mense lastig,
Nee, die doen veel ergere dingen, beetje kansloze reactie dit.topcriminelen duwen geen zwervers in de gracht, stelen geen fietsen, verkrachten geen vrouwe, vallen geen ouwe mense lastig,
De hoogste definitie van geluk door zwervers:
een rijke zakenman loopt door een park,op een bankje ligt een zwerver te slapen.
hij ergert zich dood aan deze ongeschoren en ongewassen man,maar besluit er geen aandacht aan te geven.
op de terugweg ziet hij dat de zwerver wakker is,volgens hem is het hoogtijd die zwerver is aan te spreken op zijn gedrag.
Rijke man:''goedendag meneer''
Zwerver:''hallo''
Rijke man:''wat ben u aan het doen?''
Zwerver:''te genieten van het mooie weer''
Rijke man:''moet jij niet eens aan het werk?''
Zwerver:''waarom zou ik moeten werken?''
Rijke man:''nou dan draagt u bij aan de samenleving en verdient u geld''
Zwerver''ja en dan?''
Rijke man:''nou dan kan u van dat geld misschien een opleiding volgen''
Zwerver:''en dan?''
Rijke man:''nou dan kunt u een huis kopen en een gezinnetje stichten''
Zwerver:''ja en hoe dan verder?''
Rijke man:''nou dan kunt u promotie maken nog meer gaan verdienen''
Zwerver:''ja en wat moet ik dan met al dat geld?''
Rijke man:''nou dan kan u minder hard gaan werken en kan u genieten van uw vrije tijd net als ik''
Zwerver:''en wat zou ik dan moeten doen in mijn vrije tijd?''
Rijke man:''een fijne wandeling door het park nemen,uitrusten op een bankje,genieten van de natuur weet u wel?''
de zwerver staat lachend op en zegt:
''bedankt,maar dat doe ik mijn hele leven al''

Topcriminelen vallen elkaar onderling lastig en die jongens in het filmpje een onschuldige zwerver lijkt mij een aardig verschil...Nee, die doen veel ergere dingen, beetje kansloze reactie dit.

Je hebt gelijk, topcriminelen doen onschuldige mensen nooit iets aan.Topcriminelen vallen elkaar onderling lastig en die jongens in het filmpje een onschuldige zwerver lijkt mij een aardig verschil...![]()

Dat klopt meer dan je denkt!Je hebt gelijk, topcriminelen doen onschuldige mensen nooit iets aan.![]()
Ciko? zozo. Hopelijk beseft hij dat er nog een ouwe weddenschap openstond waar hij mij geld moest.
Niet gaan strijken met de eer he dit topic, ik had em eerder gepost stelletje blaftakken.