MuscleMeat

Ophef op internet : "" jongeman "" duwt zwerver in gracht

Best wel grappig hoe dit gebeurd. Meestal verwacht je bij zo'n situaties toch meer agressiviteit en dergelijke andere emoties; hier gebeurt het zo 'nonchalant' :roflol:

Gaan we nu allemaal huilen omdat er 1 of andere zwerver in een gracht is geduwt?

En jij moet het weer verdedigen omdat het allochtonen zijn :roflol:...

Als het een groepje blanken was die een marokkaanse man in het water duwde zat je zeker te huilen hier en waren de krantenkoppen "racistische daad in Amsterdam!!".

En jij moet het weer verdedigen omdat het allochtonen zijn :roflol:...

Als het een groepje blanken was die een marokkaanse man in het water duwde zat je zeker te huilen hier en waren de krantenkoppen "racistische daad in Amsterdam!!".

duuuuuuuuuude

what the ****

:roflol:

ik verdenk er thomastog van een mocro te zijn!!! :mad:

oooooh de waarheid lijkt je te kwetsen hé :cool:

altijd je bruine vriendjes steunen!!! :mad:

meeloper! :D

Hahahaha, goed filmpje. Mooie actie.

Haha nee, de afgelopen jaren geliquideerde Nederlandse topcriminelen reken je zeker even niet mee? Ga toch weg met je onzinpraatjes.:roflol:

Wederom een goed argument van thomastog!

Dat topcriminelen in Nederland Nederlands zijn is logisch en heeft totaal niks te maken met straattuig waar de burger last van heeft. Of gaat Holleeder bv ook mensen uitschelden op straat en homo's in elkaar tikken voor de lol samen met zijn mede "topcriminelen" :roflol:

Criminaliteit hou je overal maar straattuig is opvallend vaak geen doorsnee Nederlander.

Sinds ik zwervers in de gracht gooi maak ik de gains van mn leven.

ik ken die jongen, zat bij me op school, hij heet redouan of zo, maar zo erg vin ik het niet kheb vaak last van alcoholisten

Deze video is door de gebruiker verwijderd.

Snap de ophef niet.

Kogel voor deze jongen; tijd en/of geld investeren is niet nodig.

Terug
Naar boven