rtodeep
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik beweer echt niet dat de beveiliging super is ZEKER NIET het is een raar wereldje , maa ik heb nu teminste een baas met een vast rooster , ik werk met een hond wat ik al heel lang wil , en als k het zo om me heen hoor verdien ik zeker niet slecht..
Beveiliging in Nederland, salaris okay of niet, is een wassen NEUS.
Wij zijn nog helemaal niet goed bekend met hoe beveiliging echt werkt.
Nederland is beviliging nog niet eens gewend, zie de reacties van het publiek.
Nederland moet nog een heel eind groeien in de beveiliging voordat we kunnen zeggen dat het vak iets voorstelt.
Als ik de structuur, de planning, de logistiek en manier van werken zie tijdens evenementen dan lach ik me vaak rot.

Ik ben ook ooit hondengeleider geweest maar wel voor de overheid dan welteverstaan. Voordeel was dat we konden trainen onder diensttijd met de honden. Waarschijnlijk moet jij in je vrije tijd nog up-to-date blijven met je hond, of krijg je deze uren wel betaald?
Heb ondertussen een veel spannendere baan en betaald lekker.

Ik zou het heel anders doen klopt. Met ervaren mensen voorop, en niet ervaren op de achterste rij, meer kwaliteit brengen dus. De eiegnaar van het huidige bev bedrijf waar ik zit denkt er net zo over, misschien dat we wel daarom na elke opdracht alleen maar meer opdrachten scoren![]()
met een hond van de baas krijge je een toeslag van iets minder dan 80 euro per 4 weken
JEZUS wat weinig! 8 tientjes per 4 weken?
Als ik vragen mag
DBCo1 en Dr.Worf wat voor werk doen jullie?