XXL Nutrition

opleiding persoonsbeveiliger best-alert

kijk als je niet de continu in wil blijf dan vooral weg :D

voor mensen die wat positieveren info willen over het vak , pm me gerust :roflol:

maar het blijft een vage wereld

maar miss scheelt het omdat ik aan het doorleren blijf :D

want ja overall moet je toch verder zien te komen .. ofniet dan ..

volgens mij verdien je nergens een top salaris als je 1 jaar naar school gaat en dan nooit meer

Laatst bewerkt:
ik beweer echt niet dat de beveiliging super is ZEKER NIET het is een raar wereldje , maa ik heb nu teminste een baas met een vast rooster , ik werk met een hond wat ik al heel lang wil , en als k het zo om me heen hoor verdien ik zeker niet slecht..

Ik ben ook ooit hondengeleider geweest maar wel voor de overheid dan welteverstaan. Voordeel was dat we konden trainen onder diensttijd met de honden. Waarschijnlijk moet jij in je vrije tijd nog up-to-date blijven met je hond, of krijg je deze uren wel betaald?

Heb ondertussen een veel spannendere baan en betaald lekker.

Beveiliging in Nederland, salaris okay of niet, is een wassen NEUS.
Wij zijn nog helemaal niet goed bekend met hoe beveiliging echt werkt.
Nederland is beviliging nog niet eens gewend, zie de reacties van het publiek.
Nederland moet nog een heel eind groeien in de beveiliging voordat we kunnen zeggen dat het vak iets voorstelt.

Als ik de structuur, de planning, de logistiek en manier van werken zie tijdens evenementen dan lach ik me vaak rot.

Beveiliging in Nederland, salaris okay of niet, is een wassen NEUS.
Wij zijn nog helemaal niet goed bekend met hoe beveiliging echt werkt.
Nederland is beviliging nog niet eens gewend, zie de reacties van het publiek.
Nederland moet nog een heel eind groeien in de beveiliging voordat we kunnen zeggen dat het vak iets voorstelt.

Als ik de structuur, de planning, de logistiek en manier van werken zie tijdens evenementen dan lach ik me vaak rot.

viola, voelt iemand zich geroepen om eens wat orde te brengen in safety-land???:D

Ik zou het heel anders doen klopt. Met ervaren mensen voorop, en niet ervaren op de achterste rij, meer kwaliteit brengen dus. De eiegnaar van het huidige bev bedrijf waar ik zit denkt er net zo over, misschien dat we wel daarom na elke opdracht alleen maar meer opdrachten scoren ;)

Ik ben ook ooit hondengeleider geweest maar wel voor de overheid dan welteverstaan. Voordeel was dat we konden trainen onder diensttijd met de honden. Waarschijnlijk moet jij in je vrije tijd nog up-to-date blijven met je hond, of krijg je deze uren wel betaald?

Heb ondertussen een veel spannendere baan en betaald lekker.

met een hond van de baas krijge je een toeslag van iets minder dan 80 euro per 4 weken
en ik ben verplicht 1 maal in de 4 weken te trainen met die hond ( doe ik wel meer , omdat het gewoon leuk is )

de leuke dingen blijf k toch evenementen met de hond vinden maarja das alleen parttime , miss doe ik dat er wil soms bij als ik me eigen hondje heb..
maar een rake inbaak waar je die losers nog binnen ziet staan is ook wel grappig.. schijten soms 7 kleuren stront als ze een hond met schuim in zn bek zien staan :D

Ik zou het heel anders doen klopt. Met ervaren mensen voorop, en niet ervaren op de achterste rij, meer kwaliteit brengen dus. De eiegnaar van het huidige bev bedrijf waar ik zit denkt er net zo over, misschien dat we wel daarom na elke opdracht alleen maar meer opdrachten scoren ;)

de werkgevers kijken vaak alleen maar naar de centen, zolang die dikke jaguar dr maar nog staat

• Topic Starter Topic Starter
Als ik vragen mag
DBCo1 en Dr.Worf wat voor werk doen jullie?

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties.
Heb er goed over nagedacht.
Ik ga vanaf volgende week me nieuwe opleiding volgen.
Het is safety & security (integrale veiligheid) geworden aan de NHL in leeuwarden.

Beste mensen,

Ik heb enkele dagen ook gereageerd op 'Privechauffeur Advanced' van Best Alert, waarna ik een uitnodiging kreeg voor 1 Maart voor een vrijblijvend gesprek.

Pas vandaag las ik dit topic wat mij erg deed schrikken! Toen ik de studiegids las zag het er alemaal heel goed uit, al hun dingen werden nm. erkend door overheidsinstanties (CBR, Ministerie van C&O etc.) en kortom, het zag er heel goed uit, eigen school, goed verzorgd etc.

Hoe dan ook, waar is al deze 'negativiteit' vandaan gekomen? Welke nieuwsberichten, wat was er in de genoemde Tros-uitzending? Waar kan ik evt. navragen of bedrijven ook echt Best-alert diploma's weigeren? Is hier meer over te vinden?

Ben nu erg aan het twijfelen enerzijds, forums zijn forums maar dit klinkt wel erg negatief...

Alvast harstikke bedankt!

Hier is inmiddels zóveel over gezegd, geschreven en gepubliceerd....ik zou zelf de moeite niet meer nemen om dat allemaal voor je uit te zoeken, sorry. Het is zó wijdverbreid. Het is zó algemeen bekend. Ik draai nu al een aardig paar jaartjes mee. Als wij een grap maken in het vak over 'een rijbewijs gekregen bij een pakje boter' dan zegeen we 'je diploma zeker bij bestAlert gehaald!'. Iedereen die nee béétje thuis is in de branche weet dat. Tros heeft indertijd een 30 tal beveiligers in de studio gehad die opheldering wilden over hun lesgeld en diploma! Ze zijn naar de baas van Best geweest, kregen geen contact. BestAlert vraagt 250 euro voor een bedrijvenlijst die je bij elke opleiding gratis krijgt. Wat wil je nog meer man? Er is genoeg over gezegd, geschreven. Dat kun je zelf allemaal nagaan. Maar wil je desondanks toch graag trappen in die mooie prospectus en praatjes, be my guest :D

Een jaar geleden solliciteerde er nog een jongen met Best diploma bij een bedrijf dat ik ken. Hij werd niet eens uitgenodigd. Diploma...pakje boter...je kent het wel.

Holy shit zeg wat een oplichterij is het! Er klopt echt niks van geen kanten. De studiegids verwijst bijvoorbeeld naar bekroonde prijzen van Interagam..google Interagam en dat is helemaal geen chauffeursvereninig maar een of andere onzin, 3x raden wie de maker ervan is..Jack Kantelberg.

Best-Alert heeft maar liefst 3 verschillende KvK noteringen, 3 verschilende nr's allemaal dezelfde vestiging!

Kortom idd, wat een oplichterij, pfoe ben i kff blij dat ik hier op tijd achter kwam, damn.

Enigste wat mij beetje zorgen oorzaakt is, ik heb dit formulier ingevuld waarin ik "beloof" te komen naar het toelatingsgesprek. Ga ik hier ook een overeenkomst aan waar ik me aan moet houden? Want ik heb geen interesse meer om hier geen te gaan. Zie onderstaand:

Privchauffeur Advanced

Het is toch een vrijblijvend gesprek? Daar zit dus niks aan vast. Je zou voor de goede orde nog even kunnen bellen, om af te zeggen, maar dat hoef je dus niet.

Terug
Naar boven