- Waardering
- 242
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 88kg
Ik denk dat jij dan een van de weinige bent, want meerendeel van de hogescholen starten tussen 31 augustus en 7 september met introductie en/of lessen/stage.
Dit ja
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat jij dan een van de weinige bent, want meerendeel van de hogescholen starten tussen 31 augustus en 7 september met introductie en/of lessen/stage.
Hihi
---------- Toegevoegd om 12:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:12 ----------
ik citeer :
Op maandag 21 september 2015 starten in alle campussen van VIVES de lessen van het nieuwe academiejaar.
Oh, ik zie nu pas Vlaanderen, excuus. Ik weet niet hoe het in België is inderdaad.

Vandaag langsgeweest bij Vives. Wat betreft het vak chemie heeft hij gezegd dat ik echt wel veel zal moeten leren omdat ik als middelbaar bouw heb gedaan en daar nooit iets van chemie heb gezien dus heb ik heel wat achterstand, ik weet niet hoever ik mij hier zorgen in moet maken? Voor de rest ziet het er zeer interessant uit.
Zo'n achterstand is altijd weg te werken, kost wel meer werk en wellicht zul je extra hulp nodig hebben.
Hoe zit het met de rest van je competenties?
Wat vind je er interessant aan?
Zo'n achterstand is altijd weg te werken, kost wel meer werk en wellicht zul je extra hulp nodig hebben.
Hoe zit het met de rest van je competenties?
Wat vind je er interessant aan?
ik vond de chemie in groningen goed meevallen. mij werd ook verteld dat het flink wat werk zou worden enzo maar als je het vanaf het begin goed bijhoud is het echt prima te doen. ze beginnen echt bij de basis.

koken stelt niks voor. Aardappeltjes koken , visje bakken, ... Is enkel het 1e jaar
Onderschat de chemie, biochemie, fysiologie en pathologie zeker niet. Zware leerstof