Fitness Seller

Opnieuw begonnen in juni

SAHR

Advanced Bodybuilder
10 media-items
Waardering
1
Hallo ten eerste aan alle mede krachtsporters,

Ten tweede ik vind het verschrikkelijk wat ED v. Amsterdam is overkomen en zijn familie uiteraard.
Ik had de eer hem een keer te ontmoeten privé, en een lekker dom en humoristisch gesprek met hem gehad.
Zo zie je maar: het leven is fragiel, neem er dan ook geen loopje mee. Dan neemt als je geluk hebt het leven ook geen loopje met jou. Zo die was diep, niet van mezelf gewend:D

Waarom post ik? Ik was 3,5 jaar terug ( zie foto's ) begonnen aan een intensieve opleiding voor beveiliger C
En daar hoorde ook 650 uur JA JE LEEST HET GOED onbetaalde stage uren bij.
Dat was in het hoge noorden voor mij 2uur reizen als alles meezat, bij een groot waterweekend pretpark.
De dichtstbijzijnde stad was Coevorden, en de sportschool dus ook. kon ik niet betalen, werd ook niet vergoed!
Dus ik dacht ik stop eventjes. Maar die 650 uur was verdeeld over 5,5 maand omdat ze nog 2 stage lopers hadden:mad:
Al met al werd Ray steeds dunner, want geen sportschool rare uren ( s'nachts van 02:00 t/m 10:00 sóchtends bv )
En op een gegeven moment was ik alles kwijt en klaar met de studie. Diploma dat weer wel:)
Maar zoals alles je tussen de oren afspeeld, gebeurde dat bij mij ook . ik ontwikkelde een soort van fobie om naar de sportschool te gaan. ik durfde mijn uitgemergelde lichaam ( 114 KG!!! ) aan VET:eek:
niet te showen laat staan weer te sporten.
op een gegeven moment stond ik na het douchen voor de spiegel, en zag dat ik een BUIKJE had ontwikkeld, alles waar ik vroeger van gruwelde tegenaan spuugde. was mij overkomen nu.
Ik kreeg een soort van visioen: "als je nu niet gaat sporten groei je dicht" ook weer zwaar overdreven tussen de oortjes, maar had wel effect ik ben weer naar mijn oude vertrouwde sportschool gegaan.
Werd met ( wat ik me anders had ingebeeld ) open armen ontvangen. Ze waren blij dat ik er weer was, en ik uiteraard ook.
Wrede spierpijn de eerste keer BORST+BICEPS dag 2 RUG+TRICEPS en morgen de BENEN.
Wat voor mijn zelfvertrouwen héél goed was:er kwam iemand op me af en zei jij hebt vroeger ook gebodybuild, dat kan ik zien aan je grove bouw :) DAG/WEEK/MAAND/JAAR kan niet meer stuk.
Ik zal binnenkort de pics posten toen ik weer begon, en als ik weer enigszins wat spieren heb opgebouwd.
Zal er een blogje over bij posten: misschien dat een ander daar nog wat aan heeft.
Jongens en dames tot zover mijn gezeik. ik hoor/lees wel weer wat.
En sport ze!!! afz. Ray;)

Gebeurde er nog wel eens wat in de k*ttenvreugde?

Ben je weer van plan weer te gaan kuren nu je weet wat het kan doen met iemand zijn gezondheid?

• Topic Starter Topic Starter
Ben je weer van plan weer te gaan kuren nu je weet wat het kan doen met iemand zijn gezondheid?

Dat wist ik ook al voor Ed dood ging, en ja noem me een naïeveling. Ik ga in de te toekomst zeker weer kuren.
Ik heb trouwens nooit gekuurd zonder dokters begeleiding/sportbegeleiding. En nooit TEVEEL
Ik zie hier in de AS sectie hoeveelheden voorbij komen van beginners, dan denk ik dat moet ooit fout gaan.
Je eigen lichaam maakt maar een fractie aan van wat er bv in een ml ampulletje test propionaat zit.
Ik noem maar een voorbeeld, en daar trappen ze er tig van naar binnen in een kuur.
Ik denk dat ik er verstandig mee omga, wat niet wil zeggen dat Ed maar wat deed. Maar als je kijkt wat sommige profs nemen dagelijks: BIZAR
Ik leef verder gezond rook en drink nooit, ook nooit gedaan. Dus nogmaals ja ik ga over een lange tijd weer kuren.
Ik ga eerst een hoeveelheid massa creëren, met goede voeding, rust en supps.
Foto's van progressie volgen, maar dat duurt dus even.:) ik heb alle tijd

Greets. Ray

---------- Toegevoegd om 15:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:55 ----------

Gebeurde er nog wel eens wat in de k*ttenvreugde?

Nee, boel dronken Grunningers, ooh ja toch er overleed een oud iemand terwijl ik dienst had om 04:55
Terwijl mijn dienst er om 05:00 uur op zou zitten.
Niet zo leuk om mee te maken, iemand die al een paar uur dood naast de partner had gelegen.
Dat maak je niet vaak mee, was mijn eerste dode i i g .:D

Succes ermee ! :)

Terug
Naar boven