XXL Nutrition

Opnieuw er tegen aan!

• Topic Starter Topic Starter
Off dag vandaag, feeding window bijna gedaan.

3 maaltijden in een periode van 7h. Samen goed voor zo een 1500kcal

Makreelfilet + tomaten
Cottage cheese + bord verse ananas
Kipfilet + sperziebonen + salsa

Laatste maaltijd laten verteren en daarna naar buiten voor cardio.

Cardio in het water gevallen... :sad:

Al stappende naar de gym ineens geweldige pijn aan mijn hiel. Bij nadere inspectie blijk ik met een immense blaar te zitten. :mad:

Doodgegaan in de gym maar nu gelukkig aan het recuppen met m'n post workout hapje.

Blaar deed nog steeds wat pijn maar andere schoenen die er niet direct contact mee maken hebben het deels opgelost.

Na m'n vorige workout gemerkt dat mijn rug en benen wel nog wat konden hebben dus er twee extra oefeningen in gegooid.

Smith front squat
8 x 30kg
8 x 30kg
8 x 25kg

Bench Press
8 x 45kg
8 x 45kg
8 x 40kg

Deadlift
8 x 75kg

Standing Press
8 x 25kg
8 x 25kg
6 x 25kg FAIL... k*tschouders blijven zwak

Leg Extension
8 x 30kg
8 x 40kg mee gestopt omdat mijn benen gelijk gek begonnen te trillen

Lat Pulldown
8 x 30kg
8 x 35kg
8 x 40kg

Triceps Pulldown
8 x 17,5kg
8 x 15kg

Barbell Curl
8 x 25kg
8 x 25kg

20 minuten cardio @ 130BMP

Netjes Scrat ;). Maar.. je squat?

Squatten is een probleem waar ik train. Geen squatrek dus ik moet het in een Smith doen...wat niet echt ideaal is. Dat is ook de reden waarom ik front squat, een back squat volgt bij mij geen vertikale beweging dus ik zou er enkel mijn rug mee vernken.

Mijn benen voelen niet zo moe aan erna dus ik zou gerust een pak zwaarder kunnen gaan wat dat betreft. Alleen merk ik twee dingen die me vertellen het rustig aan te doen :

1) Mijn benen trillen als gek erna. Neuraal ben ik er nog niet echt aan aangepast zegt me dat.
2) Ik voel het fameus in mijn core, dus het zijn assisterende spieren die het meeste afzien. Idem bv bij de benchpress, daar is het m'n triceps die de zwakke schakel is.

Dat ding gaat heus wel naar omhoog geef het wat tijd.

Vrijdag ging de FB weer vlot

Smith front squat
8 x 30kg
8 x 30kg
8 x 30kg

Bench Press
8 x 45kg
8 x 45kg
8 x 45kg

Deadlift
8 x 80kg

Standing Press
8 x 25kg
8 x 25kg
8 x 25kg

Leg Extension
8 x 40kg
8 x 40kg

Lat Pulldown
8 x 40kg
8 x 40kg
8 x 40kg

Triceps Pulldown
8 x 20kg
8 x 17,5kg

Dumbbell Curl
8 x 10kg
8 x 10kg

20 min cardio om uit te bollen.

Vandaag jarig, maar een vriendin waar ik straks mee ga eten toch ze ver gekregen om eerst naar de gym te gaan :D

Gefeliciteerd Scrat! Fijne dag nog :)
Puike training ook!

Gefeliciteerd!
hoe staat het met gewicht / vet%?

Thanks both. Training was vandaag iets anders, heb geen assistance werk gedaan voor triceps/biceps maar wel wat langer gecardio't om de dame in kwestie wat gezelschap te houden.

Gewicht zit op 82kg op dit moment, wat betekent dat ik BIJNA aan BMI 25 zit... wat lang lang geleden is :D

Vet% heb ik geen betrouwbare meting van, wel vertelt de spiegel me dat het vet rond mijn buik, middel en borst wat weggetrokken is. Ook op mijn bovenbenen en armen zie ik spierdefinitie die ik al lang niet meer heb gezien ;)

Thanks both. Training was vandaag iets anders, heb geen assistance werk gedaan voor triceps/biceps maar wel wat langer gecardio't om de dame in kwestie wat gezelschap te houden.

Gewicht zit op 82kg op dit moment, wat betekent dat ik BIJNA aan BMI 25 zit... wat lang lang geleden is :D

Vet% heb ik geen betrouwbare meting van, wel vertelt de spiegel me dat het vet rond mijn buik, middel en borst wat weggetrokken is. Ook op mijn bovenbenen en armen zie ik spierdefinitie die ik al lang niet meer heb gezien ;)

Netjes!
Daar doe je het voor! (en méér...)

Effe kleine update.

Net terug uit Rome. Niet te veel opgelet en lekker gegeten en gedronken, zonder schade. Al dat zweten en rondlopen zal wel geholpen hebben :)

Nu nog een klein weekend in de Ardennen en dan vanaf maandag terug gaan werken :( en sporten!

Verder vind ik die Italianen toch maar vreemde vogels. Vreten dat ze daar doen, maar je ziet amper dikke mensen. Zeker de talloze dunne vrouwtjes die constant geweldig grote ijsjes eten zijn nogal opvallend :D

Terug
Naar boven