Optimal
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m88
Whatsup boys and girls
-Dit is een cut log. Ik zal de komende weken totdat ik mijn doel heb behaald, hier mijn progressie posten.-
Na de zomervakantie ben ik eigenlijk al begonnen aan een cut maar ik nam het niet al te serieus waardoor ik constant schommelde met mijn gewicht. Nu wil ik mede door een log bij te houden, mezelf gemotiveerd houden om de komende weken me aan mijn dieet te houden en zo mijn doel te bereiken.
Het hoofddoel: van 95 KG naar 90 KG binnen 10 weken.
Wekelijkse doel: Elke week 0,5 KG verliezen en/of iets meer.
Wat ga ik doen om dit doel te bereiken?
-Ik ga alles wat ik eet op een dag tellen met een app genaamd MyFitnessPal
-Ik ga mezelf iedere ochtend wegen
-Ik ga iedere zaterdag foto's van mezelf maken om mijn progressie in de gaten te houden
-Ik ga elke week (minstens) 1 post berichten op deze log i.v.m. hoe het gaat, stats etc.
Als er nog vragen zijn, beantwoord ik ze graag.
Voor nu: Let's start this SSSHHH
-Dit is een cut log. Ik zal de komende weken totdat ik mijn doel heb behaald, hier mijn progressie posten.-
Na de zomervakantie ben ik eigenlijk al begonnen aan een cut maar ik nam het niet al te serieus waardoor ik constant schommelde met mijn gewicht. Nu wil ik mede door een log bij te houden, mezelf gemotiveerd houden om de komende weken me aan mijn dieet te houden en zo mijn doel te bereiken.
Het hoofddoel: van 95 KG naar 90 KG binnen 10 weken.
Wekelijkse doel: Elke week 0,5 KG verliezen en/of iets meer.
Wat ga ik doen om dit doel te bereiken?
-Ik ga alles wat ik eet op een dag tellen met een app genaamd MyFitnessPal
-Ik ga mezelf iedere ochtend wegen
-Ik ga iedere zaterdag foto's van mezelf maken om mijn progressie in de gaten te houden
-Ik ga elke week (minstens) 1 post berichten op deze log i.v.m. hoe het gaat, stats etc.
Als er nog vragen zijn, beantwoord ik ze graag.
Voor nu: Let's start this SSSHHH