AndroidHealthClinic

OPTIMAL CUT LOG - Voor 2014 naar de 90 KG

Optimal

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Whatsup boys and girls
-Dit is een cut log. Ik zal de komende weken totdat ik mijn doel heb behaald, hier mijn progressie posten.-

Na de zomervakantie ben ik eigenlijk al begonnen aan een cut maar ik nam het niet al te serieus waardoor ik constant schommelde met mijn gewicht. Nu wil ik mede door een log bij te houden, mezelf gemotiveerd houden om de komende weken me aan mijn dieet te houden en zo mijn doel te bereiken.

Het hoofddoel: van 95 KG naar 90 KG binnen 10 weken.
Wekelijkse doel: Elke week 0,5 KG verliezen en/of iets meer.

Wat ga ik doen om dit doel te bereiken?
-Ik ga alles wat ik eet op een dag tellen met een app genaamd MyFitnessPal
-Ik ga mezelf iedere ochtend wegen
-Ik ga iedere zaterdag foto's van mezelf maken om mijn progressie in de gaten te houden
-Ik ga elke week (minstens) 1 post berichten op deze log i.v.m. hoe het gaat, stats etc.

Als er nog vragen zijn, beantwoord ik ze graag.
Voor nu: Let's start this SSSHHH :fuu:

Succes. Denk persoonlijk dat je tussen de wekelijkse foto's geen extreme verschillen gaat zien. Om de maand waarschijnlijk wel (dus niet gedemotiveerd raken door de foto's, is wat ik wil zeggen). Heb je al pics van nu?

• Topic Starter Topic Starter
Week 10 - start van - voor 2014 weeg ik 90 kg

Vandaag (zaterdag, 19 oktober) start ik officieel met mijn cut.

Hieronder staan de macro's beschreven voor komende week.

week 10
6 dagen van de week
300 C - 70 F - 200 P

1 x Re-feed op zaterdag
400 C 70 F - 200 P

Huidige training stats zijn:
Squat: 147,5 KG x5
Deadlift: 145 KG x5
Bench press: 100 KG x5
Standing press: 60 KG x 5
(Ik train 3 x per week full-body)

Let's get this SHHHH started :fuu:

---------- Post toegevoegd 19 October 2013 om 08:55 ----------

Succes. Denk persoonlijk dat je tussen de wekelijkse foto's geen extreme verschillen gaat zien. Om de maand waarschijnlijk wel (dus niet gedemotiveerd raken door de foto's, is wat ik wil zeggen). Heb je al pics van nu?

Hey! Ja, die heb ik gemaakt. Ik snap wat je bedoelt. Bedankt voor de tip.
Ik ben erg gemotiveerd om de komende 10 weken aan mijn dieet te houden
en 2014 met 90 Kilogram in te gaan!!

Succes! Ik denk trouwens dat je je beter op 1 vast punt per week kan meten, bijv zaterdagochtend voor het ontbijt en nadat je naar de wc bent geweest. Zo raak je niet evt gedemotiveerd en heb je een beter beeld :)
0,5 per week is netjes en gecontroleerd, dus moet zeker haalbaar zijn.

Succes! Ik denk trouwens dat je je beter op 1 vast punt per week kan meten, bijv zaterdagochtend voor het ontbijt en nadat je naar de wc bent geweest. Zo raak je niet evt gedemotiveerd en heb je een beter beeld :)
0,5 per week is netjes en gecontroleerd, dus moet zeker haalbaar zijn.
Dit. Plus je gaat je druk maken over elke schommeling. Beter hou je het op 1 dag in de week 's morgens, gaat je een hoop stress schelen.

Dit. Plus je gaat je druk maken over elke schommeling. Beter hou je het op 1 dag in de week 's morgens, gaat je een hoop stress schelen.

Yes. Ik maak me niet zo heel druk over de schommelingen eerlijk gezegd. Het is gewoon een grove indicator om te kunnen checken of het gewicht omlaag gaat. Thanks voor de tips peepz

Succes. Zou niet te obsessief met je gewicht bezig gaan.

Ik gebruikte eerst ook fatsecret.. maar Myfitnesspal kan je nu ook in het Nederlands gebruiken en heb je de mogelijkheid om je voeding in meerdere maaltijden te splitsen.

Gewicht vorige week: 95 KG
Gewicht deze week gemiddeld: 94,5 KG

Macro's deze week: 350C 60F 200P
Training verandert naar: 4x upper/lower
Cardio: 2 x 200 kcal na lower

Terug
Naar boven